Mies poistaa viestit heti saapumisen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja kahden äippä
  • Ensimmäinen viesti
kahden äippä
Niin, siis viimeksi eilen illalla huomasin, että hänelle oli tullut viesti kun oli nukuttamassa lapsia. Yleensä on kyllä puhelin sielläkin mukana, mutta nyt oli keittiössä. Kun tuli nukuttamasta, vastasi siestiin ja that's it. Mua jäi vaivaamaan ja aamulla miehen nukkuessa katoin h änen puhelintaan: eilen saapuneita viestejä ei ollut, mutta iakisempia kylläkin, mm. minulta ja työkaveriltaan. Myöskään eilen lähetettyjä viestejä ei ollut.

En haluaisi uskoa mitään, mutta jotenkin tästä ei tuu hyvä fiilis... :(

SAma
Alkuperäinen kirjoittaja En luota enää koskaan:
meiltä ku hävisi samalla tavalla viestejä ei ollu lopputulos kauheen kiva... TMies jäi kiinni pettämisestä tai tunnusti lopulta itse...
Ja meillä on sovittu että toisen puhelinta saa katsoa ja niin meillä tehdäänkin...

vieras
meillä se valitettavasti tarkoitti sitä että viestitteli exänsä kanssa, toivottavasti ei teil mitään sellaista! itse en koskaan varmuutta saa mitä viestittelivät vaik viestejä näin mutta ex oli saksalainen ja itse en saksaa ymmärrä.

minäkin
olisiko mahdollista kysyä sitä mieheltä ihan suoraa? ei tuo kyllä hyvälle kuulosta.... siinä oot ihan oikeassa. toivotaan että asia selviää ja kyse oli jostakin harmittomasta jutusta. Tsemppiä !!!!

Alkuperäinen kirjoittaja SAma:
Alkuperäinen kirjoittaja En luota enää koskaan:
meiltä ku hävisi samalla tavalla viestejä ei ollu lopputulos kauheen kiva... TMies jäi kiinni pettämisestä tai tunnusti lopulta itse...
Ja meillä on sovittu että toisen puhelinta saa katsoa ja niin meillä tehdäänkin...
Luottamus ihan kohdallaan jos ihan erikseen kyttäämisen takia tutkitaan :LOL:

No tuo soittas kyllä kelloja mulla, että sitä luuria pitää ihan joka paikkaan kantaa mukanaan!
Exä oli tällänen ja sillä niitä akkoja olikin sitten lopulta useampia.. Puhelin oli AINA mukana ja useimmiten äänettömällä. Eikä siihen saanut koskea, sitä ei saanut lainata vaikka mikä olis ollu.

Mutta tuo viestin poistaminen taas ei. Itekin teen usein niin, että luen viestin, vastaan siihen ja sit poistan sen. En jaksa vaivautua että alkaisin pläräämään vanhoja viestejä ja valkkaisin sieltä poistettavaa joten helpoin tapa pitää tilaa viesteille on poistaa se juuri tullut.
Enkä todella harrasta mitään ulkopuolisia suhteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Se että hän säilyttää viestisi kertoo että hän välittää sinusta.
Kyllä mäkin poistan satunnaisesti tulleet viestit heti, joskus ne jää poistamatta. Mutta juurikin mieheltä ja kavereilta tulleita viestejä on säästössä ihan tarkoituksenmukaisesti. Miksi säilytellä viestejä millä ei ole merkitystä? Täyttyy vaan muisti turhaan jos niitä ei muista poistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
sillä on toinen?musta on outoa jos puhelinta tarvii kantaa mukana koko ajan
niimpä. exä kun toimi noin niin sillä oli suhe. ja se selviskin sitte niin että mie kyyläsin (kiitos imperial) sen puhelimen ku en ollu puhumisen jälkeen (näinkin voi käydä pamppelsson) saanu siltä totuutta, ja sitten sen oli pakko se myöntää.

toista kertaa en tule sitä tekemään, koska jos joskus vielä tulee meikäläisen kohalle parisuhe jossa mies käyttäytyy noin eikä voi kysymisen jälkeen suoraan vastata mistä on kyse niin se on monon kuva perseeseen välittömästi.

mutta ap, se voi olla myös joku älämölö -viesti minkä miehes on saanu kaveriltaan ja vastas siihen ja sen takia poisti.

mun ukko poistaa aina sitä mukaan kun tulee ja voin sanoo et ei pöllömpi idea.... eilen just katoin et yli 2000 viestiä oli kännyssä ja empä jaksa alkaa poistelee niitä.... sitten vasta kun menee känny kokonaan tukkoon...

ei mulla ainakaan mitään salasuhteita ole vaikka mä vahtaankin mun kännykkää ja raahaan sitä mukana joka paikaan. Mä vaan haluan kuulla kun se soi ettei tartte arvuutella tuntemattomia numeroita tai soitella ihmisille takaisinpäin tai jos tulee viesti niin haluan tietää saaneeni sellaisen koska muuten luen sen viestin 6 tuntia saamisen jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ai? en voi allekirjottaa tuota. exä säilytti kyllä myös minun viestejä, ja jos ois minusta välittäny niin ei tosiaan ois tehny sitä minkä teki.
Jotkut ihmiset satuttavat niitä joita rakastavat. Ap:n tapauksessakaan pettäminen ei ole poissuljettua vaikka hänen miehensä rakastaisi häntä.

Mari
Mä kyllä poistan viestit usein heti sen jälkeen kun olen niihin vastannut. Paitsi joskus jos en muista/viitsi. Eli mulle voisi käydä just noin että eilisiä ja aiempia viestejä on vaikka kuinka mutta sitten oon sattunut just sillä kerralla poistamaan viestin.

Mistäs tiiät ettei miehes järkkää sulle jotain yllätyslomaa tai -juhlaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ai? en voi allekirjottaa tuota. exä säilytti kyllä myös minun viestejä, ja jos ois minusta välittäny niin ei tosiaan ois tehny sitä minkä teki.
Jotkut ihmiset satuttavat niitä joita rakastavat. Ap:n tapauksessakaan pettäminen ei ole poissuljettua vaikka hänen miehensä rakastaisi häntä.
niin. ne on niitä täysin kylmiä ihmisiä. mie en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään tommosta rakastamalleni ihmiselle, en oo koskaan tehny eikä oo käyny ees mielessä.

Yhteistyössä