H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei sitä korjausta huonolla kannata aina ottaa. Mulla on vaan tapana korjailla tommoisia selviä näkyviä virheitä (jotka eivät ole esim. nopeasta kirjoituksesta johtuvia), ja niitä pitää toki mullekin korjata, koska siten sitten seuraavalla kerralla tietää ja osaa kirjoittaa oikein.
Niin ja ei varmaan oo järkevää vaan yhtäkkiä jättää vastaamatta. Vaan puhua asiasta, ja sanoa, ettet voi olla koko ajan vastailemassa ja ettei edes ole normaalia vaatia sellaista. Voit mun mielestä ihan avoimesti sanoa, että sinua ahdistaa moinen kyttäys.
Puhuisin siis tavalla tai toisella asiasta ja sitten seuraavalla kerralla lähtiessä sanoisin, etten ota puhelinta mukaan. Tai jos ottaisin, niin sanoisin, että nyt on sun vapaa-aika etkä vastaa puhelimeen tms.
Kyllähän se mustasukkaisuutta on. Ja sairaalloiselle mustasukkaisuuden puolelle menee jos noin vahtaa...
Mustasukkaisuuden syy olisi hyvä selvittää, jotta ongelmaa voidaan lähteä parantamaan. Syy saattaa olla huono itsetunto tai onko kenties itse tehnyt jotain väärää, esim. pettänyt?
No soitteleeko sittenkin vaikka mykkäkoulua pitää. Sehän voisi olla hyvä tapa vähän kouluttaa.
Oletko varma ettei sillä ole mitään säätöä? Jos koittaa samalla peitellä omaa selustaa ja varmistella ettet sinä tee sitä mitä hän..?
Oletko koskaan ollut vastailematta? Mitä tapahtui? Miksi hän olettaa että sinun täytyy vastata silloin kun hän pitää mykkäkoulua?
Tuohon sanoisin ihan suoraan, miltä se minusta tuntuu. Eli että se ei ole minusta kiva leikki ja se on nyt viime aikoina toistunut niin usein, että olen alkanut huolestumaan mieheni mielenterveydestä. Jos kysymys TOSIAAN on leikki, silloinhan mies voi jättää sen pois? Jos se taas ei ole leikki, niin miksi hän kokee, että pitää noin itsestäänselvää asiaa monta kertaa tivata?
Musta kyllä tuntuu ettei se keskustelemalla lopu, olishan se jo loppunut tähän mennessä (se miehen typerä leikki jos se sitä vain olisi) kun kerran olette monasti jo keskustelleet. Se on joku pakkomielle miehelle.
Keskustelu voi kuitenkin auttaa havaitsemaan sen pakkomielteen.
Vai mitä itse ehdotat? Mitä muuta ap voi tehdä?
No joo, keskustelun lisäksi pitää kyllä opetella vetämään rajat. Eikä aina vastata.
Ensinnäkin pistäisin stopin tuolle mykkäkoulu-raivari-jutuille. En antaisi kohdella minua noin. Toisekseen sanoisin että mulle ei soitella koko aikaa ja jättäisin vastaamatta. Jos mies ei kestä sitä niin saisi hakea itselleen apua jotta sen kestää. Pikku hiljaa toki tämä vierottaminen pitää tehdä jos tähän mennessä tilanteessa kuin tilanteessa on siihen puhelimeen vastattu.
Se on ihan turha yrittää puhua ja puhua, jos toinen osapuoli kuitenkin olettaa saavansa käyttäytyä ihan kuinka itse tykkää. Mies on ihan selkeästi sitä mieltä että keinolla millä tahansa hänen on aina saatava tahtonsa läpi. Hän suoraan sanoen alistaa ap:tä tällä hetkellä, silkkihanskoin toki koska ap ei ole sitä vielä huomannut. Nyt toki olet siihen heräämässä, koska olet alkanut ajattelemaan onko se normaalia... Ei ole!