mies petti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka niin epäilet? totista totta tämä on, tuskin kukaan tällaisella asialla leikkisi..? :O
Jos epäilet tota facebookjuttua, niin tosiaan n. viikko takaperin oli fbssä tullut ilmeisesti esto kun en miehen profiilia tms enää näe ja sivullani luki enää "parisuhteessa", ei sitä että kenen kanssa. Kysyin mieheltä ja oli "mennyt kai vahingossa" ja lupasi poistaa eston. Ei ole vieläkään tainnut sitä tosin tehdä.
Mietiskelin vain että oisko tässä joku 1+1=2 -juttu nyt kun estot fbssä päälle ja vietetään aikaa "kavereiden" kanssa joiden nimiä ei paljasteta, en kuulemma tunne heitä joten täysin turhaa kertoa nimet. Ja samaan aikaan paras ystäväni (/entinen paras ystäväni) kertoo tästä pettämisestä ja siitä että miehellä mahdollisesti on jo uusi petikumppani...

Kuinka niin epäilet? totista totta tämä on, tuskin kukaan tällaisella asialla leikkisi..? :O
Jos epäilet tota facebookjuttua, niin tosiaan n. viikko takaperin oli fbssä tullut ilmeisesti esto kun en miehen profiilia tms enää näe ja sivullani luki enää "parisuhteessa", ei sitä että kenen kanssa. Kysyin mieheltä ja oli "mennyt kai vahingossa" ja lupasi poistaa eston. Ei ole vieläkään tainnut sitä tosin tehdä.
Mietiskelin vain että oisko tässä joku 1+1=2 -juttu nyt kun estot fbssä päälle ja vietetään aikaa "kavereiden" kanssa joiden nimiä ei paljasteta, en kuulemma tunne heitä joten täysin turhaa kertoa nimet. Ja samaan aikaan paras ystäväni (/entinen paras ystäväni) kertoo tästä pettämisestä ja siitä että miehellä mahdollisesti on jo uusi petikumppani...

Oot liian sinisilmänen. Tottakai se esti sut siellä, jottei tyttöystävä saa selville totuutta. Pystyiskö joku yhteinen kaveri vakoilee sun puolesta siellä, kuka se eukko on? Jos sen on edes väliä sulle, kun kerran voisit anteeksi antaa.

Mieti tarkkaan myös sitä, kuinka miehesi jatkuva pettäminen vaikuttaa parisuhteeseenne ja sitä kautta lapsen kuvaan parisuhteesta. Haluatko antaa tällaisen kuvan lapsellesi toisesta välittämisestä? Luulen, että pärjäisit paremmin yksin. Ja kenties löydät uuden miehen, joka sitoutuu sinuun ja perheeseen oikeasti. Ansaitset parempaa. Sinun lapsesikin ansaitsee parempaa :)

Sitä vaan, että missä on omanarvontuntosi? Sitä ei ilmeisestikään ole. Ymmärrät kai, että ystäväsi ja miehesi eivät vahingossa ole suhteeseen ajautuneet. Kukaan ei ajaudu vahingossa. Jotkut pystyvät kuuntelemaan sitä pientä tikitystä olalla, joka sanoo "nyt peräänny".

Ymmärrän, mutta mun elämässä lapset ja ystävät on tärkeimmät. Mielummin annan, tai ainakin yritän antaa anteeksi kun jäädä vihaiseksi ja katkeraksi.

Kellä menee huorahtava ystävä miehen edelle?
Siis muita paneskeleva mies lentäisi pihalle kanssa, mutta en kyllä ole todellakaan yhdestäkään ystävästäni niin riippuvainen että antaisin anteeksi mitään tuollaista pelleilyä.

Miehesi ei tunnu estäneen sinua vahingossa, vaan ihan tarkoituksella-suunnitelmallisesti.
En tiedä, voisinko itse uskoa edes tuota ystävää, joka vie ystävän miehen. Tuo on aika outoa käytöstä ystävältä.
Miehelle ei ainakaan ole syytä antaa anteeksi. Pelkkää pyöritystähän tuo tuntuu pystyvän tekemään.
Uusi suhde jo?? Muuttuuko tuollainen?

[QUOTE="Liisukka";29282262]Hyvä ystävähän tuo on, koska paljasti miehen todellisen luonteen. Olisiko ollut parempi, että asia olisi tullut ilmi vasta 10 vuoden päästä?[/QUOTE]

Mä kyllä luulen että tuo ystävä ei ajatellut ap:ta pätkääkään kertoessaan, vaan kertoi kostoksi miehelle joka oli suhteen päättänyt. Muutenhan olisi kertonut jo aiemmin kuin vasta suhteen päätyttyä...

Kuinka päästä tilanteesta yli? Olen seurustellut miehen kanssa pian 6 vuotta. Aamulla selvisi, että miehellä ja parhaalla ystävälläni on ollut toukokuusta lähtien seksisuhde! Parhaimmillaan ovat paneskelleet useita kertoja päivässä. Mies muutti huhtikuun lopulla töiden takia samaan kaupunkiin tämän ystäväni kanssa ja minä jäin lapsen kanssa tänne... Mies on ollut kaikki vapaansa täällä ja tiesin kyllä että on läheinen ystäväni kanssa, mutta aina väittivät vain että kahvittelivat. Tyhmänä uskoin, koska tämä ystäväni on kihloissa... vaikka onkin pettänyt miesystäväänsä moneen otteeseen ja julkisesti siitä puhunut.

Noh, mieheni ei ala myöntämään mitään seksisuhteesta, sanoo että olen kuvitellut kaiken tai kuullut keksittyjä juttuja... Vaikka asiasta kertoi juurikin tämä ystäväni, jonka kanssa mies oli pettänyt. Seksisuhde kuulema on päättynyt n. kuukausi sitten ja mies oli pistänyt välit poikki. Nykyään kuulema on uudessa seksisuhteessa jonkun toisen kanssa??
Mitä voin tehdä?

Mulla sama tarina aikoinaan. Tosin sain itse selville eikä tämä parhaan ystäväni puoliso tiedä vieläkään. Mietin aina silloin tällöin että pitäiskö kertoa mutta kun ovat lapseni kummeja niin en viitsi lyödä kokonaan poikki välejä.

Jatketaan elämää....

Anteeksi hidas vastaaminen, en eilen kerennyt koneelle :/
Miehen kanssa ollaan nyt juteltu ja suostui myöntämään tapahtuneen. On (muka ainakin) pahoillaan...
Joku kysyikin, että voinko jonkun esim yhteisen kaverin tms kautta katsoa miehen sivua. Kaverini kävi katsomassa ja kuulemma siellä luki vaan "parisuhteessa", mutta kuviin oli joku tuntematon nainen käynyt kommentoimassa sydämiä yms, kuten mieheni tämän naisen kuvaan. Pienellä selvittelyllä sain naisen osoitteen ja puh.numeron selville, pitäisköhän yrittää soittaa..?

vähän surkee tilanne jos ajattelee lapsen kannalta :( olis tavallaan niin paljon parempi jos vanhemmat olis yhdessä.

...lisäksi ollaan tunnettu tämän ystävän kanssa n. 10 vuotta eikä meillä ikinä ole ollut pienintäkään riitaa. En siis usko että valehtelisi :(

Siis että ystäväsi on pettänyt miehesi kanssa ja se ei sinusta täytä valehtelemisen määritelmää? Eiköhän se ole valehtelua ja vehtaamista selän takana ihan pahimmalla mahdollisella tavalla. Valehtelua on myös asioiden kertomatta jättäminen ja pettäminen ihan yleensäkin.

Mitä muuten ajattelit "ystäväsi" motiiveista kertoa seksisuhteesta? Ihanko ajattelit että hän hyvää hyvyyttään tällaista tuli sinulle kertomaan? Kertomalla tuollaista hän ei pelkästään tunnustanut valehdelleensa sinulle, vaan myös halusi hajoittaa sinun parisuhteesi. Toki sitä voi jeesustella pukemalla sen jotenkin näin: "minusta sinulla on oikeus tietää". No jos sitä oikeutta tietää ei ole aikaisemminkaan ollut, niin miksi se on nyt syntynyt? Siksi koska hän ei halua sinulle hyvää, vaan päinvastoin rikkoa liittosi. Toki varmasti hän haluaa kostaa myös miehelle, mutta so what... sinun liittosi hän siinä myös tuhoaa.

Ja jos kerran "ystäväsi" olisi valehdellut ja vehdannut selkäsi takana, niin mikä estää häntä nyt valehtelemasta asioita "tunnustaessaan". Millainen suhde heillä oikeasti on ollut ja onko välttämättä edes ollut seksiä? Tuollainen "ystävä" voisi aivan hyvin olla kiinnostunut viemään miehesi ja miehesi kieltäytyessä keksii sitten tarinaa seksisuhteesta.

Jos tietenkin on muita todisteita kuin "ystävän sana", niin osa tarinasta voi olla totta. Siltikään missään nimessä tämä ystävä ei ole mikään oikea ystävä, vaan käärme. Hankkiudu äkkiä eroon tuollaisista tyypeistä.

Yhteistyössä