Mies sekos taas viime yönä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
:(
Herätin sen, kun olin menossa nukkuun, että voisko laittaan pannuhuoneesta (varastossa) lämpöjä kovemmalle, kun varsinkin nuorimmalla (joka on kuumeessa, flunssassa ja vatsataudissa) tuntu olevan kylmä, kun ei nuku ikinä peitto päällä. (Oli kyllä 2 kerrosta vaatetta, muttei riittäny.)

Mies naksahti ja alko kiroileen ja haukkuun, vei oman peittonsa ja tyynynsä olohuoneen sohvalle. Sanoin sille ihan ystävällisesti, että älä nuku siinä, kun sää kuorsaat (on ennenkin ollu puhetta, että nuorin herää, jos siinä nukkuu, kun kaikuu sitten koko talo). Mies tästä hermostu vielä lisää ja meni makkarin ovelle ja sano, että nyt sää lähdet tästä talosta vetään ja ei meinannu päästää mua nukkuun makuuhuoneeseen. Sanoin rauhallisesti, että rauhotu ja herää, voitko käydä siellä pannuhuoneessa. (Itse olisin menny, mutta miehen mielestä laitan aina liikaa lämpöö, vahingossa voinkin laittaa, mutten yleensä kyllä.)

Pääsin huoneeseen, jatku haukkumista ja kiroilua. Menin sänkyyn, mies lähti eteiseen. Tuli ihan hiljasta, kävin kattoon, mitä se tekee. Nuorin alko jo äänteleen siinä metelissä ja yritin hys, hys miestä puhuun hiljempaa. Onneks tuli hiljasta. Mies seiso siellä ja tuijotti eteensä. Menin takasin makkariin sänkyyn ja mies marssii sitten hakeen puhelimensa ja tönää lujaa sänkyä ja sanoo viä: kusipää.

Mies tuli tänne työhuoneeseen patjalle nukkuun. Kävin sammuttaan siltä valot, nukku valot päällä ja vielä raotti silmiään ja sano: kusipää.

Kävin itse laittamassa pannuhuoneessa sitten sitä läpöä lisää. Itkin taas sen jälkeen sängyssä ja rukoilin parempaa huomista. Aamulla mies lähti töihin ennen seittämää ja lähetin sen perään viestin, että joulu ollaan vielä yhdessä, heti lähden nuorimmaisen ja keskimmäisen kanssa, kun saan koulutus- tai työpaikan. :/

Eilen, siis EILEN oli puhetta, siis mies itse lupas, että alkaa puhua mulle nätimmin. Se on töissä seittämästä iltakuuteen ja tulee rähiseen lapsille ja haukkuun mua ja mesoon. En ymmärrä. :headwall:

Se soitti sitten aamulla töistä, että ei tiedä, mikä sillä naksahti. No, en tiedä minäkään... Hän ymmärsi, etten minä tehny mitään ärsyttääkseni häntä. Mies ei edes muista puoliakaan, mitä teki. Kerroin hänelle yön tapahtumat ja hän itsekkin ihmetteli ja lupasi muuttaa käytöstään. Kertaakaan ei pyytänyt anteeksi ja on ennenkin luvannut kaikenalaista.

Tuli hakeen keskimmäistä mukaansa autoon johonkin työkeikalle sitten puhelun jälkeen ja oli niinkuin ei mitään. No, ei lasten aikana paranekkaan jutella, mutta ei näytä mitään katumuksen merkkejä.

Ei sentään heittäny seinään, heittäny mun teemukeja ympäriinsä tai huoritellu niinkun yleensä, jotain hyvää sentään. :/ :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tapahtuuko tuota ihan hereillä ollessakin vai ainoastaan unen pöpperöissä?

Tää oli eka kerta herätessään. Hereillä kyllä muutenkin.
Ja oli juonu kaljaa, että saatto olla vähän kännissä. Kaljoissaan muutenkin alkaa se pahin sättiminen. :(

eiks sulla just vähän aikaa sitten ollut sen kaa jotain kärhämää?muistelisin vaan että olisin sun ketjuun joskus vastannu koskien sun miestä.Mun on pakko sanoo et vaikka kuin rakastaa niin ei silti tommosta pitäis joutuu kestään.

voisko mies alkaa olemaan raittiina jos huppelissa saa tollaisia kohtauksia, juominen ei sovi sille. kaverin miehellä oli samanlaisia juttuja ja vaikka oli ottanut vain pari kaljaa sillä kilahti eikä muistanut puoliakaan, se katsoi sitten paremmaksi lopettaa kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
eiks sulla just vähän aikaa sitten ollut sen kaa jotain kärhämää?muistelisin vaan että olisin sun ketjuun joskus vastannu koskien sun miestä.Mun on pakko sanoo et vaikka kuin rakastaa niin ei silti tommosta pitäis joutuu kestään.

Oli, ja tolla loppukirjotuksella siihen viittasinkin.
Ei tartte kestää, ei. Silti vaan jotenkin aina uskon parempaan huomiseen. Ehkä ei pitäis...

Kun saisin itse elämän syrjästä kiinni ja opiskelupaikan tai työpaikan, olisin vahvempi lähtemään.
:'(

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
tapahtuuko tuota ihan hereillä ollessakin vai ainoastaan unen pöpperöissä?

Tää oli eka kerta herätessään. Hereillä kyllä muutenkin.
Ja oli juonu kaljaa, että saatto olla vähän kännissä. Kaljoissaan muutenkin alkaa se pahin sättiminen. :(

Pystyiskö jättään viinakset ottamatta? Ootteko jutellu kaiveleeko sitä joku juttu joka kännissä tulee mieleen?

Sydämeni pohjasta voin sanoa: JÄTÄ SE SIKA!!!!
Millon sillä oikeesti naksahtaa niin pahasti että ootte koko sakki kylmänä? *sorry, paha ennustus, mutta ääritapauksessa..*
Mikä helevattu siinä on että aikamiehet ei osaa käyttäytyä?!?
Mites, kaljotteleeko tuo siis useinkin työpäivien päälle, arkena?

siis onko sulla mun mies?mulla mies tekee ihan samaa,nyt viimeksi 30e kakusta sain kuulla huudot ja haukut.arvatenkin ei muista mitään mitä sanonut.ennen huoritteli joka päivä jos ei mennyt mieliksi tai sanoin jotain vastaan.
anteeksi osaa pyytää mutta asiat menee niin että ne jää silti minun syyksi.joskus jopa käyny käsiksi.

ennen meillä oli niin pahoja riitoja ettei päästänyt makuuhuoneeseen nukkumaan vaan raahasi vaikka väkisin pois jos en antanut periksi ja mennyt eri huoneeseen nukkumaan.ja jos menin sinne viereen niin alkoi niin pitkään kinuamaan ja väkisin koskemaan että sai seksiä.

nyt pelottaa että alkaa taas se entinen kun rahasta se silloinkin alkoi tappelemaan.nyt kuulemma varastan häneltä rahaa jos maksan yhden omalla nimellä tulleen laskun sen tililtä jos eräpäivä on lähellä.vastaavasti maksan hänen nimellä tulleita laskuja omalta tililtä jos on eräpäivä lähellä.
sillonhan ei mies toki varasta minulta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Millon sillä oikeesti naksahtaa niin pahasti että ootte koko sakki kylmänä? *sorry, paha ennustus, mutta ääritapauksessa..*

Se on muuttunu ihan toiseks ihmiseks 1,5 vuoden sisällä.
Sanoinkin sille aamulla, kun rauhassa puhelimessa juteltiin, että mun olis paljon helpompaa, ja lapsille tietenkin myös, että kävisin töissä ja keskimmäinen ja nuorin olis hoidossa ja asuisin yksin. Mulle ei raha oo maailman tärkeintä, kyllä itse pärjäisin jotenkin rahallisesti. Ei olis kuitenkaan toista haukkumassa ja latistamassa. :(

voi itku, mä en osaa tohon kyllä sanoo mitään järkevää, muuta ku et toi on saatava loppumaan ja että miehes kyllä tarvii jotain apua oppiakseen hillitsemään ton agressionsa :(

Alkuperäinen kirjoittaja hulluja ne:
siis onko sulla mun mies?mulla mies tekee ihan samaa,nyt viimeksi 30e kakusta sain kuulla huudot ja haukut.arvatenkin ei muista mitään mitä sanonut.ennen huoritteli joka päivä jos ei mennyt mieliksi tai sanoin jotain vastaan.
anteeksi osaa pyytää mutta asiat menee niin että ne jää silti minun syyksi.joskus jopa käyny käsiksi.

ennen meillä oli niin pahoja riitoja ettei päästänyt makuuhuoneeseen nukkumaan vaan raahasi vaikka väkisin pois jos en antanut periksi ja mennyt eri huoneeseen nukkumaan.ja jos menin sinne viereen niin alkoi niin pitkään kinuamaan ja väkisin koskemaan että sai seksiä.

nyt pelottaa että alkaa taas se entinen kun rahasta se silloinkin alkoi tappelemaan.nyt kuulemma varastan häneltä rahaa jos maksan yhden omalla nimellä tulleen laskun sen tililtä jos eräpäivä on lähellä.vastaavasti maksan hänen nimellä tulleita laskuja omalta tililtä jos on eräpäivä lähellä.
No, suosittelen sua lähtemään ja itseenikin myös. :hug: :hug:

Mä oon kerran ollu suhteessa, jossa mies SELVINPÄIN yritti ottaa vallan joka asiaan. Hän yritti kotrolloida ja vahtia mun menemisiä ja tekemisiä ja joka-asiasta olis muka tilivelvollinen sille.
Eräänä kauniina päivänä tämä mies nosti mut rinnuksista seinälle ja uhkaili ties mitä, sen jälkeen en oo miestä nähny kun sanoin että on parempi jättää mut rauhaan.
Lähde siis menee tommosesta parisuhteesta, eihän tommosta kukaan kestä kauaa :o

Tää on ihan kauheeta että tälläsiä saa lukea täältä joka päivä :'(

kyllä pitää olla onnellinen omasta kiltistä miehestään. joka on vielä kaikenlisäksi hurja ja pelottava turkkilainen :D

Joku juttu vaivaa miestä. Selviä masennuksen oireita tuo arkena juominen ja yhtäkkinen räyhääminen. Jokin sinussa tai työssä ärsyttää, tai kaikki ärsyttää. Sanoisin että selvää masennusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:

Se on muuttunu ihan toiseks ihmiseks 1,5 vuoden sisällä.
Sanoinkin sille aamulla, kun rauhassa puhelimessa juteltiin, että mun olis paljon helpompaa, ja lapsille tietenkin myös, että kävisin töissä ja keskimmäinen ja nuorin olis hoidossa ja asuisin yksin. Mulle ei raha oo maailman tärkeintä, kyllä itse pärjäisin jotenkin rahallisesti. Ei olis kuitenkaan toista haukkumassa ja latistamassa. :(

No nii! Mitä ihmettä sä enään odotat?
Ei muuta ku tuumasta toimeen! Hitto kun mulla pistää niin vihaks tuollaset "miehet"!!!
Jos sulla ei haittaa, vaikka alkuun olis tiukkaa, niin aattele miten ihanaa ja pelosta vapaata elämää saisit viettää. Se kun se pelko on sellanen juttu, että sitä ei KENENKÄÄN pitäis tuossa mielessä parisuhteessa joutua kärsimään!!
Nyt otat härkää sarvista ja marssit asuntotoimistoon pistään asunnonhaun vireille. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
No miksi et eroa?

Jaa-a. Niinkuin sanoin, kai toivon parempaa huomista. En oo kokenu, että jaksaisin masennusta sairastavana hoitaa kaikki 3 yksin. Yhteihuoltajuuteen hän ei suostu, on siitä ollu puhetta. Siihen sustun, että mun kans lähtis nuorin ja keskimmäinen ja koululainen jäis miehen kanssa, ettei tarttis vanhimman vaihtaa koulua ja/tai kaupunkia.

Niin ja olen työtön, ei mulla ole vuokratakuita tms.

Alkuperäinen kirjoittaja hulluja ne:

No, suosittelen sua lähtemään ja itseenikin myös. :hug: :hug:

kerran jo lähdin mutta tulin takaisin ja homma muuttui.vuosi eteenpäin ja sama paska nostaa päätään.ja kaikkein inhottavinta on että ukon suku hästää sen päätä sekaisin kun haukkuvat sitä.sillä on huono itsetunto ja se kyllä näkyy.

Joku juttu vaivaa miestä. Selviä masennuksen oireita tuo arkena juominen ja yhtäkkinen räyhääminen. Jokin sinussa tai työssä ärsyttää, tai kaikki ärsyttää. Sanoisin että selvää masennusta.

No helevattu, jos jokin puolisossa "ärsyttää2 se ei tosiaankaan oikeuta heitteleen seinille ja haukkuun!! Jos ei löydy munaa puhua asiasta, saa ihan surutta jäädä lehdelle soitteleen oman väkivaltasuutensa kanssa!!

Yhteistyössä