Täällä kuulee ajatuksensa!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mun oli pakko laittaa radio rock pauhaamaan taustalle, kun liian hiljaista :ashamed:

Ihan samaa sitä teen minäkin! :laugh:

Viis minuuttia ehkä kestää täyttä hiljaisuutta, sitten tulee jotenki tyhjä olo ja pakko saada mekkalaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mun oli pakko laittaa radio rock pauhaamaan taustalle, kun liian hiljaista :ashamed:

Ihan samaa sitä teen minäkin! :laugh:

Viis minuuttia ehkä kestää täyttä hiljaisuutta, sitten tulee jotenki tyhjä olo ja pakko saada mekkalaa :D

Joo-o, outo on outo :saint: :laugh:

*lähtee aloittelemaan*

Sain mä pyykit jo pyörimään :whistle:
 

Yhteistyössä