mitä ajatella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anilliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anilliini

Vieras
Vai ajattelisko mitään.
Mies on useamman kuukauden ajan ollut tekemättä aloitetta sänkypuuhissa. Ok. Ei siinä mitään. Osaan minä aloitteen tehdä ja homma on toiminut noin.
Nyt, parin viikon ajan, mies on nämä lähentely yritykseni sivuuttanut. Milloin on kroppa kipeä. Milloin väsyttää. Milloin ei muuten vaan nyt ennätä.
Ennen niin aktiivinen seksielämämme on kuihtunut. Kahteen viikkoon ei ollenkaan kosketusta. Ei seksiä. Ei ole pitkä aika joo. Mutta meille on. Ei oo ennen ollut tällaista.
Olenko mä menettäny vetovoimani? Enkö mä enää miestä miellytä? En oo saanu puhuttua mikä mättää. Tai no oon yrittäny mut vastaus on;ei mikään. On vain väsy/kädet kipeet etc. Mut ei mee muhun läpi tää nyt.

En ainakaan lähtisi ihan niin mustavalkoisesti ajattelemaan, että toisen haluttomuus johtuisi toisesta naisesta. Sillä esim. mun miehellä oli sairaus, joka vei häneltä voimat hänen itsekään sitä tajuamatta. Hän oli monta kuukautta ihan poikki ja kun oireet sitten muuttuivat selkeämmiksi löytyi onneksi apu.

Kaksi viikkoa voi juuri nyt tuntua maailmanlopulta ja hirmuisen vakavalta, mutta suhteessa yhteiseen eloonne kannattaa vähän suhteuttaa asioita. Jossakin vaiheessa tulee väkisinkin tottumista toiseen ja sekin täytyy hyväksyä.

Itse nostaisin kissan pöydälle ja kysyisin, että mistä kiikastaa. Sen keskustelun voi läydä rakentavassa hengessä esim. "Rakastan ja himoitsen sinua, mutta olet väistellyt lähentely-yrityksiäni. Onko teillä töissä kiireistä nyt tai painaako sinua jokin asia?" Ja sit kuuntelis mitä mies sanoo. Jos mies taas ei kertoisi mitään, olisi vaan että ei tässä mitään niin sitten alkaisin huolestua.

Joo. Yritin keskustella. En tentata vaan ihan hyvässä hengessä kyselin, onko töissä kiireitä jne. Ei kuulema. Eikä.häntä mikään vaivaa. Huoh.
Ja kyllä me on toisiimme jo "totuttu" . Suhteemme on kestänyt jo reilut 14-vuotta. Se kuinka hän minut nyt on torjunut on jotain ihan uutta. Te ette ehkä nyt käsitä mitä tarkoitan. Ei kyse ole siitä etten olesaanut kahteen viikkoon seksiä vaan siitä että minut on kahden viikon ajan torjuttu niin kylmästi. Eihän aina huvita mutta kun ei ole ollut edes halailua. Ei pusia. Ei sanoja. Ei mitään.