Mies sekoili viime yönä unissaan... itkeäkö vai nauraako.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22823498:
Päätään aukova. Hyppi silmille joten se piti heittää lattialle :(
Golden cappia.

Ei edes kunnon siideriä... vain Golden Cappia.

No, pikkuserkku oli lapsena kävellyt vanhempiensa huoneeseen, ottanut kaapista isänsä kengän, asetellut sen huolella sängyn suuntaisesti ja istunut päälle aikonut pissata... Siinä vaiheessa isä oli herättänyt.

Minä vain katselen kummallisia unia ja mölisen ja huidon tai nousen istumaan ja ala selittää "sillä oli lapio, viimeks sillä oli moottorisaha ja se yritti tappaa mut, miks nää unet tulee uusintoina?"

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22822934:
Mä jouduin joskus herättämään mun eksän kun meno yltyi niin vaaralliseksi. Meinasi kaataa vettä jatkojohtoihin ja alkoi tuuppimaan mua kun luuli siiderikoriksi joka aukoi päätään. Näki unta olevansa töissä pullohihnalla. Ei ihan pienellä litsarilla herännyt, piti släimästä ihan olan takaa. Onneks on eksä, muuyen pelkäisin että polttaa koko torpan.

Onneksi käsiisi ei osunut kirvestä.

Viime yö oli rauhallinen lukuunottamatta sitä, että mies pudotti mut sängystä tönäisten ja sanoen "jumalauta, tää on mun sänky" ja nauraa hekotti päälle. Oli täydessä unessa ja kun mä nousin takaisin sänkyyn tämä kietoutui minuun ja alkoi kuorsata. :D

[QUOTE="just";22822842]Heräsin kesken yön kauheaan meteliin, mies huuteli itsekseen unissaan koko ajan kovenevalla äänellä. Naureskeli ja vitsaili sekä huusi kuin jossain jääkiekko-ottelussa. Sitten nousi sängystä, käveli ympäri makuuhuonetta, askeleet kiihtyi ja sitten alkoi kauhuissaan huutaa "täällä ei ole ovea, mä en pääse ulos, apua" toistellen useasti... mietin, että pitäiskö herättää vai ei, mutta sitten yhtäkkiä huuto loppui ja mies alkoi kusta nurkkaan... lorina vain kuului. Tässä vaiheessa minä huudahdin "lopeta", niin mies lopetti ja tuli viereeni nukkumaan. Valot päälle ja mies luuttuamaan lattiaa. Sitten aamulla töihin lähtiessään sanoi häpeissään, ettei muista koko jutusta yhtään mitään, paitsi sen jälkeen kun herätin hänet.

Nyt mietityttää mitäköhän tänä yönä tapahtuu. :/[/QUOTE]

Mua kyllä naurattaa, vaikka se nurkkaan kuseminen ei tapahtumahetkellä paljon jaksa hekotuttaa.. Nimimerkillä kokemusta on.

Jooh, eksä nuoruudesta kerran pienen kupitteluillan jälkeen aamuyöstä meni keittiöön ja väänsi vesihanan täysille ja käänsi hanan niin että se meni pitkin tiskipöytää ja valui lattialle. Jätti hanan juoksemaan, otti vetolaatikot ja kaatoi ne keittiön lattialle tyhjäksi, kippasi sohvan nurin, juoksi makuuhuoneeseen ja heitti mua pyykkitelineellä, örisi ja kusi makkarin nurkkaan.

Hetken aikaa epäilin että jätkä vain sikailee mutta n. vartin päästä tuli kysymään että kuka täällä on riehunut.....

Ainakin mun miehellä unissaan "sekoileminen" on aivan selvästi yhteydessä työstressiin. Onneksi nyt kun vaihtoi työpaikkaa yölliset seikkailut on vähentyneet. Eipä kyllä ole sekoillut lähellekään yhtä paljon, mitä muutamalla tässä ketjussa :D mutta on se kyllä itselle väsyttävää..

mie kolhasen emäntää joskus kyynärpäällä ku pidän käsiä nukkuessa pään yläpuolella ja toi ryömii liian lähelle yön aikana, vissii sen pitäs ottaa ero musta.

Yhteistyössä