Mies sekos taas viime yönä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
No miksi et eroa?

Jaa-a. Niinkuin sanoin, kai toivon parempaa huomista. En oo kokenu, että jaksaisin masennusta sairastavana hoitaa kaikki 3 yksin. Yhteihuoltajuuteen hän ei suostu, on siitä ollu puhetta. Siihen sustun, että mun kans lähtis nuorin ja keskimmäinen ja koululainen jäis miehen kanssa, ettei tarttis vanhimman vaihtaa koulua ja/tai kaupunkia.

Niin ja olen työtön, ei mulla ole vuokratakuita tms.

kyllä se elämä kantaa ja oletko ajatellut että masennuskin saattaisi helpottaa jos elämäsi rauhoittuisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Sydämeni pohjasta voin sanoa: JÄTÄ SE SIKA!!!!
Millon sillä oikeesti naksahtaa niin pahasti että ootte koko sakki kylmänä? *sorry, paha ennustus, mutta ääritapauksessa..*
Mikä helevattu siinä on että aikamiehet ei osaa käyttäytyä?!?
Mites, kaljotteleeko tuo siis useinkin työpäivien päälle, arkena?

Se on muuttunu ihan toiseks ihmiseks 1,5 vuoden sisällä.
Sanoinkin sille aamulla, kun rauhassa puhelimessa juteltiin, että mun olis paljon helpompaa, ja lapsille tietenkin myös, että kävisin töissä ja keskimmäinen ja nuorin olis hoidossa ja asuisin yksin. Mulle ei raha oo maailman tärkeintä, kyllä itse pärjäisin jotenkin rahallisesti. Ei olis kuitenkaan toista haukkumassa ja latistamassa. :(

No nii! Mitä ihmettä sä enään odotat?
Ei muuta ku tuumasta toimeen! Hitto kun mulla pistää niin vihaks tuollaset "miehet"!!!
Jos sulla ei haittaa, vaikka alkuun olis tiukkaa, niin aattele miten ihanaa ja pelosta vapaata elämää saisit viettää. Se kun se pelko on sellanen juttu, että sitä ei KENENKÄÄN pitäis tuossa mielessä parisuhteessa joutua kärsimään!!
Nyt otat härkää sarvista ja marssit asuntotoimistoon pistään asunnonhaun vireille. :hug:

Kiitos ymmärryksestä ja tsempeista sulle ja kaikille muillekkin. :ashamed: :hug: :flower:

Tällä viikolla saan tietää, oonko päässy niihin paikkohin töihin tai opiskeleen, mihin hain. (4 eri paikkaa) Ennen en suunnittele mitään, tai voin mielessäni, mutta käytännössä en voi. Ei ole rahaa. :(

No miksi et eroa?

Jaa-a. Niinkuin sanoin, kai toivon parempaa huomista. En oo kokenu, että jaksaisin masennusta sairastavana hoitaa kaikki 3 yksin. Yhteihuoltajuuteen hän ei suostu, on siitä ollu puhetta. Siihen sustun, että mun kans lähtis nuorin ja keskimmäinen ja koululainen jäis miehen kanssa, ettei tarttis vanhimman vaihtaa koulua ja/tai kaupunkia.

Sä saisit vuokratakuun vaikka sossusta tuon tilanteesi takia.

No miksi et eroa?

kyllä se elämä kantaa ja oletko ajatellut että masennuskin saattaisi helpottaa jos elämäsi rauhoittuisi?

Nii-in. Kyllä kaikella on tapana järjestyä. Sitä olen aina toivonu ja rukoillu. Sanoit niin kauniisti, että nyt tuli :'( :ashamed:

Siis ei hyväksyttävää käytöstä joka tapauksessa, mut miehes puolustukseks voin sanoa, et mä olen myös itse piru, jos mut herättää kesken unien. :ashamed: En tosin heittele ja muuta, mut siis todella saan hillitä itseäni, et en ole kuin perseeseen ammuttu karhu.

Ehkä miehelläsi on samaa vikaa kuin mulla, mutta ei osaa pitää sitä itse kurissa? ...olin mäkin pienenä ihan kamala, mut nykyisin osaan tosiaan jo hillitä. ...aikuisuus..

Mut jos teillä on ongelmia hereillä ollessakin, niin... Tosin sithän se vielä helpommin kostautuu just väsyneenä: jos hereillä ollessakin se haukkumisen ja muun riehumisen kynnys on matala, väsyneenä se kynnys vasta madaltuukin. :/

Millon sillä oikeesti naksahtaa niin pahasti että ootte koko sakki kylmänä? *sorry, paha ennustus, mutta ääritapauksessa..*

Sanoinkin sille aamulla, kun rauhassa puhelimessa juteltiin, että mun olis paljon helpompaa, ja lapsille tietenkin myös, että kävisin töissä ja keskimmäinen ja nuorin olis hoidossa ja asuisin yksin. Mulle ei raha oo maailman tärkeintä, kyllä itse pärjäisin jotenkin rahallisesti. Ei olis kuitenkaan toista haukkumassa ja latistamassa. :(

Ei muuta ku tuumasta toimeen! Hitto kun mulla pistää niin vihaks tuollaset "miehet"!!!
Jos sulla ei haittaa, vaikka alkuun olis tiukkaa, niin aattele miten ihanaa ja pelosta vapaata elämää saisit viettää. Se kun se pelko on sellanen juttu, että sitä ei KENENKÄÄN pitäis tuossa mielessä parisuhteessa joutua kärsimään!!
Nyt otat härkää sarvista ja marssit asuntotoimistoon pistään asunnonhaun vireille. :hug:

Kiito ymmärryksestä ja tsempeista sulle ja kaikille muillekkin. :ashamed: :hug: :flower:

Tällä viikolla saan tietää, oonko päässy niihin paikkohin töihin tai opiskeleen, mihin hain. (4 eri paikkaa) Ennen en suunnittele mitään, tai voin mielessäni, mutta käytännössä en voi. Ei ole rahaa. :(

:hug: eikös sossutkin anna vuokratakuun..ainakin mulla kun lähdin väkivaltasesta suhteesta niin auttoivat asunnon kanssa.kirjotti jonkun lapun..tai jotain...sinuna soittaisin ja kysyisin mitä tukia esim saisit..

Kiito ymmärryksestä ja tsempeista sulle ja kaikille muillekkin. :ashamed: :hug: :flower:

Älä missään nimessä anna tuon "ei ole rahaa"-lauseen olla syy jäädä!!!
Kun sä kerrot sossussa sun tilanteesta, saat jeesiä ihan takuulla! Huonekaluja/muuttoa/oman elämän alkuun saamista varten myöntävät kyllä tukea. Ja nää asiat tiedän, koskapa juurikin muutama kuukausi sitten selvittelin hyvän ystäväni kanssa näitä juttuja. Hän oli jotakuinkin vastaavassa tilanteessa 2 lapsensa kanssa kuin sinä.
Nyt asuu onnellisena ja PELOTTOMANA omaa rivitalokotia lasten kanssa. Sai todella upeasti apua sossusta ja seurakunnaltakin.

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:

:hug: eikös sossutkin anna vuokratakuun..ainakin mulla kun lähdin väkivaltasesta suhteesta niin auttoivat asunnon kanssa.kirjotti jonkun lapun..tai jotain...sinuna soittaisin ja kysyisin mitä tukia esim saisit..

Kun tietäis sen kaupungin jo etukäteen, mihin tulee työn perässä tai opiskelun takia muuttaan. Ennen en voi mitään tehdä, tai siis en halua, että eka muutettais vaikka tähän kaupunkiin johonkin ja sitten saisin tietää, että pääsinkin töihin esim. 30km päähän. Kun yksinhuoltajana haluan olla samassa kaupungissa töissä, kuin missä lapset on hoidossa, että on jotain järkee niissä hoitopäivissä ja työmatkoissa.

toivotaan et saisit nyt työ tai opiskelupaikan.Onhan se ihan totta et helpompaa ois sit lähtee.Mut jos et nyt pääseekään niin etkö voisi muuttaa jonkun ystävän tai vanhempiesi luo tai koittaa saada sossusta apua vuokratakuisiin?Toi miehen käytöskin varmaan vaa pahentaa sun masennusta ja kuulostaa jotenkin niin arvaamattomalta tapaukselta...mutta varmasti tiiät mikä sulle ja lapsilles on parasta.Jaksuja ja :hug: sulle!!

Mies on myös seurakunnan toiminnassa mukana ja myös kaupungin.

Ei kukaan uskois mua kuitenkaan. Oma sisko ja äitikin pitää mua pelkästään masentuneena, syynä mun ja miehen ongelmiin. :(

Ehkä olenkin. Ehkä mun masennus on sairastuttanu mun miehenkin. Hälle on sen lisäks raha ollu aina tosi tärkeetä, ehkä tärkein asia maailmassa. Miten paljon tai vähän sitä on, miten tehdä lisää, sairasta stressaamista laskuista...

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
toivotaan et saisit nyt työ tai opiskelupaikan.Onhan se ihan totta et helpompaa ois sit lähtee.Mut jos et nyt pääseekään niin etkö voisi muuttaa jonkun ystävän tai vanhempiesi luo tai koittaa saada sossusta apua vuokratakuisiin?Toi miehen käytöskin varmaan vaa pahentaa sun masennusta ja kuulostaa jotenkin niin arvaamattomalta tapaukselta...mutta varmasti tiiät mikä sulle ja lapsilles on parasta.Jaksuja ja :hug: sulle!!

Kiitos. :ashamed: :hug:
Jaksamista sullekkin arjessa. :hug: =)

Meillä myös ero vireillä miehen vastaavanlaisen käytöksen vuoksi. Kännissä käyttäytyy ihan päättömästi, haukkuu minua ja usein ihan tuntemattomiakin ihmisiä, käyttäytyy ihan holtittomasti. Selvinpäin on kuin toinen ihminen, ei koskaan muka muista humalakäytöstään, eikä osoita mitään katumuksen merkkejä. Kaikki pitäisi vaan lakaista maton alle ja olla kuin ei olisikaan. Enää en jaksanut, ja nyt ero tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Meillä myös ero vireillä miehen vastaavanlaisen käytöksen vuoksi. Kännissä käyttäytyy ihan päättömästi, haukkuu minua ja usein ihan tuntemattomiakin ihmisiä, käyttäytyy ihan holtittomasti. Selvinpäin on kuin toinen ihminen, ei koskaan muka muista humalakäytöstään, eikä osoita mitään katumuksen merkkejä. Kaikki pitäisi vaan lakaista maton alle ja olla kuin ei olisikaan. Enää en jaksanut, ja nyt ero tulossa.

Paljon voimia. En osaa sanoa muuta. :( :hug: :hug: :flower:

Yhteistyössä