Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
kirjoittelitko sä miehestäs muutama päivä sitten? tuo alapäähän räkiminen vaan kuulosti tutulta, samantapaisesta käytöksestä luin täällä vähänaikaa sitten.
Kyllä kirjoitin, en muista otsikkoa joten en osaa etsiä ketjua.
Ja tämä EI ole provo vaan ihan totisinta totta, miksi hitossa kirjoittelisin plussalle yöllä jotain keksittyjä tarinoita, ei kuulu harrastuksiin.
Mies ei ole yksinkertainen vaan ihan hyvin työelämässä menestynyt, erittäin sosiaalinen ja muiden kanssa hyväkäytöksinen. Sellainen "kultapoika" sukulaisilleen.
Mies ei ymmärrä minun tunteita eikä häntä edes tunnu kiinnostavan. Kun lähdin makuuhuoneesta niin mies kyllä tasan tarkkaan tajusi että olin hereillä.
Tänäänkin illalla yritin keskustella meidän parisuhteesta johon mies vaan "joojoo", eli ei jaksa puhua. Kun mies vielä oli koneella niin pyysin että tulisi sanomaan hyvää yötä ja halailemaan, mutta miehellä oli joku juttu kesken eikä ehtinyt. Ja se miehen antama hellyys oli sitten tuollaista.
Ja ehkä toisilla tämä on normaalia, minulle tuli pala kurkkuun, kai tunnen itseni jotenkin "halvennetuksi". Olen satavarma että huomenna mies on kuin ei mitään, ja sitten jos otan asian puheeksi niin asia kääntyykin niin että minä olen tiukkapipo ilonpilaaja jne..