H
"Huolestunut"
Vieras
[QUOTE="vieras";28093488]No ei ole normaalia tuollainen jatkuva kyttääminen. Jotenkin mieskin pitäisi saada se tajuamaan. Voisitte vaikka sopia alkuun jotkut soittoajat tms. Alkuun soittelis vaikka tunnin välein ja siitä vähän harventaisi pikkuhiljaa. Ja mitähän tuokaan soittelu estäisi, jos vaikka pettäisitkin? Hyvin sitä etenkin viesteihin ehtis vastailemaan, vaikka oliskin jotain säätöä. Tätä ei ehkä tosin kannata miehelle sanoa, ties vaikka tulee entistä mustasukkaisemmaksi. Meillä soitellaan miehen kanssa 1-2 kertaa miehen työpäivän aikana, itse olen nyt äitiyslomalla ja lievää synnytyksen jälkeistä masennusta. Joten ihan piristykenä soitan miehelle kun hänellä tauko on töissä. Tai hän soittaa minulle. Ja sitten soittaa kun on töistä lähdössä niin alan ruokaa laittamaan, jos ehdin vauvan hoidolta.
Mutta joku järki tuohon soitteluun olis saatava, kannattaa vaan puhua sille miehelle vielä. Luultavasti kyllä oikeasti tajuaa, että se sinua häiritsee, mutta lienee vaan todella mustis. Tai koittaa vaan alistaa sinut sinne kotiin ja omaan hallintaansa. Itse en tuollaista jaksaisi kauaa, jos ei kaikesta yrityksestä huolimatta saisi tuota loppumaan, varmaan olis eron paikka. Mutta jos erota päättää, kannattaa koittaa saada jotain tukiverkkoa ympärille. Ei välttämättä mies tee erosta helppoa..[/QUOTE]
Kiitos vastauksesta! Mahtavaa että jaksat minua neuvoa tässä asiassa lievästä masennuksesta huolimatta
Kyllä tähän täytyy jotain ratkasua keksiä, olen sitä eroakin jo miettinyt vaikka se nyt viimeinen ratkaisu tähän onkin mutta tämä ei vain voi jatkua näin. Olet oikeassa, eroamisesta saattaa tämän ihmisen kanssa tulla hyvin vaikeaa kun asiat ovat kuitenkin tähän pisteeseen asti päässeet mutta hankala etsiä mistään sitä tukiverkkoa kun sukulaiset eivät halua pitää minuun yhteyttä kuten ei myöskään minun sisarukset ja vanhemmatkaan. Olen miettinyt että ehkä minun tulisi hakeutua psykiatrille jotta en enää jäisi yksin näiden asioiden kanssa.
Mutta joku järki tuohon soitteluun olis saatava, kannattaa vaan puhua sille miehelle vielä. Luultavasti kyllä oikeasti tajuaa, että se sinua häiritsee, mutta lienee vaan todella mustis. Tai koittaa vaan alistaa sinut sinne kotiin ja omaan hallintaansa. Itse en tuollaista jaksaisi kauaa, jos ei kaikesta yrityksestä huolimatta saisi tuota loppumaan, varmaan olis eron paikka. Mutta jos erota päättää, kannattaa koittaa saada jotain tukiverkkoa ympärille. Ei välttämättä mies tee erosta helppoa..[/QUOTE]
Kiitos vastauksesta! Mahtavaa että jaksat minua neuvoa tässä asiassa lievästä masennuksesta huolimatta