Mies polttareissa

  • Viestiketjun aloittaja epätoivonen
  • Ensimmäinen viesti
ap
Jälet on kyllä pyöreitä mutta niitä on myös vatsassa... taitaa aamulla olla pienet keskustelut poikien värikuula sodasta... mihin tässä voi luottaa ja mihin ei, mitä mun pitäs tehä??
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jälet on kyllä pyöreitä mutta niitä on myös vatsassa... taitaa aamulla olla pienet keskustelut poikien värikuula sodasta... mihin tässä voi luottaa ja mihin ei, mitä mun pitäs tehä??
Kun mun kuopus käy softaamassa, sillä on mustelmia kaikkialla muualla paitsi naamassa.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla ei vaan ole exänä tehoimuria. Ei silti, voivathan ne pojatkin olla tehneet nuo toisilleen...
Nimenomaan tehoimurit eivät tee tuollaisia fritsuja. Jos joku on noin fritsuina tehnyt, niin se on lörppähuulinen imukyvytön etana.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jälet on kyllä pyöreitä mutta niitä on myös vatsassa... taitaa aamulla olla pienet keskustelut poikien värikuula sodasta... mihin tässä voi luottaa ja mihin ei, mitä mun pitäs tehä??
no tuskin se pettäny on. idioottihan se on kun ei pidä suojuksia ja turhaan vouhkaat.

miksei täällä kukaan osaa luottaa mieheensä vai onko niin paljon menneisyydessä peikkoja että parempi jo heti kättelyssä päättää että toinen on pettäny niin eipä tuu yllätyksenä?

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no tuskin se pettäny on. idioottihan se on kun ei pidä suojuksia ja turhaan vouhkaat.

miksei täällä kukaan osaa luottaa mieheensä vai onko niin paljon menneisyydessä peikkoja että parempi jo heti kättelyssä päättää että toinen on pettäny niin eipä tuu yllätyksenä?
Musta on aika ymmärrettävää, että jos on tullut petetyksi, on epäluuloinen jatkossakin. Mutta myös miesten kannattaisi hieman miettiä ennekuin alkavat seurustella petetyksi tulleen naisen kanssa. Vanhan suhteen traumat kun hyvin herkästi siirtyvät myös uuteen suhteeseen.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Musta on aika ymmärrettävää, että jos on tullut petetyksi, on epäluuloinen jatkossakin. Mutta myös miesten kannattaisi hieman miettiä ennekuin alkavat seurustella petetyksi tulleen naisen kanssa. Vanhan suhteen traumat kun hyvin herkästi siirtyvät myös uuteen suhteeseen.
no tämä on ihan totta. mua on petetty edellisessä suhteessa todella rankasti. ja voin sanoa että en ole toipunut asiasta, erosta on nyt 3 vuotta.

enkä todellakaan halua parisuhteeseen koska tiedän etten voi olla objektiivinen. vielä. ehkä joskus tulevaisuudessa.

mutta sitä en ole koskaan tajunnu että miksi pitää epäillä heti pettämisestä? kyllä mä kuitenkin uskon siihen että syytön kunnes toisin todistetaan. mutta tiedän myös senkin, että kytkimen nostaminen seuraavassa parisuhteessa tulee olemaan huomattavasti helpompaa jos merkkejä pettämisestä rupeaa näkymään. en varmasti kahta kertaa mieti. eikä siihen välttämättä tarvita edes pettämistä, riittää kun on väärän väriset sukat tai jotain mikä vaan sattuu ärsyttämään niin lujasti ettei siitä yli pääse.

*huoh* kuullostaapa siltä että tulen elämään loppuelämäni sinkkuna :(

 
hmm
no ymmärrän kylä ap.ta,ei varmaan kiva ku ukko tulee kaula mustana bileistä ja viel exä soitellut=Oja aikas ihme et kaulaan just tykittäneet niitä kuulia..?mut tiedä näitä,toiv.ois vaan kuulasotasilla ollut!mites meni ap,mitä mies sano aamulla?
 

Yhteistyössä