"vieras"
Ei muka mahdu minun ja lasten kanssa sänkyyn vaikka on ennenkin mahtunut. Väitti että lapset potkii. Ei potki! Ei edes riidelty tai mitään. Enteileeköhän tää eroa?
Ja sä vielä ihmettelet miksi mies menee sohvalle kyllä minäkin menisin tossa tilanteessa!!!Neljä lasta, 2v, 5v, 6v ja 9v. Sänky on 180 leveä. 2v nukkuu mun kainalossa, 5v ja 6v meidän välissä, välillä poikittain ja osittain meidän päällä ja 9v nukkuu jalkopäässä. Kamalaa huutoa jos joku joutuu nukkumaan omassa sängyssä. Ja 2v heräilee vielä öisin ja isommat näkee välillä painajaisia.
Ai tää oliki provo.Neljä lasta, 2v, 5v, 6v ja 9v. Sänky on 180 leveä. 2v nukkuu mun kainalossa, 5v ja 6v meidän välissä, välillä poikittain ja osittain meidän päällä ja 9v nukkuu jalkopäässä. Kamalaa huutoa jos joku joutuu nukkumaan omassa sängyssä. Ja 2v heräilee vielä öisin ja isommat näkee välillä painajaisia.
Et oo tosissasNeljä lasta, 2v, 5v, 6v ja 9v. Sänky on 180 leveä. 2v nukkuu mun kainalossa, 5v ja 6v meidän välissä, välillä poikittain ja osittain meidän päällä ja 9v nukkuu jalkopäässä. Kamalaa huutoa jos joku joutuu nukkumaan omassa sängyssä. Ja 2v heräilee vielä öisin ja isommat näkee välillä painajaisia.
No hyvä?Mies käy töissä.
Toi on kyllä kukkua. Lapsesta tulee enemmänkin toisiin hyvin luottavainen ja muita normaalilla tavalla tarvitseva kun hän on turvallisesti kiinnittynyt, kannattaa lukea psykologiaa. Ei kahlehtien kiinnittyvä eikä lähelle päästämistä pelkäävä eikä toisista riippuvainen siksi kun ei lapsuudessa kokenut ehdotonta läheisyyttä ja hyväksyntää. Perustemperamentti on rohkeasti rakastava ja lähelleen päästävä. Nimenomaan ehdoton läheisyys, rakastaminen ja välittäminen kokemuksina ovat lapselle tärkeitä myöhempää elämää ajatellen.Lapsista tulee läheisriippuvaisia tuolla menolla