Mies pyysi viikonlopuksi luokseen. Hänen lapsi on myös silloin siellä. Mitä te minuna tekisitte? Vuodatus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wilma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Wilma"

Vieras
Lasta vastaan mulla ei ole mitään. Olen lapsen kerran tavannut. Ihana tyttö on. Me ollaan miehen kanssa tapailtu vasta hetki. Olen toki niin ihastunut kun vaan voi olla. Mies ei kuitenkaan tiedä minusta kaikkea, mitä ehkä kuuluu tietää, ennen kuin seurustelusta sovitaan. Tässä on paljon asioita, jotka vaativat kummaltakin paljon, että suhteemme onnistuu. Niistä ei ole vielä puhuttu.

Ongelma on se, että en halua, että miehen lapsen pää menee pätkääkään pyörälle minun takiani. Menen viettämään heille viikonloppua ja meillä on kivaa ja entäs jos mua ei sen jälkeen enää ikinä näykään? Miten lapsi reagoi? Ei hän minuun kiintyä ehdi, mutta hämmennystä aiheuttaa?
En tosiaan tiedä, mitä meidän jutusta seuraa, joten onko väärin sekoittaa lasta liikaa mukaan?

No ehkä vähän, ainakin jos lapsi kovin pieni. Murkut nyt voi paremmin suhtautua ehkä siihenkin että isän tyttiksiä tulee ja menee.

Mutta jos mies pitää liian kiirettä, niin kuin ne usein pitää, niin sinun asiasi on pitää oma puolesi sen suhteen että mihin lähdet mukaan ja milloin...

On kyllä vähän pieni. Juttelisin sinuna isän kanssa, että josko vain kävisin pyörähtämässä, en halua nyt vielä näin lyhyellä tuttavuudella ryhtyä luomaan mitään vakavaa suhdetta lapseen, täytyy hetki odotella.

Jos mies jossain määrin järkevä niin eiköhän hän itse ole paras arvioimaan milloin on järkevintä esitellä sinut tyttärelle. Eli turhaan huolehdit, jos ei mieskään hermoile?

Me ollaan tapailtu vasta kuukausi. Tytön olen nähnyt kerran kunnolla. Me ei miehen kanssakaan olla ns. vakavissamme keskusteltu vielä mistään. Mies ei ole koskaan edes kysynyt minulta, millä mielellä olen liikkeellä. Mies ei siis voi tietää, vaikka olisin ehdottomasti sitä mieltä, että en halua edes suhdetta tms. En siis ajattele noin, mutta noin esim.

Uusimmat

Yhteistyössä