Mies sanoo etten osaa harrastaa seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luucia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitten sille ei välttämättä voi oikein mitään. Libidon taso kun vaihtelee aika rajustikin meidän ihmisten välillä.

Oletko koskaan koettanut vaan revitellä menemään ja ottaa kaiken ilon irti?
Asennoitua seksiin niin, että se on pako arjesta, hauskaa leikkiä jne.?
Tai kokeillut itse tehdä kaiken? Jospa pitäisitkin juuri siitä, että itse ohjailet menoa?

Jos tarkoitat sooloseksiä niin kokeiltu on enkä saa tai tunne mitään.
Miehen kanssa nyt jotain, koska on romanttinen.

Älä välitä. Kaikki eivät ole samanlaisia. Parempi noin kuin että olisi järjettömän kyltymätön. Nähnyt parikin kertaa tuttavapiirissä mihin se voi johtaa.

Ole vain rehellinen miehellesi. Seksi on yleensä iso osa parisuhdetta. Jos halun määrä on pahasti epäsuhtainen, niin isompia ongelmia tulee suhteeseen herkästi. Kannattanee puhua lääkärille. Se ettei soolonakaan saa mitään fiiliksiä kertoo ehkä jostain häiriöstä.

Tai sitten sinulla ei vain huvita, ja sekin on ok. Mutta muista rehellisyys.

Riittänee että silloin tällöin ratsastat tai otat vaikka suihin. Onnistuuko?

Ymmärrän kyllä että jos ei haluta, niin vaikeaahan se on! Mutta silloin tällöin voisit kokeilla olla miehelle mieliksi?

[QUOTE="Mii";30597129]Pitkässä parisuhteessa naisten haluttomuus johtuu miehestä. Ja sitten syytetään naista kun on lahnaa yms vaikka herrassa itessä vika. Voi esim pitää suutansa kiinni, ei hauku, auttaa kotitöissä. Monesta naisesta tulee esiin oikein seksikissa ku pääsee sellasen miehen käsittelyyn joka kehuu yms....[/QUOTE]
No ei kyllä aina pidä paikkaansa. Itse käyn koulua iltaisin ja töissä päivällä. Silti hoidan kodin, kehun vaimoa, hankin hoitajan että pääsee harrastamaan. Mitä makuuhuoneessa tapahtuu? No ei kyllä yhtään mitään.

[QUOTE="mei";30602002]Riittänee että silloin tällöin ratsastat tai otat vaikka suihin. Onnistuuko?

Ymmärrän kyllä että jos ei haluta, niin vaikeaahan se on! Mutta silloin tällöin voisit kokeilla olla miehelle mieliksi?[/QUOTE]

Meistä kumpikaan ei halua suuseksiä.

Ottaen huomioon sen, miten nykyään pidetään tärkeänä löytää se kumppani, joka muuten vastaa toiveita ja jonka kanssa kemiat kohtaavat arjessa, seksi nähdään yhä jotenkin itsestäänselvänä tapauksena parisuhteessa. Ajatellaan, että kaikkihan sitä "osaavat" ja kaikki toimivat jotenkin samalla tavalla sen suhteen. Tosiasiassa meitä on kuitenkin niin moneen junaan seksuaalisuuden saralla, että on suorastaan ihme, että niinkin moni pari "löytää toisensa" myös tässä mielessä. Jokainen on omanlaisensa, ei pelkästään sen suhteen, kuinka paljon seksiä halutaan, myös sen suhteen, millaista seksiä halutaan. On fantasioita ja fetissejä laidasta laitaan. Siksi olisikin äärimmäisen tärkeää oppia tuntemaan, mitä ja miten paljon itse haluaa, ja olla rehellineen asiasta itselleen ja muille. Valitettavasti se itsetuntemus vaan kertyy iän myötä, eikä parikymppisenä aina tiedä, mitä haluaa ja mikä kiihottaa. Jotkut eivät tahdo tai osaa löytää itseään koskaan.

Minullakin oli paljon ongelmia seksuaalisuuteni kanssa, kunnes opin itsestäni enemmän. Loppujen lopuksi totesimme miehen kanssa, että minun ja hänen seksuaalisuutensa eivät ihan vastaa toisiaan. Mutta koska suhde muuten oli mitä mainioin, jatkoimme yhdessä, avasimme vain suhteen niin, että molemmat saavat haluamansa seksin saralla. (niin, mielestäni myös tämä nykypäivän romanttinen ihanne siitä Ainoasta Oikeasta aiheuttaa enemmän ongelmia kuin ratkaisee niitä... Miten yksi ja sama ihminen voisi täyttää _kaikki_ tarpeet ja toiveet?) Nyt minulla on siis ihana perhe, mies, joka on romanttinen kumppanini ja paras ystäväni - ja toinen mies, joka pystyy tuomaan minusta esiin sen himokkaan "seksijumalattaren". Ei siis ole niin, että mieheni ei osaa. Kuten sanoin, meidän seksuaalisuutemme ovat erilaiset.

Eli kaksi asiaa: Tunne Itsesi ja Ole Rehellinen.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
en kurlannut, mutta nielin kyllä mieheni mällit. Mutta mieheni ei ole koskaan halunnut antaa vastapalvelusta, joskus on kauhean maanittelun jälkeen humalassa suostunut, mutta äärimmäisen harvoin (eikä ole myöntäny, että olisi kyse hajusta tai mausta, enkä aikaisemmiltakaan ystäviltäni ole kuullut sellaisesta huomautuksia, eikä heillä ole ollut minkäänlaista ongelmaa suuseksin antamisessa minulle. Koska munan imeskely ei kuitenkaan ole suosikkipuuhiani, vaikka sen taidon hyvin hallitsenkin en enää vuosiin ole siihen ryhtynyt, vaikka mieheni sitä toivookin. Piparia on kyllä tarjolla, ääntelyn ja liikkeen kera.

[QUOTE="mei";30603095]No sitten en ihmettele jos seksielämä on melko köyhää..
Munkaan mies ei kauheasti suuseksistä välitä, onneksi kuitenkin silloin tällöin onnistuu molemmin puolin.[/QUOTE]

Ei vaan ole meidän juttu, likaista touhua. Parhaillaan yritämme keksiä muuta virikettä.

Kannattaa kääntyä esim perhesuunnitteluneuvolsn puoleen tai yksityiselle lääkärille joka olisi jotenkin perehtynyt asiaan et onko kaikki hormonaalinen toiminta kemiallisessa tasapainossa jos haluja ei juurikaan ole. Hormonaalisia epätasapainoakin voi tutkia näyttein. Kun ei ole naisella sitä on off kytkintä mistä vois vaan painamalla saada halut päälle jos niitä ei vaan ole

Yhteistyössä