Mies puki vauvalle sukkahousuja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pakko kertoa:

Oltiin kauheella kiireellä lähdössä ulos ja pyysin miestä pukemaan vauvan. No laitoin itseäni kuntoon ja vähän ajan päästä huomasin, että ukko edelleen laittoi vauvan sukkahousuja jalkaan :) Minä sitten ihmettelemään, että mikä kestää. Ei sitten tullut mieleen, että eihän mies ollut koskaan laittanut sukkahousuja :D Veti niitä jalkaan silleen kuin housuja ja eihän siitä tullut mitään sentti kerrallaan :D Sit se oli vielä aivan järkyttynyt kun minä vedin ne sukkahousut pois näyttääkseni hänelle miten homma sujuu "vähän" helpommin...

Ei sitä vaan aina osaa ajatella miten paljon taitavampia me naiset ollaankaan :D

Minusta monesti tuntuu, että minun mies tekeytyy osaamattomaksi, jotta ei joutuisi hoitamaan vauvaa! Just sukkahousujen sekä vaippojen kanssa aina kauhea ihmettely. Ei auta vaikka olen näyttänyt ja selittänyt asioita. Nopeammin päästään lähtemään kun puen vauvan itse.

Meillä menee usein niin, että sen pitkään kestäneen pukemisen jälkeen osa niistä vaatteista on vielä väärin päin esim. perstaskut housuissa etupuolella =) Ja sit ne väriyhdistelmät niissä vaatteissa =D

Yhteistyössä