H
Hölmökö??!!!
Vieras
Tilanne se että meillä on 4 lasta ja minulla on sellainen fyysinen sairaus että kroppa ei kestäisi enään yhtään raskautta. Sairaus vaikuttaa arpeutumiseen ja minulle ei suositeltu sterilisaatiota juuri sen takia. Olemme molemmat tyytyväisiä lasten lukumäärään ja perhetilanne on minun sairastelun takia niin rankka ettei voimat riittäisi vauvan hoitoon (tarvitsen pyörätulia, minulla on avustaja jne) Sairauteni selvisi vasta nuorimman syntymän jälkeen.... Lisäksi meillä on kaikki 4 lasta olleet eritääin allergisia ja infektiokierteisiä + valvottaneet 2h välein 2 vuotiaaksi saakka. Joten minulla ei ole minkään moista vauvakuumetta, vaikka lapsiani rakastankin.
Jokatapauksessa mieheni sanoi menevänsä sterilisaatioon kun minulle ei sitä suositeltu ja olen muutenkin joutunut kärsimään kaikenmaailman tutkimuksista/toimenpiteistä. Minulle ei käy hormonit eikä kierukatkaan pysy... Minulla on hirmu huono omatunto siitä että mies menee tuohon toimeenpiteeseen. Mietin että jos esim. minä kuolen paljon miestä aikaisemmin/tulee ero tms ja mies tahtoisi vielä jonkun muun kanssa lapsia? Tai jos toimenpiteestä tulee miehelle haittoja? Mies vakuuttaa että tahtoo mennä vasektomiaan, koska ei itsekkään tahdo enää lapsia. Silti minulla on jotenskin huono omatunto kun kutsu tuli tänään postista. Olenko hölmö?????????? Ikää meillä on 31v
Anteeksi virheet
Jokatapauksessa mieheni sanoi menevänsä sterilisaatioon kun minulle ei sitä suositeltu ja olen muutenkin joutunut kärsimään kaikenmaailman tutkimuksista/toimenpiteistä. Minulle ei käy hormonit eikä kierukatkaan pysy... Minulla on hirmu huono omatunto siitä että mies menee tuohon toimeenpiteeseen. Mietin että jos esim. minä kuolen paljon miestä aikaisemmin/tulee ero tms ja mies tahtoisi vielä jonkun muun kanssa lapsia? Tai jos toimenpiteestä tulee miehelle haittoja? Mies vakuuttaa että tahtoo mennä vasektomiaan, koska ei itsekkään tahdo enää lapsia. Silti minulla on jotenskin huono omatunto kun kutsu tuli tänään postista. Olenko hölmö?????????? Ikää meillä on 31v
Anteeksi virheet