Mies sai ihme tekstarin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Jonku Hei olen Mari, kiva nainen ja etsin ennakkoluulotonta miesseuraa, pusi pusi o ta yhteyttä. :laugh:

Mies laitto siihen jonkun eston ja kysy, että olenko mä saanut tommosia viestejä ikinä. :o

Mulle tuli ja siinä oli sitten numero johon saattoi laittaa "eston" laitoin ja sama viesti tuli uudelleen. Sitten en tehnyt mitään ja uusia viestejä ei ole tullut. Niin ja olen nainen :) Eli kyllä ne lähettelee niitä summanmutikassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tuli ja siinä oli sitten numero johon saattoi laittaa "eston" laitoin ja sama viesti tuli uudelleen. Sitten en tehnyt mitään ja uusia viestejä ei ole tullut. Niin ja olen nainen :) Eli kyllä ne lähettelee niitä summanmutikassa :)

Onkohan se esto muuten joku maksullinen? |O

ÄLKÄÄ NYT HELVETTI OTTAKO SITÄ ESTOA!

Ton tyyppisten viestien ideana on saada ihmiset ärsyyntyyn ja ottaan se esto, joka on siis maksullinen. Mullekin tuli toi tekstari mutta en tietenkään ottanu sitä estoa, ei oo tullu uutta.

Ja ihan randomina ne noita lähettelee.

mun ukolle tuli viesti "milloin saunattas rantasaunassas hyvän seksin merkeissä". Tai jotain sinne päin. Yksi viesti tuli numero salainen tai prepaid. Piti miettiä vähän aikaa, ku meillä on oikeesti rantasauna.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
ÄLKÄÄ NYT HELVETTI OTTAKO SITÄ ESTOA!

Ton tyyppisten viestien ideana on saada ihmiset ärsyyntyyn ja ottaan se esto, joka on siis maksullinen. Mullekin tuli toi tekstari mutta en tietenkään ottanu sitä estoa, ei oo tullu uutta.

Ja ihan randomina ne noita lähettelee.

Vitsin mies, olis kysyny multa. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemus:
Seuraa ukkos kännya. Näät ettei noita viestejä sattumalta tule. Miehes on jättänyt ilmoituksen johonki treffi palstalle.

Kuule ei huoleta, tippaakaan. :D Miksi se mua pettäis tai ettis seuraa mun ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemus:
Seuraa ukkos kännya. Näät ettei noita viestejä sattumalta tule. Miehes on jättänyt ilmoituksen johonki treffi palstalle.

Kuule ei huoleta, tippaakaan. :D Miksi se mua pettäis tai ettis seuraa mun ohi.

Kyllä niitä sattumalta tulee koska minä en todellakaan ole laitellu ilmoituksia mihinkään.

Yhteistyössä