V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärrän, mutta mun elämässä lapset ja ystävät on tärkeimmät. Mielummin annan, tai ainakin yritän antaa anteeksi kun jäädä vihaiseksi ja katkeraksi.
Kuinka niin epäilet? totista totta tämä on, tuskin kukaan tällaisella asialla leikkisi..? :O
Jos epäilet tota facebookjuttua, niin tosiaan n. viikko takaperin oli fbssä tullut ilmeisesti esto kun en miehen profiilia tms enää näe ja sivullani luki enää "parisuhteessa", ei sitä että kenen kanssa. Kysyin mieheltä ja oli "mennyt kai vahingossa" ja lupasi poistaa eston. Ei ole vieläkään tainnut sitä tosin tehdä.
Mietiskelin vain että oisko tässä joku 1+1=2 -juttu nyt kun estot fbssä päälle ja vietetään aikaa "kavereiden" kanssa joiden nimiä ei paljasteta, en kuulemma tunne heitä joten täysin turhaa kertoa nimet. Ja samaan aikaan paras ystäväni (/entinen paras ystäväni) kertoo tästä pettämisestä ja siitä että miehellä mahdollisesti on jo uusi petikumppani...
Ymmärrän, mutta mun elämässä lapset ja ystävät on tärkeimmät. Mielummin annan, tai ainakin yritän antaa anteeksi kun jäädä vihaiseksi ja katkeraksi.
Kuinka päästä tilanteesta yli? Olen seurustellut miehen kanssa pian 6 vuotta. Aamulla selvisi, että miehellä ja parhaalla ystävälläni on ollut toukokuusta lähtien seksisuhde! Parhaimmillaan ovat paneskelleet useita kertoja päivässä. Mies muutti huhtikuun lopulla töiden takia samaan kaupunkiin tämän ystäväni kanssa ja minä jäin lapsen kanssa tänne... Mies on ollut kaikki vapaansa täällä ja tiesin kyllä että on läheinen ystäväni kanssa, mutta aina väittivät vain että kahvittelivat. Tyhmänä uskoin, koska tämä ystäväni on kihloissa... vaikka onkin pettänyt miesystäväänsä moneen otteeseen ja julkisesti siitä puhunut.
Noh, mieheni ei ala myöntämään mitään seksisuhteesta, sanoo että olen kuvitellut kaiken tai kuullut keksittyjä juttuja... Vaikka asiasta kertoi juurikin tämä ystäväni, jonka kanssa mies oli pettänyt. Seksisuhde kuulema on päättynyt n. kuukausi sitten ja mies oli pistänyt välit poikki. Nykyään kuulema on uudessa seksisuhteessa jonkun toisen kanssa??
Mitä voin tehdä?
...lisäksi ollaan tunnettu tämän ystävän kanssa n. 10 vuotta eikä meillä ikinä ole ollut pienintäkään riitaa. En siis usko että valehtelisi![]()