N nyt kyllä Vieras 02.12.2010 #1 justiinsa joo...meinaa sitte lähtee noin vaan lappiin jonkun kaverin kanssa... mä jään sitte yksin kahden lapsen kans ja lisäks oon flunssassa ja kuumeessa....
justiinsa joo...meinaa sitte lähtee noin vaan lappiin jonkun kaverin kanssa... mä jään sitte yksin kahden lapsen kans ja lisäks oon flunssassa ja kuumeessa....