Mies soittelee "salaa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Alusta asti olen ihmetellyt miehen tapaa soitella puheluitaan. Hän ei koskaan soita kotoa kenellekään. Hän soittaa aina työaikana tai kun lähtee kotoa johonkin tai jos jää yksin kotiin. Ja siis pääasiassa soittaa siis isälleen tai aikuisille lapsilleen. Ei koskaan kerro mitä puhuvat. Mutta minun kuulleeni ei soita koskaan. Eikä tosiaan avaa asioita enempää. Tuntuu, että haluaa pitää minut kokonaan ulkopuolella asioista. Mitään epäilyttävää noissa puheluissa ei siis sinällään ole. Mutta ihmetellen vaan miksei minun kuulleni voi puhua yhtään mitään....Onko tää mun ihmettelyni ihan turhaa? Olen yrittänyt puhua tästä miehen kanssa. Ei näe itse siinä mitään "ongelmaa". Minä koen että jätetään ulkopuolelle.

Mä en yhtään tykkää puhelimeen puhumisesta ja vielä vähemmän tykkään kun joku sitä sivusta kuuntelee.

Tosin mun mies teki noin vielä suhteemme aluksi tottumuksesta kun aiemmassa suhteessa piti sivusuhteita ja niille piti joskus soitella niin oli kai helpompi hoitaa kaikki puhelut pihaportaalla röökillä istuen niin tietyt puhelut eivät herättäneet epäilyksiä.

Minä en tykkää puhua puhelimessa muiden kuullen.. jos soitan vaikka vanhemmilleni menen toiseen huoneeseen puhumaan vaikka ei niissä puheluissa mitään salaista ole. sosiaalisten tilanteiden pelko taustalla, siksi ahdistaa puhua puhelimessa jos joku muu (esim.oma mies) on kuuntelemassa.

Mies ei edes kerro että on soitellut kenekään kanssa, nämä tiedot olen saanut kun olen tutkinut puhelimen...
Miksei se edes voi sanoa että "soitin tänään isälle ja sille kuului sitä ja tätä"...?

Mies ei edes kerro että on soitellut kenekään kanssa, nämä tiedot olen saanut kun olen tutkinut puhelimen...
Miksei se edes voi sanoa että "soitin tänään isälle ja sille kuului sitä ja tätä"...?

Entä jos miehesi olettaa ettei sua kiinnosta. Kuten ei häntäkään kiinnosta kun sun äiti/isä/sisko tai kuka tahansa soittaa sulle.

.."..kun olen tutkinut puhelimen.."

?!

Ehkä miehesi kokee puhelut lapsilleen ja isälleen todellakin vain omiksi yksityisasioikseen. Toisaalta - en ihmettele ollenkaan kerran olet noin epäluuloinen, että tarkistat toisen puhelintietoja
(n)

Jos miehesi ei oikeesti ole keskustellut mielestään "mistään". Näin ainakin meillä, jos mieheni käy vanhemmillaan tai muualla kylässä ja kysäisen sen jälkeen, että mistä puhuitte tai mitä heille kuului, niin hän ei osaa sanoa mitään. Äitinsä ainakin on niin kova puhumaan, että varmasti sanoo jotakin. Mutta mies ei oikeasti kiinnostu niistä asioista ja siksi hänestä ei puhuttu mistään. Ellei sitten kyse ollut auton ongelmista tms.

Yhteistyössä