samperin äijä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt kyllä

Vieras
justiinsa joo...meinaa sitte lähtee noin vaan lappiin jonkun kaverin kanssa... mä jään sitte yksin kahden lapsen kans ja lisäks oon flunssassa ja kuumeessa....
 

Yhteistyössä