mies suuttui kun leikkasin hiukset lyhyiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sano suoraan sille, että olet oikeutettu itse päättämään omista hiuksistasi, ja mikäli ei kelpaa, niin mies voi ostaa vaikka jonkinlaisen kampauspään tai barbaran, jota komentaa!

Ja naisillako ei ole siihen mitään sanomista, jos mies vetää kaljuksi tai kasvattaa pitkät hiukset, parran tai viikset? No ei tietysti. Mieshän saa tehdä mitä haluaa. Osta sinä se kampauspää vaan, jos ei kelpaa.

Suuttui vai "suuttui"? Ei kehtaa vai "ei kehtaa"? On kuitenkin aika eri asia olla hiukan pettynyt, jos puoliso on mennyt leikkauttamaan hyvännäköisen pitkän tukan sellaiseksi "kananperseeksi", kuin että oikein todella suuttuisi tai raivostuisi tästä.

• Tykkää
Reactions: Porho
Mulla ukko suuttuu jos värjäys ei ole hänen mieleen. Hän mököttää viikonkin asian suhteen. Ja minäpä en käy enää kampaajalla ja värjään joka kuukausi mustaksi hiukset! Saa päättää kumpi parempi! Tyhmä ukko se on mullakin!

[QUOTE="Ulla";28781202]Mulla ukko suuttuu jos värjäys ei ole hänen mieleen. Hän mököttää viikonkin asian suhteen. Ja minäpä en käy enää kampaajalla ja värjään joka kuukausi mustaksi hiukset! Saa päättää kumpi parempi! Tyhmä ukko se on mullakin![/QUOTE]

No idioottihan olet sinäkin jos idiootin kanssa seurustelet.

Ei minunkaan mies tykkäis jos leikkaisin hiukseni lyhyiksi, mutta ei nyt sentään ihan noin pahasti reagois.

Hommaa peruukki.:D

[QUOTE="vieras";28781184]Ja naisillako ei ole siihen mitään sanomista, jos mies vetää kaljuksi tai kasvattaa pitkät hiukset, parran tai viikset? No ei tietysti. Mieshän saa tehdä mitä haluaa. Osta sinä se kampauspää vaan, jos ei kelpaa.[/QUOTE]

Kyllä meillä ainakin. Mies on vetänyt päänsä kaljuksi vaikka sillä on oikeasti ihan tuuheat hiukset. Ainoastaan sen takia, ettei viitsi käydä parturissa ja se maksaa
ja on helpompi ajella koneella itse päänsä :0.

Minä en tykkää, mutta en tosiaan määräile sen päätä eikä se minun.

Mä en tajua miten naiset kerta toisensa jälkeen yllättyy siitä että miehet lähes aina tykkää pitkästä tukasta enemmän kuin lyhyestä. Olkoon kuinka käytännöllinen tahansa, niin silti pitkä tukka vaan on naisellisempi ja sitä myötä kauniimpi. Jos mies haluisi panna jotain pojan näköistä naista, hän tod.näk. olisi sitten ihan reilusti ja avoimesti homo. Paremman puutteessa se lyhyttukkainenkin nainen kelpaa, mutta jos laitetaan muuten samankaltaiset naiset tarjolle, ja toisella ois pitkä tukka ja toisella lyhyt, niin 95% valitsis sen pitkätukkaisen.

no mulla on ollut pitkään lyhyt tukka, ja homot ei ole musta kiinnostuneet tippaakaan; ennemmin musta ovat kiinnostuneet vahvan itsetunnon omaavat miehet.

Mulla on toisena huonona puolena (lyhyiden hiuksien lisäksi) "erikoinen" huumorintaju, joka sitten karkottaa näistä vahvoisa miehistäkin puolet.

Yli kolmenkymmenen vuoden kokemuksella, tosin vain omastani, puhun.

Oisin määkin suuttunu, jos oisin ollu mies ja mun nainen leikkaa pitkät hiukset lyhyiksi. Sillo kannattaa toki leikata jos on ohut liimaletti, se ei oo mistää kotosin, mut jos paksut hiukset ni ei.

no mulla on ollut pitkään lyhyt tukka, ja homot ei ole musta kiinnostuneet tippaakaan; ennemmin musta ovat kiinnostuneet vahvan itsetunnon omaavat miehet.

Mulla on toisena huonona puolena (lyhyiden hiuksien lisäksi) "erikoinen" huumorintaju, joka sitten karkottaa näistä vahvoisa miehistäkin puolet.

Yli kolmenkymmenen vuoden kokemuksella, tosin vain omastani, puhun.

Nyt kyllä ymmärsit väärin. En sanonut että homot kiinnostuis lyhyttukkaisista naisista, eihän ne kiinnostu minkäänlaisista naisista. Tarkoitin että jos joku mies erityisesti haluis nimenomaan vaan lyhyttukkaisia naisia, hän ois tod.näk. vähän hintahtava tapaus muutenkin.

[QUOTE="vieras";28781150]Kysyykö se sulta lupaa aina kun käy parturilla?[/QUOTE]

Tuosta tuli mieleen, että kun miehen parturi kysyy aina vaimolta, että miten miehen hiukset leikataan. Aina siis, kun vaimo on siellä mukana. Hän on sitä mieltä, että vaimohan niitä hiuksia enemmän näkee kuin mies itse. Ja sama toisin päin. Kysyy mieheltä mielipiteen vaimon hiuksista. Se on minusta vaan ihan hauska tapa, eikä siitä ole syytä loukkaantua. Ihan puoliksi huumorimielessä kysyy ;)

[QUOTE="nainen";28781371]Mä en tajua miten naiset kerta toisensa jälkeen yllättyy siitä että miehet lähes aina tykkää pitkästä tukasta enemmän kuin lyhyestä. Olkoon kuinka käytännöllinen tahansa, niin silti pitkä tukka vaan on naisellisempi ja sitä myötä kauniimpi. Jos mies haluisi panna jotain pojan näköistä naista, hän tod.näk. olisi sitten ihan reilusti ja avoimesti homo. Paremman puutteessa se lyhyttukkainenkin nainen kelpaa, mutta jos laitetaan muuten samankaltaiset naiset tarjolle, ja toisella ois pitkä tukka ja toisella lyhyt, niin 95% valitsis sen pitkätukkaisen.[/QUOTE]

Naisellisuus ei ole millään tavalla tukasta kiinni. Naisellisuus on tapa liikkua, käyttäytyä ja puhua. Naisellisuutta on hyvin vaikea opetella. Myös mies voi olla hyvin naisellinen.

Naisellinen nainen on naisellinen lyhyessäkin tukassa, sillä ei ole mitään väliä.

Minulla on ollut lyhyttä ja pitkää tukkaa. Jokaiselle on ollut ottajansa. Lyhyt poikatukkaminäni kiinnosti erityisesti hyvin toimeentulevia miehiä ja pitkälle kouluttautuneita. Turhaa yleistystä mielestäni tämä sinun viestisi siis.

Yhteistyössä