mies sanoi eilen taas tappavansa mun lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä lapset varmaan vaistoaakin,mutta kyllä ne tästä pitääkin vaikka monesti on hetkiä jolloin ei pidä.Noloa vasta olisikin jos kaikki tietäisi mitä tapahtuu/on tapahtunut.muutamat ihmiset tietää mitä on mulle tehnyt,mutta silti en tälläsiä kehtaa sanoa kavereille.

Onhan se vaikeaa ymmärtää miten tollasta voi rakastaa ennenkuin osuu omalle kohalle,niin mäkin ennen ajattelin.

vauvaa tuskin tosiaan koskaan itelleen saisi koska ei ole mitään syytä miksi sen huoltajuuden saisi,mulla taaseen voi vastaan olla muutamia asioita jos sille linjalle lähettäisi

hullu mies vai lapset? kyllä lapset vaistoaa. lähde ennen kuin jotain kauheeta tapahtuu. noloa tai ei. onko parempi että sinä pidät kahden lapsen hautajaiset vai miehen?

Miten hän ylipäänsä suhtautuu sun lapsiin? Lapset vaistoavat aika paljon asioita. Ei mikään hyvä kasvualusta sun lapsille, jos isäpuolen piilossa olevat asenteet on tuota luokkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Totta on,ei provo.En mä nyt usko että tekisi niin,mutta laitoin siksi että varmaankaan koska se pystyisi tappamaan.

Mä kun tulin raskaaksi vahingossa niin mietin ja mietin ja mietin,mutta päätin pitää lapsen ja mieshän sitä todella halusi.

Kuulostaa täysin hullulle typille,ei sitä kumminkaan ole vaikka ei sillä kyllä voi olla kaikki kotona kun tollasta puhuu ja paljon muutakin..rakastan sitä,mutta pikkuhiljaa alkaa tuntuu sille että sekin vähenee.Hyviä puoliakin siinä on,tosin nyt alkaa pikkuhiljaa vaaleenpunaset lasit häviämään silmiltä ja alkaa tuntumaan siltä että ehkä mun ei tarvitsisi kattoa tollasta enkä haluakkaan.

Mutta on se hirveen noloa erota ja olla epäonnistunut taas,enkä mä tälläsistä kehtaa kellekkään kertoa että sanoo mun lapsista noin.

Ymmärrän mitä tarkoitat tuolla epäonnistumisella, itsellä sama mietinnässä (tosin TÄYSIN erilaisen tilanteen takia) Mutta, en IKINÄ antaisi anteeksi jos mieheni uhkailisi omaa lastani tuolla tavalla, suuttuisin tod näk niin paljon että heittäisin samantien pihalle. Toisaalta jos kerrot ihmisille sen mitä hän on lapsistasi sanonut auttaa heitä ymmärtämään miksi päädyit eroon, ievätkä he näin ollen pidä sinua mitenkään säälittävänä. Ja hei, kyseessä on sinun ja lastesi elämä, mitä sillä oikeasti on väliä mitä muut sinusta ajattelevat? Jätä yhänet.

Vaikka tuo mies ei oikeasti tekisikään mitään lapsille, niin mieti miltä se lapsista tuntuu kun joku kerta kuulevatkin miehen sanovan tuon tappamisjutun. Miten pelottavalta se tuntuu eikä äiti tee mitään, ei reagoi mitenkään. Lapset pettyy sinuun eivätkä voi luottaa sinuun.

Sinuna lähtisin, tuntuu se sitten miten nololta tahansa. Ja kun taustalla on vielä lisäksi jotain muutakin mitä et vielä ole kertonut?

Lapset tietenkin tärkeempiä,mutta kun haluisin uskoa vielä että kaikki kääntyy paremminpäin.meillä myös hyviä hetkiä,joskin nyt vähemmän varsinkin vauvan syntymän jälkeen..liekö mun väsymys osaltaan aiheuttaa riitoja.

Lapsiin mies suhtautuu vaihtelevasti,pelleilee ja on niitten kanssa välillä,välillä sitten suhtautuu liiankin ankarasti.ja kyllä mä uskon että välittää mun lapsista,on niin sanonutkin,jopa sanonu rakastavansa niitä muutaman kerran tosin muutamien kaljojen jälkeen

TAAS sanoi?
Oikeesti, mä kyllä ymmärrän miks sä edelleen oot sen paskiaisen kanssa. Mutta ois jo aika sunkin herätä ja lähteä pois tuosta suhteesta. Niin ja onnittelut muuten, sulla on edessä helvetillinen tulevaisuus. Jos jäät suhteeseen, ukko aloittaa ennenpitkää fyysisenkin väkivallan, jollei liene aloittanutkin jo. Se tulee pettämään sua kaiken liikkuvan kanssa, jolla on kaks tissiä ja pulssi. Se tulee viemään kaikki sun rahat, ja tuhoamaan sun taloudellisen tilanteen niin, että voitte jopa joutua muuttamaan nykyisestä asunnostanne miehen holtittoman rahan käytön suhteen. Sen lisäksi se haukkuu ja alistaa sua, pitää sua pelossa ja uhkailee sun ja lasten tappamisella sekä yhteisen lapsenne viemisellä. Eikö kuulostakin ihanalta?

Toisaalta, jos tulet yhtään järkiisi ja tajuat lähteä, se tekee sun elämästäs helvetin yhteisen lapsenne kautta. Se pompottaa ja piinaa sua, pelaa lapsen kustannuksella. Pian sun elämäs kuhisee lastensuojeluviranomaisia, poliiseja, lakimiehiä, lasten psykiatreja yms kivaa. Toisaalta sun on helpompi kun ei tartte joka sekunti pelätä koska tulee turpaan, mutta toisaalta se ei anna sun hetkeksikään unohtaa olemassa oloaan. Sen elämäntehtävänä on piinata sut hengiltä.

Että onneksi olkoon. Teit elämäsi pahimman virheen pitämällä yhteisen lapsenne, joka ei varmastikaan miehesi puolelta ollut yhtään vahinko, päinvastoin. Eikö niin, että miehesi sanoi että haluaa pitää lapsen? Miehesi ei varmaankaan myöskään halunnut käyttää kondomia, koska "seksi tuntuu niin paljon paremmalta ilman", vai mitä?

Lohdutonta, mutta tätä tilasit. Opettele elämään sen kanssa, ja tule järkiisi että voisit edes yrittää pelastaa lastesi mielenterveyden rippeet.

Mie lähtisin lätkimään, koska lapset menee AINA miehen edelle. En sietäisi yhtäkään tappouhkausta lastani kohtaan keneltäkään. Koska koskaan ei voi tietää milloin ihminen joutuu jonkun asian vuoksi psykoosiin ja toteuttaa uhkauksensa. Sun miehes ei kuulosta terveeltä, eikä tein suhdekkaan. Johan isommatkin lapset kärsii jo pelkästään siitä että heitä kohdellaan eri arvoisena pikkuveikkaan nähden jolla sattuu olemaan eri isä. Toinen vaihtoehto on antaa isommat lapset isälleen asumaan... Kyllä sydäntä särkee, että sulla pyörii nurkissa tollanen mies. :(

Järjen ääni: tuossa oli paljon totta ja tapahtuvaakin jo,mutta esim.mies on luvannut ettei koskaan petä ja sillä ei ees mahollisuutta ole sellaseen,on kaikki vapaa-ajat kotona ja hän ei ole pettäjä tyyppiä ja lapsen huoltajuuden kanssa voisi tulla ongelmia.lasta oli halunut vuosia ja nyt kun sai,on siitä silminnähtävästi mailman onnellisin.

Voi olla että piinaavaa tulisi,toisaalta en usko.

Järjen ääni: tuossa oli paljon totta ja tapahtuvaakin jo,mutta esim.mies on luvannut ettei koskaan petä ja sillä ei ees mahollisuutta ole sellaseen,on kaikki vapaa-ajat kotona ja hän ei ole pettäjä tyyppiä ja lapsen huoltajuuden kanssa voisi tulla ongelmia.lasta oli halunut vuosia ja nyt kun sai,on siitä silminnähtävästi mailman onnellisin.

Voi olla että piinaavaa tulisi,toisaalta en usko.

Niinpä niin. Miehes on varmasti myös luvannut, ettei koskaan tekisi sulle tai lapsillenne pahaa. Eikä koskaan ikinä milloinkaan satuttaisi tai loukkaisi sua. Ja että on ikuisesti sun kanssa, eikä koskaan jätä sua. Miehesi ei varmaan ollut suhteenne alussa väkivaltaista tyyppiä, päinvastoin maailman ihanin mies ja olit ihan varma että "se oikea" on vihdoin löytynyt!

Et usko mitään, mitä mä sanon. Ei se mitään. Säästä tää ketju ja palaa siihen vaikka vuoden päästä. Mä lupaan, että kaikki, mitä oon sulle "ennustanut", on käynyt toteen. Ja tästä olen aivan varma.

Se tosiaan särkee munkin sydämen kun ajattelen että mun idioottimaisuuden takia lapsen elämä menee pilalle tai tulevaisuudessa näkee jäljet.lasten isä tuskin ottaisi asumaan luoksesa lapset,mutta jokatoinen vk:nlppu ovat hänen luona.

Mua niin kaduttaa tavallaan että pidin lapsen,kaikki nyt vaikeempaa,toki rakastan tätä lasta ja pidän siitä aina huolta enkä koskaan anna sen tuntea ettenkö olisi halunut tätä.

Puolustuksena sanon että ehkä katon tällästä koska lapsuudessa oli paljon väkivaltaa äitiä kohtaan ja mulle on sanottu että mulla on semmonen hoivaluonto,haluan että kaikilla olisi hyvä olla..kuuntelen kaikkien ongelmat ja monet mulle niistä tilittääkin,mutta ite pysyn vahvana ja kestän ja siedän mitä vaan.

Mutta on se hirveen noloa erota ja olla epäonnistunut taas,enkä mä tälläsistä kehtaa kellekkään kertoa että sanoo mun lapsista noin.

Eipä ole.

Mutta se, että kerran jo eronneena on niin epätoivoinen että kelpuuttaa rinnalleen kenet tahansa, on TODELLA noloa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
siis ei sitä tarkoita varmaankaan,mutta vituttaa tollanen ja minä menin nyt vielä yrittää tehdä sovintoa.

Riita alkoi niinkin tyhmästä kun katsottiin eilen hauskoja kotivideoita (mulla 2 lasta 8 ja 6v ja yhteinen 2kk) ja siinä ohjelmassa sitten toinen sisar löi toista mailalla ja siihen sitten sanoin että onko miettinyt että joskus mun lapset voivat tehä noin,sanoin siksi noin koska hän tuntuu pitämään tätä yhteistä lasta jonain kuninkaana jolle ei koskaan voi tapahtua mitään tai saa tapahtua mitään ja tuo kävi hyvin aasinsiltana asialle koska olen tätä monasti miettiny että mitäs sit jos ekan kerran mun lapset satuttaa vahingossa tms vauvaa,koska niin voi tulla käymään niin vastaus siihen oli taas että tapan sit sun lapset jne.

sitä ennen soitti ex ja puhuttii lapsista muutama sana ja sanoi myös tappavansa tämän koska vihaa sitä (en jaksa syitä kertoa)

siis mua niin vitutta ja surettaa,miten mä annankin ihmisen kohdella noin mua ja mun lapsia. (lapset eivät kuulleet tätä) ja mä meen tekee sovintoa koska se on mulle vihanen siitä syystä että puhun tommosia ja mökötän asiasta koska sehän ei ole sallittua..

Tunnustelee ja tulee menemään pidemmälle, koska sinä sen sallit. Lähde nyt ihmeessä terveemmille vesille elämässäsi!

Lapset tietenkin tärkeempiä,mutta kun haluisin uskoa vielä että kaikki kääntyy paremminpäin.meillä myös hyviä hetkiä,joskin nyt vähemmän varsinkin vauvan syntymän jälkeen..liekö mun väsymys osaltaan aiheuttaa riitoja.

Lapsiin mies suhtautuu vaihtelevasti,pelleilee ja on niitten kanssa välillä,välillä sitten suhtautuu liiankin ankarasti.ja kyllä mä uskon että välittää mun lapsista,on niin sanonutkin,jopa sanonu rakastavansa niitä muutaman kerran tosin muutamien kaljojen jälkeen

Minäkin aikoinaan selitin ex-mieheni sietämistä näillä "hyvillä hetkillä", nyt kun vuosia myöhemmin mietin asiaa, se oli yhtä HELVETTIÄ koko ajan. Ne hyvät hetket ovat pelkkää itsepetosta, koska koko ajan pelkäät kumminkin, koska mies taas sekoaa! Haluatko todellakin odottaa ja katsoa, koska mies toteuttaa uhkauksensa?? Tiedätkö, miltä tuntuu, kun mies ottaa lapsestasi kuristusotteen silmiesi edessä ja sanoo, nyt lähti henki? Osaatko kuvitella,miltä tuntuu kun mies lyö sinua täysillä päin naamaa uudelleen ja uudelleen lastesi silmien edessä? Minä tiedän, enkä koskaan pääse siitä muistosta eroon, en koskaan!

Mietipä uudelleen. Haluatko elää noin?

Puolustuksena sanon että ehkä katon tällästä koska lapsuudessa oli paljon väkivaltaa äitiä kohtaan ja mulle on sanottu että mulla on semmonen hoivaluonto,haluan että kaikilla olisi hyvä olla..kuuntelen kaikkien ongelmat ja monet mulle niistä tilittääkin,mutta ite pysyn vahvana ja kestän ja siedän mitä vaan.

Kaikilla hyvä olla? Herätys!

järjenääni: ei ihan mene noinkaan,on myös sanonut että tappaa mut jos joskus petän,suhteen alussa on tehnyt mulle pahaa fyysisesti,ei enää sen jälkeen kun tulin raskaaksi,henkisesti sitäkin enemmän.

Se tosiaan särkee munkin sydämen kun ajattelen että mun idioottimaisuuden takia lapsen elämä menee pilalle tai tulevaisuudessa näkee jäljet.lasten isä tuskin ottaisi asumaan luoksesa lapset,mutta jokatoinen vk:nlppu ovat hänen luona.

Mua niin kaduttaa tavallaan että pidin lapsen,kaikki nyt vaikeempaa,toki rakastan tätä lasta ja pidän siitä aina huolta enkä koskaan anna sen tuntea ettenkö olisi halunut tätä.

Mä oisin voinut tän kaiken susta kertoa ennenkuin kerroit itse sanaakaan. Sä kärsit läheisriippuvuudesta. Sulle on kasvanut sisään malli, jonka mukaan parisuhde on alistamista, alistumista, toisen mitätöintiä, väkivaltaa kaikissa muodoissaan. Ja koska sisimmässäsi kuvittelet, että tuollaista parisuhteen pitää olla, niin myös alitajuntaisesti hakeudut sellaisiin suhteisiin. Etkä sä pääse tuosta kierteestä eroon, ennenkuin oikeasti itse tajuat asian ja teet itsesi eteen töitä. Ei ole helppoa, mutta palkkioksi siitä työstä sä saat elämän, ja vieläpä onnellisen sellaisen.

Jos et jaksa ymmärtää mitään, mitä sulle oon sanonut, niin ymmärrä edes tämä:
Haluatko todella omille lapsillesi samanlaisen elämän kuin mitä itse olet saanut? Haluatko, että tyttäresi päätyy suhteeseen, jossa väkivaltainen alkoholisti mies hakkaa tämän kerta kerran jälkeen sairaalakuntoon ja lapset viedään lasten kotiin? Ja että tulee se kerta, kun saat olla tyttäresi hautajaisissa, kun tämän aviomies lopulta hakkaa hänet hengiltä? Jos siis itse edes elät sinne saakka.
Haluatko, että oma poikasi hakkaa tulevaa vaimoaan ja lastensa äitiä, ajautuu vankilaan ja rötöstelee minkä ehtii?
Sitäkö haluat? Oikeasti?

SUlla on valta katkaista tuo kierre. Sulla on valta antaa lapsilles täysin toisenlainen, onnellinen ja normaali aikuisuus. Mutta ilmaiseksi sä et sitä saa. Oletko siis itsesääliin vajoava reppana, joka ei uskalla ajatella muita kuin omaa napaansa vai rohkea ja itsenäinen leijonanaaras, joka taistelee lapsilleen paremman tulevaisuuden?

Mieti edes tätä.

kaikilla hyvä olla paitsi nyt en tarkottanu tässä tapauksessa mun perhettä.ja mä en ottanu ekaa miestä todellakaan jonka olisin saanut,en rakastu helposti enkä halunnut alottaa suhdetta,olin täysin tyytyväinen yh-elämääni,sitten tapasin tämän ja rakastuin.

Nyt täytyy mennä suihkuu ja lähtee lasten kanssa vappumarkkinoille jos sade lakkaa.

järjen ääni:mietin kyllä,mutta asioitten tajuaminen vie hetken ja sen että lähtee tekee asioitten eteen jotain niin toisen hetken.ja epäolennaista on se että tyttöjä ei ole,mutta toki en halua pojista naistenhakkaaja narkkareita tms

Kiva kun sä kiellät ap totuuden.
No, ehkä jo vuoden päästä tajuat enemmän, kun sulla on naama murskana TAAS ja ukkos on just jäänyt kiinni pettämisestä. Jonka se tietenkin kieltää, sillä sähän olet vaan hullu ja yksinkertainen ämmä, joka sietää saada selkäänsä tyhmyytensä takia. Ja sun lapset itkee kauhuissaan, kun tavarat hajoaa ja ukkos karjuu ja käy äitin kimppuun TAAS.

Mä rukoilen vaan yhtä asiaa. Tai oikeestaan kahta.
Sitä, että sä et enää ikinä tule raskaaksi (vaikka tulethan sinä, ukkos ansioista käy taas "vahinko") ja että joku tekis teistä lastensuojeluilmoituksen ja hakis viattomat lapset pois tuosta helvetistä.

Miehesi täytyy olla todella vihainen ja typerä, koska sanoo tappavansa jonkun. Itse tulistun miehelleni ja olen todella vihainen, mutta ikinä ei tulisi mieleenikään uhata tappamalla hänet.
Tuttuni oli naimisissa päällisin puolin ihanan miehen kanssa. Miehellä tulinen luonne, niin aina sanottiin ja yhtenä päivänä sanoi vaimolleen, että tapan sut ja lapsemme. Ja mies tappoi lapset ja sitten itsensä. Toivottvasti tajuat tilanteesi vakavuuden. Älä ajattele muita vaan ja ainoastaan itseäsi ja lastesi parasta. Toivottavasti tulevaisuus on valoisampi!

Sinun tulee suojella lapsiasi tuollaiselta siinä missä itseäsikin. Lapset aistivat nämä asiat, vaikka niitä ei ääneen sanoisi. Verbaaliset uhkaukset jäävät polttomerkin tavoin muistiin. He kantavat suurta taakkaa ja te vanhempina nyt annatte heille melkoisen taakan harteille.

Teidän kahden on varmasti hyvä istua alas ja keskustella asiasta. Muuten te koko perheenä maksatte tilanteesta ennemmin tai myöhemmin. Puhutte "suunne puhtaaksi" rauhallisesti, haette tarvittaessa ihan ulkopuolista apua. Ja pidätte mielessä, että lapsia on tarkoitus suojella, kasvattaa ja rakastaa turvallisessa ympäristössä. Siten teidän täytyy myös tämä ongelma hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Teidän kahden on varmasti hyvä istua alas ja keskustella asiasta. Muuten te koko perheenä maksatte tilanteesta ennemmin tai myöhemmin. Puhutte "suunne puhtaaksi" rauhallisesti, haette tarvittaessa ihan ulkopuolista apua. Ja pidätte mielessä, että lapsia on tarkoitus suojella, kasvattaa ja rakastaa turvallisessa ympäristössä. Siten teidän täytyy myös tämä ongelma hoitaa.

Sä olet ihanan naiivi. Sulla ei ole kokemusta tuollaisesta miehestä kuin ap:lla on, joten saat anteeksi. Normaali-ihmisten kesken sun neuvo on hyvä, tosin normaali-ihmisten suhteissa ei olekaan tämmöisiä ongelmia kuin ap:lla on. Mutta ap:n miehen kaltaisten ihmisten kanssa ei todellakaan voi keskustella mistään asiasta aikuismaisesti ja rauhallisesti. Sellaisten ihmisten lupauksiin luottaminen on typerää, sillä he eivät koskaan pidä lupauksiaan. Ja sellaisten ihmisten arvomaailmassa sanoilla "rakkaus", "rauha", "turvallisuus" ei ole mitään merkitystä. Ei ne edes tiedä, mitä nuo sanat tarkoittaa.
Joten ihan turha yrittää vedota lasten hyvinvointiin tai yhtään mihinkään muuhunkaan. Omatunto ei voi kolkuttaa, jollei semmoista ole olemassakaan.

Yhteistyössä