Mies runkkasi päälleni kun nukuin:(

• Viestiketjun aloittaja ee
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Jos saan kysyä, niin onko miehesi jollain tapaa yksinkertainen?

Ja ei vissiin ole eka kerta, kun tekee juttuja joista et tykkää... :/ Sun ei oo sen kanssa edes pakko olla.

miten tuohon nyt pitäis suhtautua.. itelle tehty samoin. Silloin tosin nauroin ja tokasin vaan, että toivottavasti oli kivaa?
Miehet on elukoita, jotkut ainakin, minkä sille voi. Parempi tuokin kuin pettäminen..

hä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja : x:
mikä sun miehen etunimi on?
tosi ällöttävää! onko hänellä ominaista halu alistamiseen?
alkaa m:llä, muuta en sano. en tiedä onko ominaista halu siihen mutta nyt vauvan syntymän jälkeen on mm. räkinyt alapäähäni ym.. en sitten tiedä onko se alistamista. mutta ei tunnu kiinnostavan se mitä minä ajattelen.
Siis miten tää nimi nyt siihen liittyy ja miksi ap kerrot edes ekaa kirjainta?

vieras
Meillä tuo on oikeastaan ihan normaalia, enkä pane asiaa pahakseni. Mutta ymmärrän kyllä, että sinä et välttämättä ajattele asiasta samoin. Luulen kuitenkin, ettei mieheni tarkoitus ole sinua alistaa tms. Mielestäni sinun pitäisi sanoa hänelle suoraan mutta ystävällisesti, että et halua moisia ylläreitä, kun väsyneenä haluat nukkua.

cc
alkaa m:llä, muuta en sano. en tiedä onko ominaista halu siihen mutta nyt vauvan syntymän jälkeen on mm. räkinyt alapäähäni ym.. en sitten tiedä onko se alistamista. mutta ei tunnu kiinnostavan se mitä minä ajattelen.
Siis todellakin törkeää.. miten suostut tuohon..? Suutu ja kunnolla! On todellakin oikeus! Nuohan jutut on, jollei muuta, ainakin henkistä raiskausta.

nykyään onnellisesti erossa tuosta miehestä ja pia
aha....kuulosti mun exältä jonka nimi ei ala m-kirjaimella.
Heräsin joskus siihen kun koko sänky hytisi ja hytkyi, kun MIES RUNKKASI NELINKONTIN yön pimeydessä, hyi helvetti!!!!
vaati multa seksiä että mun pitäis antaa hälle vaikkei huvittaisi ym yhtä älytöntä.
Ennen ekaa kertaa suuttui ja kiukustui kun en vielä halunnut ja tiuskaisi "no jos ei pillua tuu niin ei tuu!!"

Puhui siitä useamman kerran että haluaisi pissata mun päälle ja kerran suihkussa alkoi jahdata mua pieni pippeli kädessään pissaten samalla, helvetti että olin ihmeissäni.
Kaikkea muutakin yhtä dorkaa tuli koettua tuon tyypina kanssa.
Lopulta meillä meni poikki kun mulla oli jo ennen tätä miestä ollut vauvakuume ja oli edelleen ja mies ei halunnut vielä lasta, hän sanoi että ei halua mun kanssa ehkä koskaan lasta koska olen niin epätasapainoinen ja häiriintynyt.
Ja aina muutenkin hoki että mun pitää hoitaa pääni kuntoon, itkien sanoi että jos sen teen niin meillä olisi kaikki muuten niin hyvin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
kirjoittelitko sä miehestäs muutama päivä sitten? tuo alapäähän räkiminen vaan kuulosti tutulta, samantapaisesta käytöksestä luin täällä vähänaikaa sitten.
Kyllä kirjoitin, en muista otsikkoa joten en osaa etsiä ketjua.

Ja tämä EI ole provo vaan ihan totisinta totta, miksi hitossa kirjoittelisin plussalle yöllä jotain keksittyjä tarinoita, ei kuulu harrastuksiin.

Mies ei ole yksinkertainen vaan ihan hyvin työelämässä menestynyt, erittäin sosiaalinen ja muiden kanssa hyväkäytöksinen. Sellainen "kultapoika" sukulaisilleen.

Mies ei ymmärrä minun tunteita eikä häntä edes tunnu kiinnostavan. Kun lähdin makuuhuoneesta niin mies kyllä tasan tarkkaan tajusi että olin hereillä.

Tänäänkin illalla yritin keskustella meidän parisuhteesta johon mies vaan "joojoo", eli ei jaksa puhua. Kun mies vielä oli koneella niin pyysin että tulisi sanomaan hyvää yötä ja halailemaan, mutta miehellä oli joku juttu kesken eikä ehtinyt. Ja se miehen antama hellyys oli sitten tuollaista.

Ja ehkä toisilla tämä on normaalia, minulle tuli pala kurkkuun, kai tunnen itseni jotenkin "halvennetuksi". Olen satavarma että huomenna mies on kuin ei mitään, ja sitten jos otan asian puheeksi niin asia kääntyykin niin että minä olen tiukkapipo ilonpilaaja jne..

vieras
Meillä mies on joskus aamulla tunnustanu, että näytin niin seksikkäältä nukkuessani että sen oli ihan pakko runkata siinä vieressä. Mutta se onkin sisäsiisti ja kunnioittaa minua ja untani sen verran, ettei tekisi tuollaista temppua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
kirjoittelitko sä miehestäs muutama päivä sitten? tuo alapäähän räkiminen vaan kuulosti tutulta, samantapaisesta käytöksestä luin täällä vähänaikaa sitten.
Kyllä kirjoitin, en muista otsikkoa joten en osaa etsiä ketjua.

Ja tämä EI ole provo vaan ihan totisinta totta, miksi hitossa kirjoittelisin plussalle yöllä jotain keksittyjä tarinoita, ei kuulu harrastuksiin.

Mies ei ole yksinkertainen vaan ihan hyvin työelämässä menestynyt, erittäin sosiaalinen ja muiden kanssa hyväkäytöksinen. Sellainen "kultapoika" sukulaisilleen.

Mies ei ymmärrä minun tunteita eikä häntä edes tunnu kiinnostavan. Kun lähdin makuuhuoneesta niin mies kyllä tasan tarkkaan tajusi että olin hereillä.

Tänäänkin illalla yritin keskustella meidän parisuhteesta johon mies vaan "joojoo", eli ei jaksa puhua. Kun mies vielä oli koneella niin pyysin että tulisi sanomaan hyvää yötä ja halailemaan, mutta miehellä oli joku juttu kesken eikä ehtinyt. Ja se miehen antama hellyys oli sitten tuollaista.

Ja ehkä toisilla tämä on normaalia, minulle tuli pala kurkkuun, kai tunnen itseni jotenkin "halvennetuksi". Olen satavarma että huomenna mies on kuin ei mitään, ja sitten jos otan asian puheeksi niin asia kääntyykin niin että minä olen tiukkapipo ilonpilaaja jne..
Siitä alapäähän sylkemisestä tuli mieleen että sylje itse seuraavan kerran miehen naamalle :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:
Just ja provoja satelee... Etkö parempaa keksiny, no okei, menihän tähänkin jo aika moni.
Miksi tämä on niin ihmeellistä että olisi provo? Kun ei ole. En jaksa enempää vakuutella. Pitääkö laittaa kuva mällisistä housuista? En taida :(

sama vieras
Minä tuossa edellä kirjoitin, että meillä tämä on ihan normaalia enkä pane pahakseni. Mutta meillä on erona se, että meillä on kaikki asiat ns. "hyvin". En mäkään tuota sietäisi, jos en muunkinlaista hellyyttä saisi (eikä tuo edes mitään hellyyttä ole!). Mutta muistan myös, että kun itsellä oli vain muutama kuukausi synnytyksistä, en paljoa jaksanut olla seksistä kiinnostunut. Silloin tuo olisi tuntunut todella inhottavalta, ja onneksi mies ei silloin tuota harrastanutkaan.

Yhteistyössä