Mies sanoo "heitän tän Timpalle, moikka"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musta välitetään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Musta välitetään

Vieras
Menee 3 tuntia eikä miehestä kuulu mitään.
Minä luulen, että ajaa autolla Timpan luokse, antaa tavaran timpalle, juoruaa ehkä hetken ja tulee sitten kotiin.

Miehelle ei tuu mieleenkään ilmoittaa, että jäi auttamaan Timppaa yhdessä jutussa. Miehelle on ihan sama mitä minä kotona ajattelen.
Ja normaalisti siis jos menee tuolleen kaverinsa luo pidemmäksi aikaa niin kertoo tästä etukäteen, sama minulla. Eli meillä tuo ei ole normaalia toimintaa vaikka joillain voikin ehkä olla.

Että mua sieppaa et taas se sain olla minä joka soitan et kauankohan viel suunnilleen kestää. Itse olen kotona ilman autoa ja rahatkin kaikki miehen tilillä.

Itselleni ei tulis vastaavassa tilanteessa mieleenikään olla ilmoittamatta et mulla kestääkin täällä kauemmin, en halua että mies esim joutuu huolestumaan minusta tms

ymmärrän että ärsyttää tosi kovasti. meillä ei tuollainen peli myöskään vetelisi. enkä usko että mies noin törppö olisikaan että ilmoittamatta jäisi tuntitolkulla kupeksimaan jonnekin...vaikka siinä ei mitään pahaa olisikaan jos olis etukäteen kertonut että menee pitkään. Sitä jäin vähän ihmettelemään että miksi kaikki rahat miehen tilillä? :O

No meillä on yhteiset rahat ja maksoin juuri omasta palkastani vuokran ja eletään miehen tilillä olevilla rahoilla :)

Sit ku tää juttu toistuu monessa asiassa, tuntuu ettei tuo ollenkaan ajattele et miltä musta tuntuu, ollaan esim jossain hänen tuttunsa luona kylässä ja vihjaisen et lähettäiskö jo niin tän jälkeen saattaa mennä monta tuntiakin et lähdetään :o jos mies vihjaa mulle et haluais jo pois ni kyllä mä alan tekemään siinä heti jo lähtöä

miehesi ei siis ota sinua ja sanomisiasi huomioon milläänlailla omassa käytöksessään. Huonompi juttu, itsellä ex-mies oli juuri samanlainen :/ ja kokemuksesta voin kertoa, että ei se siitä ainakaan ihan helpolla miksikään tule muuttumaan.

Mies on itsenäinen henkilö, eikä ole tilivelvollinen kenellekkään omista menemistä ja tulemisista. Hirveitä kontrollihirviöitä ootte. Tee jotain muuta sillon mihin et tarvi rahaa etkä autoa!

[QUOTE="Aapee";28384967]No meillä on yhteiset rahat ja maksoin juuri omasta palkastani vuokran ja eletään miehen tilillä olevilla rahoilla :)

Sit ku tää juttu toistuu monessa asiassa, tuntuu ettei tuo ollenkaan ajattele et miltä musta tuntuu, ollaan esim jossain hänen tuttunsa luona kylässä ja vihjaisen et lähettäiskö jo niin tän jälkeen saattaa mennä monta tuntiakin et lähdetään :o jos mies vihjaa mulle et haluais jo pois ni kyllä mä alan tekemään siinä heti jo lähtöä[/QUOTE]

Mies varmaan tykkää tuosta järjestelystä :xmas:

Jos ootte päätyneet tollasiin järjestelyyn raha-asioissa, niin eikö rahaa kannattaisi siirtää yhteiselle tilille, niin et ole riippuvainen siitä onko mies pankkikortteineen mukana kaupassa? Ja liikkumaan varmaan pääsee ilman autoa ja jos asutte jossain korvessa, niin hankkikaa toinen auto...?

Kyllä meilläkin ilmoitellaan jos aiotaan viipyä jossain kauan, mutta ei silti tarvitse tehdä itseään ihan riippuvaiseksi toisesta/hänen tulemisistaan ja menemisistään...

[QUOTE="vieras";28385374]Mies varmaan tykkää tuosta järjestelystä :xmas:[/QUOTE]

No jos vuokraan menee esim 500e, niin eikös sitten kaiken järjen mukaan mies ole velvollinen laittamaan toisen 500e jonnekin muualle yhteiseen, vaikka sitten siihen ruokaan?

[QUOTE="vieras";28385484]No jos vuokraan menee esim 500e, niin eikös sitten kaiken järjen mukaan mies ole velvollinen laittamaan toisen 500e jonnekin muualle yhteiseen, vaikka sitten siihen ruokaan?[/QUOTE]

Mitä yhteisiä ne rahat on jos ne on miehen tilillä. Mies menee menojaan ja nainen jää nuolemaan näppejään.

Yhteistyössä