mitä tarkoittaa... miehen käytös?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tikulla silmään kuka vanhoja kaivelee, mutta erehdyin kysymään mieheltä erästä vanhaa asiaa ja otti siitä itseensä. epäilen siis että mies petti minua tavalla tai toisella kauan aikaa sitten tuntemani naisen kanssa, mutta selvää selostusta en ole tähän koskaan saanut. suuttui siis minulle ja otti välimatkaa... ei soita tms. siis miehen reagointi oli mielestäni typerämpää kuin minun kysymys.

Oma fiilis on usein se oikea. Mä selvitin aikoinaan yhen homman pidemmällä juoksulla, ohi mennen epäilyksen kohteelle naamakirjassa silleen vihjasin, että puhuttimpa asia selväks kotona -henkilö hävis molempien kaverilistalta.
Mutta todellisuudessa vuosien jälkeen mies ei tiedä, että tiedän.. tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta luottamuksen menettämisen jälkeen jos se joka on tehnyt väärin haluaa jäädä (vaihtoehtona kuitenkin on aina se että henkilö itse lopettaa suhteen toisen surusta huolimatta) saa myös elää jatkossa niin, ettei toisen tarvitse kokea pelkoa, sitä vähempää oikeastaan sen törkeyden, pettämisen jälkeen ei voi tehdä. Koskaan.

Vaikuttaa syyllisen käytökseltä. Mulla kans kerran jäi vaivaamaan eräs epäselvä tapahtumaketju, jota sitten pyysin tarkentamaan vielä vuoden kuluttua tapahtuneesta, jolloin mies tunnusti pettäneensä. Se asia vaan oli jotenkin oudosti jäänyt epäilyttämään. Joku vaisto vaan sanoi, ettei mies kertonu alkuun ihan kaikkee.

tämä on taphatunut jo todella kauan aikaa sitten. joten jättämässä en ole. haluasin vain tietää asian todellisen laidan, niin ei tarvitsisi miettiä asiaa, varsinkin kun näkee silloin tällöin tämän ko. naisen.

Yhteistyössä