Ystäväni petti miestään, ja nyt retostelee sillä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt meni hermot!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt meni hermot!

Vieras
Ystävälläni on 2 lasta miehen kanssa ja ovat olleet yhdessä reilu 4 vuotta...
Ystäväni on alusta asti salaillut mieheltään asioita, silti väittää rakastavansa tätä.
Ystäväni on polttanut tupakkaa 2 vuotta mieheltä salaa, en ymmärrä miten tää mies ei ole haistanut ja on ollut yhteyksissä entisiin heiloihinsa...
Mutta nyt, hän harrasti seksiä jonkun ulkomaalaisen kanssa, vieläpä 3 kertaa, töissä tapasivat! En voi uskoa tätä! Olen niin vihainen ja pettynyt ja käy sääliksi hänen miestään... :(
Ja tää mun ystävä sentään lähentelee kolmeakymppiä ja kertoo kaikille tästä pettämisestään nauraen ja retostelee, hyi saakeli, että tekee pahaa. Mietin tässä mitä sanoisin ystävälleni, kehoitan häntä jättään tämän miehen siis omansa, koska tää mies ei ansaitse tuollaista mitä ystäväni hälle teki, eikä kukaan! Mikä siinä on että pitää pettää, ettei voi ensin erota ja ja...ääh:(

ja ikävä kyllä tää mun ystävä, ehkä kohta entinen sellainen, puhuu kuinka he näkevät "salarakkaansa" kanssa kesällä, eli siis hän jo miettii että pettää silloinkin, mitä järkeä niiden suhteessa on, ei mitään. Kunpa hän jäisi kiinni, mutta ei varmasti jää...
Oli pakko tulla tänne avautuun...

kun tää ystävä soittaa mulle, sanon hänelle varmasti tosi pahasti, ja sanon että toivottavasti älyää erota että mies löytää jonkun joka oikeasti häntä rakastaa. koko ajanhan tää mun ystävä vaan on ettinyt parempaa ja tää sen mies on hätävara...

en vain voi, piste. menettäisin ystäväni lopullisesti, ja hei, no okei, tämä minun ystävä on oikeastaan siskoni, joten siinä se syy. hävettää että on tuollainen sisko :(

minä vain en voi, en pystyisi. yritän puhua siskolle järkeä päähän että mikä nyt on reilua niin kertoa miehelle ja erota! en vain tajua, mitä naurettavaa siinä on kun toista petetään? hän niin innoissaan kertoi että hyi, ällöttää... :( siskoni ei taida olla vieläkään aikuistunut eikä tiedä rakkaudesta mitään!

Hei nyt vähän järkeä noihin neuvoihin!!! Ei tod. kannata sekaantua toisten asioihin. Siskolles voit sanoa, että sua harmittaa ja kehottaa häntä olemaan reilumpi ja rehellisempi miestään kohtaan, mutta et sä nyt herranjestas voi sille miehelle mennä sanoo!!! Vaikka olis sun ystäväskin vaan. kill the messenger jne. Sä oot se, joka siinä kärsii, jos meet kertoo. Ei se ukkokaan välttämättä halua kuulla, kenties aavistaa jotain, mutta sulkee tietoisesti silmänsä, ja sit sä meet ja pakotat sen kattoo. Ei kuule oo sun asias, ystävä hyvä. Eri asia, jos mies olis sun läheinen ystävä, ja silloinkin kannattais harkita kertoako vai ei...

Luuletko oikeasti että mies ei tiedä tupakoinnista? Ei kai se mies nyt täysin vajaa ole??? Pettäminen on sitten asia erikseen, tosin voihan mies senkin tietää. Ystäväsi kun ei tunnu asiaa salailevan niin aika todennäköistäkin on että mies tietää tismalleen mitä vaimo tekee! JOS haluaa tietää.

[QUOTE="Rouva";22220271]Mä katkosin välit tollaseen hyeenaan. Hyi.[/QUOTE]

Siis oli se hyeena sitten sisko tai ei. En kertois miehelle. Jos mies tulis kysymään, miksi välit meni poikki, kertoisin syyn. Ja kertoisin syyn myös äidille ja koko suvulle.

[QUOTE="Rouva";22220332]Siis oli se hyeena sitten sisko tai ei. En kertois miehelle. Jos mies tulis kysymään, miksi välit meni poikki, kertoisin syyn. Ja kertoisin syyn myös äidille ja koko suvulle.[/QUOTE]

Mun mielestä sä oot hyi. Onneksi mulla ei ole noin epämiellyttävää siskoa.

Mun yksi ystäväni pettää (avo)puolisoaan. Heillä on kaksi yhteistä lasta.
Tapailevat ja paneskelevat tämän hoitonsa kanssa jopa ystäväni kotona.
Musta tosi törkeää ja vastenmielistä, mutta en silti aio sekaantua asiaan. Ei kuulu mulle.

Ei ole sinun asiasi miehelle kertoa. Loppu viimein sinun "kuuluu" olla lojaalimpi siskoasi kohtaa, käyttäytyi hän miten typerästi tahansa... hän on kuitenkin siskosi.
Yritä puhua siskollesi järkeä, ja pyri selvittämään, mikä hänen elämässään on vialla. Jos kaikki on hyvin, eivät ihmiset käyttäydy noin, joten todennäköisesti siskosi itsekään ei välttämättä nauti tilanteesta oikeasti pohjimmiltaan, vaikka päällisin puolin yrittääkin niin esittää.

Yhteistyössä