mies sitten

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
lähti viikoksi kaverin kanssa lappiin ja mä jäin lasten kanssa kotia.on heillä joka keväinen tapa.lapset menevät ensi yöksi anoppilaan ja mä saan olla ihan yksin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Miten meinaat laatuaikasi hyödyntää?

lapset lähti äsken anopin kanssa.käyn vuokraamassa pari leffaa ja kaivan kätköistä karkkia ja pari lonkeroa.menen ajoissa nukkumaan,saa kerrankin nukkua katkottoman yön.
 

Yhteistyössä