Mies sitten meni sohvalle nukkumaan :(

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei muka mahdu minun ja lasten kanssa sänkyyn vaikka on ennenkin mahtunut. Väitti että lapset potkii. Ei potki! Ei edes riidelty tai mitään. Enteileeköhän tää eroa? :(

[QUOTE="vieras";28741839]Ei muka mahdu minun ja lasten kanssa sänkyyn vaikka on ennenkin mahtunut. Väitti että lapset potkii. Ei potki! Ei edes riidelty tai mitään. Enteileeköhän tää eroa? :([/QUOTE]

Sit me oltais erottu jo miljoona kertaa kun mä en jaksa aina perhepetiä miehen ja kuopuksen kanssa (kuopus usein kömpii meidän väliin nukkumaan). Mieskin tykkää sohvasta, jossain vaiheessa oikein oli melkein vääntöä että kumpi pääsee sohvalle nukkumaan. :)
Ja meillä kuitenkin on vaan 1 lapsi meidän sängyssä, sä puhuit lapsista monikossa...

ap.
Neljä lasta, 2v, 5v, 6v ja 9v. Sänky on 180 leveä. 2v nukkuu mun kainalossa, 5v ja 6v meidän välissä, välillä poikittain ja osittain meidän päällä ja 9v nukkuu jalkopäässä. Kamalaa huutoa jos joku joutuu nukkumaan omassa sängyssä. Ja 2v heräilee vielä öisin ja isommat näkee välillä painajaisia.

vieras myös
Neljä lasta, 2v, 5v, 6v ja 9v. Sänky on 180 leveä. 2v nukkuu mun kainalossa, 5v ja 6v meidän välissä, välillä poikittain ja osittain meidän päällä ja 9v nukkuu jalkopäässä. Kamalaa huutoa jos joku joutuu nukkumaan omassa sängyssä. Ja 2v heräilee vielä öisin ja isommat näkee välillä painajaisia.
Ja sä vielä ihmettelet miksi mies menee sohvalle :D kyllä minäkin menisin tossa tilanteessa!!!

"xXx"
Tuliskohan se sun mies tänne mun seuraksi - omani nukkuu jälleen lapsi vieressään, niinkuin on tehnyt viimeiset 3 vuotta. Ja mä en pysty nukkumaan kun on tuo muksu sen verran koheltaja unissaan.

"vieras"
:D no olet provo, mutta itse en edes pysty yhden lapsen vieressä nukkumaan. Kutittaa jos lapsen jalka, käsi, hiukset tms. Osuu ...ja säpsähdän hereille. Lapsilla on niin hennot raajat että siksi. Miehen kainalossa ja lähellä pystyn kyllä nukkumaan, mutta tuo pysyy paikoillaan ja on ns. Vahvat otteet, eli ei kutita. Olisihan se muuten ihan kiva. Tosin seksiäkin mielelläni harrastan ihan sängyssä. Kohta syntyy toinen ja vaihtuu seksi sohvalle kun vauvan sänky tulee huoneeseen. En uskaltaisi nukkua vauvan vieressä kun itse myös liikun paljon. Esikoisen vieressä yritin nukkua, mutta siitä mitään tullut kun pelkäsin koko ajan kierähtäväni päälle.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28741839]Ei muka mahdu minun ja lasten kanssa sänkyyn vaikka on ennenkin mahtunut. Väitti että lapset potkii. Ei potki! Ei edes riidelty tai mitään. Enteileeköhän tää eroa? :([/QUOTE]

Kyllä ne muksut nyt vaan potkii, ja jotkut vaihtaa nukkumisasentoa koko ajan, nuku nyt siinä vieressä sitten levolliset yöunet? Teillä on liian pieni sänky jos noin paljon porukkaa nukkuu samassa sängyssä, meillä on tuo 180cm kahdella aikuisella ja yhdellä kaksivuotiaalla ja siltikin tuntuu ahtaalta nukkua. En nyt usko eroa enteilevän teillä, vaan isomman sängyn ostoa, tai sitten lasten nukuttamista ihan omiin sänkyihin!;)

Ziisus
Mä en vaan ymmärrä ap:n kaltaista kansaa. Koko perhe samassa sängyssä ties kuinka monta vuotta, ihmekään jos jommaltakummalta aikuiselta menee hermot. Aikuisten ihmisten pitäisi kyllä voida nukkua ja naida omassa sängyssään 95% öistä. Lapsista tulee läheisriippuvaisia tuolla menolla ja äidistä ja isästä eronneita.

"mies"
Lapsista tulee läheisriippuvaisia tuolla menolla
Toi on kyllä kukkua. Lapsesta tulee enemmänkin toisiin hyvin luottavainen ja muita normaalilla tavalla tarvitseva kun hän on turvallisesti kiinnittynyt, kannattaa lukea psykologiaa. Ei kahlehtien kiinnittyvä eikä lähelle päästämistä pelkäävä eikä toisista riippuvainen siksi kun ei lapsuudessa kokenut ehdotonta läheisyyttä ja hyväksyntää. Perustemperamentti on rohkeasti rakastava ja lähelleen päästävä. Nimenomaan ehdoton läheisyys, rakastaminen ja välittäminen kokemuksina ovat lapselle tärkeitä myöhempää elämää ajatellen.

Yhteistyössä