Avo-mies soittelee koko ajan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huolestunut"

Vieras
Alan olla huolissaan tuosta minun avo-miehestä. Se soittelee vähintään puolen tunnin välein jos ei olla sillä hetkellä yhdessä ja kyselee mitä teen.
Samoin myös lähettelee jatkuvasti viestiä joissa kysyy mitä puuhaan ja jos en ehdi minuutissa vastata niin se laittaa toisen viestin tai soittaa..
Samoin myös kun ollaan kotona yhdessä niin se kyselee mitä luen ja mitä mietin ja tuntuu etten saa hetkeäkään rauhaa! Olen koittanut hänelle sanoa tästä moneen kertaan mutta se tuntuu aina suuttuvan ja silti sama käytös jatkuu.
Ollaan asuttu yhdessä jo yli kolme vuotta ja ikinä en ole tehnyt mitään epäilyttävää joten siitä se ei ainakaan johdu. Mikä kumma tuota voi vaivata kun en ainakaan siltä kysymällä saa tähän mitään vastausta!! Onko tää nyt ihan normaalia?!

Se on lukenut jotaijn palstaa tai naistenlehteä jossa kerrotaan että nainen kaipaa kommunikointia ja huomiota. :)
Ei vaiseen, puhutaan vakavasti; oletko ollut jotenkin etäinen tms. Onko lähipiirissä tuttavat eronneet (miehet saunanlauteilla jutelleet ja eron syyksi ehkä mainittu huono kommunikaatio tms.) Ja kysäisepä vaan uudestaan ja uudestaan siltä mieheltäs, että mikäs siihen on oikein mennyt, kun jatkuvasti kyselee kuulumisia? Onhan se mukavaa, että toista kiinnostaa, mutta ei sitä tosiaan koko ajan tarvitse "olla iholla" vaikka parisuhteessa on!

Minä en varmaan vastais enää, jos aina soittelee, eikä oo asiaa. Sanoisin, että minne meen ja millon tuun. Ja tietty ilmottaisin, jos menis myöhempään. Mutta täytyyhän sen nyt riittää!

Ilmoitteleeko koko ajan omistakin tekemisistään?
Onko miestä petetty joskus?

Pitää kysellä mieheltä vielä että mikä siinä on että pitää kokoajan kysellä.. En ole mielestäni ollut yhtään sen etäisempi kuin suhteen alussakaan, tietysti tuo jatkuva kyseleminen ottaa mullakin jo hermon päälle ja suutunkin monesti kun eihän miehellä pitäisi olla syytä epäillä mitään koska olen päivät yksin kotona lapsen kanssa ja harvoin poistun kotoa ilman mieheni seuraa jollei sitten ole ihan pakko lähikaupassa vierailla tms.. Mutta toisinaan mieheni kyselee että onko luonamme käynyt jokin vieras mies jos en ole viestiin vastannut esim. kymmeneen minuuttiin sillä olin ollut tiskaamassa tai en ollut kuullut puhelinta, en tiedä tarkoittaako se sitten sitä ihan oikeasti "leikillä" niinkuin hän itse sen ilmaisee mutta nämä jatkuvat kyselyt ja syytökset ovat painaneet minut jo niin surkeaan jamaan etten kehtaa enää ihmisiä nähdä :D Sanokaa nyt joku etten minä ole tässä se hullu kun mies niin väittää! :D

[QUOTE="Eee";28092869]Siis onko aina ollut tollanen vai yhtäkkiä muuttunut?[/QUOTE]

Joo on siis suhteen alusta asti ollut tuollainen.. aluksi ajattelin että ompa söpöä kun pitää niin tiukasti kiinni mutta nyt alkaa huolestuttamaan.

[QUOTE="Huolestunut";28092904]Pitää kysellä mieheltä vielä että mikä siinä on että pitää kokoajan kysellä.. En ole mielestäni ollut yhtään sen etäisempi kuin suhteen alussakaan, tietysti tuo jatkuva kyseleminen ottaa mullakin jo hermon päälle ja suutunkin monesti kun eihän miehellä pitäisi olla syytä epäillä mitään koska olen päivät yksin kotona lapsen kanssa ja harvoin poistun kotoa ilman mieheni seuraa jollei sitten ole ihan pakko lähikaupassa vierailla tms.. Mutta toisinaan mieheni kyselee että onko luonamme käynyt jokin vieras mies jos en ole viestiin vastannut esim. kymmeneen minuuttiin sillä olin ollut tiskaamassa tai en ollut kuullut puhelinta, en tiedä tarkoittaako se sitten sitä ihan oikeasti "leikillä" niinkuin hän itse sen ilmaisee mutta nämä jatkuvat kyselyt ja syytökset ovat painaneet minut jo niin surkeaan jamaan etten kehtaa enää ihmisiä nähdä :D Sanokaa nyt joku etten minä ole tässä se hullu kun mies niin väittää! :D[/QUOTE]

Et sinä ole hullu, mies on seonnut.

Mun mies soittelee aika paljon, ei nyt ihan noin usein, mutta muutaman tunnin välein. Se johtuu siitä, että on huolissaan musta ja tarkastaa, ettei mitään ole sattunut. Ja kotonakin kyselee monesti juuri, että "mitä mietit", jos en puhu mitään. Yleensä vaan vastaan, että oon väsynyt, ei jaksa jutella nyt.

Välillä se soittelu on ärsyttävää, kun mitään asiaa ei ole. Toisaalta on ihanaa, kun joku jaksaa huolehtia ja ihan aidosti haluaa, että mulla ei kotonakaan ole stressiä mistään. Mä olen sitten välillä itse laittanut viestiä päivällä, että kotona ollaan, kaikki hyvin, jos ollaan vauvan kanssa oltu liikenteessä. Silloin ei soittoa tule :)

Minä en varmaan vastais enää, jos aina soittelee, eikä oo asiaa. Sanoisin, että minne meen ja millon tuun. Ja tietty ilmottaisin, jos menis myöhempään. Mutta täytyyhän sen nyt riittää!

Ilmoitteleeko koko ajan omistakin tekemisistään?
Onko miestä petetty joskus?

Kiitos vinkistä :) Lienee saada hepulin jos en vastaakkaan :P Nimittäin kerran puhelimeni sammui (akku loppui kesken koulupäivän) ja mies ajoi kauheaa vauhtia kymmenien kilometrejen päästä koululleni tarkistamaan mikä tilanne -.- Mies on kyllä kertonut että aiemmissa suhteissa häntä on petetty mutta tiedän itse että ainakin yksi suhde hänellä loppui siihen kun hän itse petti ja piti yllä jotain "salasuhdetta" jonkin kanssa..

[QUOTE="sipuli";28092895]miehesi on läheisriippuvainen tai tod-del-lla mustasukkainen![/QUOTE]

Niin taitaa olla :(

Niin ja anteeksi väärin kirjoituksesta! En ole äidinkielen opettaja :) Enkä varmaan se penaalin terävin kynäkään ;)

on toi oikeesti aika pimeetä jos luulee että hankit sinne jonkun äijän sua tyyliin panemaan 10minuutissa,kun et vastaa viesteihin.
Kuulostaa kyllä sairaan ihmisen epäilyiltä,toivottavasti ei ala väkivaltaiseksi:(
ei ole normaalia miettiä koko työpäivän ajan onko toinen panemassa ja pettämässä,miten se kerkee mitään töitä ees tekemäänkään??
tsemppiä sinne,huih,tuli ihan kylmät väreet.......

Toi ei oo kyllä enää normaalia!
Ei mun avomieheni tivaa multa koskaan, että oonko nähnyt vieraita miehiä. Enkä mäkään kyllä tivaa siltä. Kuulostaa sairaalta.

Jos kyselee sellaisia, niin kysy takaisin, että miksi ihmeessä kysyy moisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Señora;28092918:
Mun mies soittelee aika paljon, ei nyt ihan noin usein, mutta muutaman tunnin välein. Se johtuu siitä, että on huolissaan musta ja tarkastaa, ettei mitään ole sattunut. Ja kotonakin kyselee monesti juuri, että "mitä mietit", jos en puhu mitään. Yleensä vaan vastaan, että oon väsynyt, ei jaksa jutella nyt.

Välillä se soittelu on ärsyttävää, kun mitään asiaa ei ole. Toisaalta on ihanaa, kun joku jaksaa huolehtia ja ihan aidosti haluaa, että mulla ei kotonakaan ole stressiä mistään. Mä olen sitten välillä itse laittanut viestiä päivällä, että kotona ollaan, kaikki hyvin, jos ollaan vauvan kanssa oltu liikenteessä. Silloin ei soittoa tule :)

Kiva etten ole ainoa jolle mies soittelee paljon, ehkä toiset sitten vain ovat sellaisia että välittävät toisia enemmän? Minun miehellä se vain tahtoo mennä yli ymmärryksen tuon soittamisen ja viestin laiton kanssa. Mut niin kai se on ettei tälle oikein mitään muuta voi ku yrittää vain puhua.. toisaalta hieman vaikeaa kun toinen ottaa heti pahalla ja rupeaa pitämään mykkäkoulua :)

[QUOTE="Huolestunut";28092944]Niin taitaa olla :(

Niin ja anteeksi väärin kirjoituksesta! En ole äidinkielen opettaja :) Enkä varmaan se penaalin terävin kynäkään ;)[/QUOTE]

Ei sitä korjausta huonolla kannata aina ottaa. Mulla on vaan tapana korjailla tommoisia selviä näkyviä virheitä (jotka eivät ole esim. nopeasta kirjoituksesta johtuvia), ja niitä pitää toki mullekin korjata, koska siten sitten seuraavalla kerralla tietää ja osaa kirjoittaa oikein.

[QUOTE="Huolestunut";28092938]Kiitos vinkistä :) Lienee saada hepulin jos en vastaakkaan :P Nimittäin kerran puhelimeni sammui (akku loppui kesken koulupäivän) ja mies ajoi kauheaa vauhtia kymmenien kilometrejen päästä koululleni tarkistamaan mikä tilanne -.- Mies on kyllä kertonut että aiemmissa suhteissa häntä on petetty mutta tiedän itse että ainakin yksi suhde hänellä loppui siihen kun hän itse petti ja piti yllä jotain "salasuhdetta" jonkin kanssa..[/QUOTE]

Niin ja ei varmaan oo järkevää vaan yhtäkkiä jättää vastaamatta. Vaan puhua asiasta, ja sanoa, ettet voi olla koko ajan vastailemassa ja ettei edes ole normaalia vaatia sellaista. Voit mun mielestä ihan avoimesti sanoa, että sinua ahdistaa moinen kyttäys.

Puhuisin siis tavalla tai toisella asiasta ja sitten seuraavalla kerralla lähtiessä sanoisin, etten ota puhelinta mukaan. Tai jos ottaisin, niin sanoisin, että nyt on sun vapaa-aika etkä vastaa puhelimeen tms.

Ei sitä korjausta huonolla kannata aina ottaa. Mulla on vaan tapana korjailla tommoisia selviä näkyviä virheitä (jotka eivät ole esim. nopeasta kirjoituksesta johtuvia), ja niitä pitää toki mullekin korjata, koska siten sitten seuraavalla kerralla tietää ja osaa kirjoittaa oikein.

Tavallaan se on tietty hyvä korjailla. Mutta mulla on yksi hyvä ystävä, jolla on todella paha lukihäiriö. Hän ei kehtaa lähettää edes postikortteja matkoilta muuta kuin todella läheisille ihmisille, koska häntä hävettää, ettei osaa kirjoittaa. Eikä se auta, että sanoo virheistä, eivät ne jää hänelle mieleen. Sun kaltaiset kommentoijat huolettavat häntä niin paljon, ettei hän esimerkiksi koskaan kirjoita minnekään nettipalstoille tms.

[QUOTE="Huolestunut";28092916]Joo on siis suhteen alusta asti ollut tuollainen.. aluksi ajattelin että ompa söpöä kun pitää niin tiukasti kiinni mutta nyt alkaa huolestuttamaan.[/QUOTE]

Kyllähän se mustasukkaisuutta on. Ja sairaalloiselle mustasukkaisuuden puolelle menee jos noin vahtaa...
Mustasukkaisuuden syy olisi hyvä selvittää, jotta ongelmaa voidaan lähteä parantamaan. Syy saattaa olla huono itsetunto tai onko kenties itse tehnyt jotain väärää, esim. pettänyt?

on toi oikeesti aika pimeetä jos luulee että hankit sinne jonkun äijän sua tyyliin panemaan 10minuutissa,kun et vastaa viesteihin.
Kuulostaa kyllä sairaan ihmisen epäilyiltä,toivottavasti ei ala väkivaltaiseksi:(
ei ole normaalia miettiä koko työpäivän ajan onko toinen panemassa ja pettämässä,miten se kerkee mitään töitä ees tekemäänkään??
tsemppiä sinne,huih,tuli ihan kylmät väreet.......

Itsekkin tuota mietin että kun kyselee vieraista miehistä, kun minulla ei ole minkäänlaisia kaverisuhteitakaan enkä pidä keneenkään yhteyttä (siksi varmaan näillä palstoilla sitte kyselen..) niin en tajua mistä se luulee minun löytävän sitä mies seuraa. Mies kyllä väittää että hän kysyy ihan leikillä.. mutta kysyy silti toistuvasti. Hui kamala jos alkaa vielä pahoinpitelemään :( Joku ehdotti kysymään miksi kysyy tuollaista, sitäkin olen kysynyt ja olen saanut vastaukseksi että jos pitää leikistä suuttua niin sittenhän hänellä vasta onkin epäilyt kohdillaan -.-

Yhteistyössä