Tyttö tuli viime yönä meidän makuuhuoneeseen ihan kauhuissaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelästyneet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja amy:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ja nytkö on sitten oinaan kausi? Miten ne menee?

Kauriin aika seuraa Vesimiehen aikaa, siihen menee seuraavat parituhatta vuotta.
Kevättasauspiste sijaitsee tuolloin Kauriin eiläinradan tähdistössä.
Lisää tietoa googlella

Vesimiehen aika kestää vielä noin parituhatta vuotta, sitten tulee kauriin aika.

Mua ahdistaa ihmisten lisääntymisvietti, silloin kun se kohdistuu muhun. Siinä yksi suuri syy, miksi usein yritän poistaa mielestäni joitakin ihmisiä. Olen niin kuin heitä ei olisikaan.

Ajattele heitä lapsina, niin ei ahdista niin pahasti. Jokainen ihminen on arvokas, vaikka olisikin polkunsa alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kauriin aika seuraa Vesimiehen aikaa, siihen menee seuraavat parituhatta vuotta.
Lisää tietoa googlella

Vesimiehen aika kestää vielä noin parituhatta vuotta, sitten tulee kauriin aika.

Ai se menee niin kuin väärinpäin...

Mua ahdistaa ihmisten lisääntymisvietti, silloin kun se kohdistuu muhun. Siinä yksi suuri syy, miksi usein yritän poistaa mielestäni joitakin ihmisiä. Olen niin kuin heitä ei olisikaan.

Ajattele heitä lapsina, niin ei ahdista niin pahasti. Jokainen ihminen on arvokas, vaikka olisikin polkunsa alussa.

Näin olenkin oppinut tekemään :)

Meijän likka ei pelkää yleensä mitään, mutta talvella sanoi illalla että laita äiti kaikki verhot kiinni, ulkona on se paha setä jolla on punaiset silmät....Kaksi kertaa tapahtu tää vuoden aikana. Kysyin kerran että oletko nähnyt sitä pahaa setää, niin sano että "eihän se tänne enää tule, täällä on enkeleitä niin paljon". :)

Mutta sä sanoit, että kristallilasten vanhemmat ovat syntyneet kalojen aikakaudella. Eikös sen pitäisi olla sitten vasta tulossa?

Kalojen aika alkoi ennen ajanlaskun alkua. Se oli nopean kehityksen aikaa. Silloin materalistinen kehitys oli huipussaan. Nyt ollaan siirtymässä uuteen aikakuteen, se siirtymä aloi seiskytluvun lopulla.
Vanoilliset ja materialistiset ajatumallit korvataan uusilla, koko ihmiskuntaa koskettavilla malleilla.
Aivan kuten Mayat tuhansia vuosia sitten ennusti.
Tuo kaikki liittyy pitkälti energioihin, joista kaikki koostuu, energioihin ja niiden ohjailuun.

2000 vuoden paikkeilla alkoi synty enemmän Kristallilapsia, sitä ennen syntyi Indigolapsia. Heidän vanhempansa, lähinnä Indigolapsilla, ovat Kalojen ajalta.

Lisää tietoa googlella

Ai se menee niin kuin väärinpäin...

Se menee väärinpäin, koska me katsotaan ikäänkuin peilaten eläinratoja.
"Vesimiehen aika on astrologinen ajanjakso, jolloin Aurinko on kevätpäiväntasauksen aikana Vesimiehen tähdistössä. Ajanjaksot aiheutuvat maapallon prekessiosta eli pyörimisakselin kiertymisestä yhden kierroksen 25 800-25 920:n vuoden aikana, jona aikana kevättasauspiste ehtii sijaita kaikissa eläinradan 12 tähdistössä. Vesimiehen aikaa edelsi Kalojen aika, ja sitä seuraa Kauriin aika. Jokainen ajanjakso kestää 2150-2160 vuotta, joka vastaa eläinradalla 30 astetta."

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Meijän likka ei pelkää yleensä mitään, mutta talvella sanoi illalla että laita äiti kaikki verhot kiinni, ulkona on se paha setä jolla on punaiset silmät....Kaksi kertaa tapahtu tää vuoden aikana. Kysyin kerran että oletko nähnyt sitä pahaa setää, niin sano että "eihän se tänne enää tule, täällä on enkeleitä niin paljon". :)

"Monen indigolapsen nukkumisongelmien syy löytyy erilaisista pelottavista näkymättömistä asioista, joita he näkevät. Nämä herkät lapset näkevät sekä enkeleitä että pelottavia olentoja"

Mutta sä sanoit, että kristallilasten vanhemmat ovat syntyneet kalojen aikakaudella. Eikös sen pitäisi olla sitten vasta tulossa?

Kalojen aika alkoi ennen ajanlaskun alkua. Se oli nopean kehityksen aikaa. Silloin materalistinen kehitys oli huipussaan. Nyt ollaan siirtymässä uuteen aikakuteen, se siirtymä aloi seiskytluvun lopulla.
Vanoilliset ja materialistiset ajatumallit korvataan uusilla, koko ihmiskuntaa koskettavilla malleilla.
Aivan kuten Mayat tuhansia vuosia sitten ennusti.
Tuo kaikki liittyy pitkälti energioihin, joista kaikki koostuu, energioihin ja niiden ohjailuun.

2000 vuoden paikkeilla alkoi synty enemmän Kristallilapsia, sitä ennen syntyi Indigolapsia. Heidän vanhempansa, lähinnä Indigolapsilla, ovat Kalojen ajalta.

Siirrytään pikkuhiljaa vesimiehen aikaan?

"Monen indigolapsen nukkumisongelmien syy löytyy erilaisista pelottavista näkymättömistä asioista, joita he näkevät. Nämä herkät lapset näkevät sekä enkeleitä että pelottavia olentoja"

En taida sitten olla indigo, kun en ole pelännyt. Sen sijaan kyllä puhuin metsässä linuille ja puille, mutta koin kaikki hyväntahtoisina.

"Astrologien mukaan mitään tarkkaa rajaa ei kuitenkaan käytännössä ole, vaan siirtyminen merkistä toiseen tapahtuu huomaamatta. Esimerkiksi viiden asteen siirtymä eläinradalla vastaa jo noin 360 vuotta."

En taida sitten olla indigo, kun en ole pelännyt. Sen sijaan kyllä puhuin metsässä linuille ja puille, mutta koin kaikki hyväntahtoisina.

Ihmiset on erilaisia, ei kaikki ole kiveenkirjoitettua. Ei kaikki pelkää tai näe enkeleitä

"Astrologien mukaan mitään tarkkaa rajaa ei kuitenkaan käytännössä ole, vaan siirtyminen merkistä toiseen tapahtuu huomaamatta. Esimerkiksi viiden asteen siirtymä eläinradalla vastaa jo noin 360 vuotta."

Kiitti! On niin hankala löytää netistä selvää tietoa noista.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Oli se mitä tahansa, sä voit päättää, annatko sä sen pilata sun yöunen ja annatko sä sen pelotella sua. Millä tavalla sinua oikeastaan uhkaa hyllyltä tippuneet tavarat? eihän se kivaa ole, mutta noin realistisesti ajateltuna... Lopeta pelkääminen. Jos sille on luonnollinen selitys, pelkäät suotta, mutta jos sille on epäluonnollinen selitys, annat jollekin suotta vallan pelotella itseäsi.

Tytön puolesta pelottaa. Hän pelästyi niin kamalasti, eikä yhtään uskonut isiä kun isi koitti selittää että sellasta joskus sattuu ja mitään pelättävää ei ole. Tyttö vaistosi jonkin pahan tilanteessa, ei kuulemma nähnyt mitään, mutta puhui viholaisesta ja että pelottaa. Ei suostu huoneeseensa menemään. Itse olen jollain tasolla uskova ja uskon juurikin noin, että pelolle ei saisi antaa valtaa. Mutta tosiaan, lapsen puolesta väkisinkin pelkään, onko hän turvassa ja näin päin pois.

Jos ihan oikeati, oikeasti pelottaa, niin sähän voit puhua asiasta Jumalalle. Jos olet uskovainen (anteeksi, käsitin, että tarkoitat että olet siis kristitty) eli olet ottanut Jeesuksen sovitustyön (eli siis sen että hän kuoli sun syntien takia ja olet sitä kautta vapaa) vastaan, niin voisit sanoutua irti kaikenlaisesta synnistä, mitä nyt mieleesi tulee, jos niitä sinun mieleen nousee.

Ja kun joku vielä rymistelee, niin sulla on ihan valtuudet käskeä sen mennä pois, kun käsken Jeesuksen nimessä. Tuommoset demonit, yms "tyypit" on tavallaan arvoasteikossa alempana sinua, sen kautta, että olet Kristuksessa. Ja Saatana on jo voitettu vihollinen, siksi se tykkää pelotella, kun ei paljoa muuta voi.

Ja anteeksi tämä neuvo, jos ei kolahtanut sinuun tai olet vaikka jonkun muun sortin uskova. Mutta uskon tuon neuvon toimivan. Jos olet Jeesukseen uskova, olet pyhä ja armahdettu, joten ei hätää.

Pelottelun jälkeen toinen saatanan ase on se, että aletaan uskoa ihmisiin, korotetaan ihmisiä tai muita luotua.

Peesi tähän!

Kiitti! On niin hankala löytää netistä selvää tietoa noista.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vesimiehen_aika

Nuo lainaukset taisi olla tuolta. Olisi hyvä aina laittaa lähteet esiin.

Missään vaiheessa en ole koskaan naureskellut tai muutenkaan vähätellyt enkeli ym asioita lapselle ja olen antanut hänen olla niinkuin ihan omana itsenään. Huomasin pienempänäkin että kertoili että traktori tulee kohta tiellä vastaan...meni muutamia minuutteja , niin meidän tiellä meinkin traktori:)
Puhuu välillä asioita kuin aikuinen ja on erittäin tarkkanäköinen ihmisten suhteen...lukee välillä minua vähän liiankin hyvin;)

Ehkäpä autistiset ja aspergerit välttelevät tarkoituksella toisten ihmisten "lukemista", koska se tieto, minkä he siitä saavat ahdistaa heitä. Ihmiset kun ovat mitä ovat... Itsekin olen huomannut sulkevani silmäni muiden ihmisten ajatusmaailmalta. Ja minulla ei kuulemma ole tunneälyä. Osaan mielestäni lähestulkoon lukea ajatuksia, mutta koska toisten ihmisten ajatukset ahdistavat minua, niin yritän välttää perehtymistä...

Ei muiden ajatukset ahdista, en vain aina ymmärrä miksi he ajattelevat niin kuin ajattelevat. Normaali ihminen on aivan liikaa viettiensä vietävissä. Ja autistiset lapset eivät pelkää muiden ihmisten ajatuksia, he eivät vain havaitse heitä. Työskentelen itse erityislasten kanssa.

Kyllähän tuossa oli vinha peräkin. Olen oppinut aika hyvin ymmärtämään nenttien maailmaa, mutta se lähinnä ahdistaa. Pysyn yleensä valintatilanteessa omassani mielummin.

Ota se lapsen pelko vakavasti ja ota lapsi viereeesi nukkumaan. luette yhdessä iltarukouksen ja pyydätte Jeesuksen veren suojaa turvaksenne=) Onko talossanne tapahtunut joskus jotain minkätähden siellä vaeltelisi joku levoton sielu?

Itse olen asunut talossa jossa kummittelee, tiedän tunteen ja harva uskoo noihin yliluonnollisiin henkiin, mutta kyllä edelleen selkäpiitä karmii kun ajattelee.

Mutta ei ne pahaa tarkoita, yleensä ainakaan. :hug:

Meillä mm.. leivinuunin luukku aukeili itsestään varsinkin jos olisi puita pitänyt lisätä/kuohia hiillosta. Monesti vintillä joku käveli ja kolisteli. Koirat myös näihin ääniin havahtui. Tallissa muutaman kerran myös tapahtui kaikkea mukavaa.

Myös kertaalleen yöllä hevoset olivat karanneet, itse nukuin vintillä ja heräsin siihen että kuulosti kuin joku olisi hakannut huoneeni oveen.. yms..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vesimiehen_aika

Nuo lainaukset taisi olla tuolta. Olisi hyvä aina laittaa lähteet esiin.

Mulla tuo oli tuossa esitteessä, mistä kirjoitin, mutta näyttää sama teksti olevan wikissäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kuule ap:
Ota se lapsen pelko vakavasti ja ota lapsi viereeesi nukkumaan. luette yhdessä iltarukouksen ja pyydätte Jeesuksen veren suojaa turvaksenne=) Onko talossanne tapahtunut joskus jotain minkätähden siellä vaeltelisi joku levoton sielu?

miksi veren suojaa?Siis kysyn ihan asiallisena.

Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Itse olen asunut talossa jossa kummittelee, tiedän tunteen ja harva uskoo noihin yliluonnollisiin henkiin, mutta kyllä edelleen selkäpiitä karmii kun ajattelee.

Mutta ei ne pahaa tarkoita, yleensä ainakaan. :hug:

Meillä mm.. leivinuunin luukku aukeili itsestään varsinkin jos olisi puita pitänyt lisätä/kuohia hiillosta. Monesti vintillä joku käveli ja kolisteli. Koirat myös näihin ääniin havahtui. Tallissa muutaman kerran myös tapahtui kaikkea mukavaa.

Myös kertaalleen yöllä hevoset olivat karanneet, itse nukuin vintillä ja heräsin siihen että kuulosti kuin joku olisi hakannut huoneeni oveen.. yms..

mulla karkaili hepat ja kun nukuin kuin tukki en olisi herännyt ellei joku ois hakannut oveen!!!Ei siel ketään ollu....!!!!

Yhteistyössä