pl66
Hei! Olen tässä ihmetellyt, että mistä tulevat miehet, jotka haluavat ensin lapsia väen vängällä mutta sitten kun tämä lapsi saadaan, ei kuitenkaan luovuta omista menoista ja harrastuksista...olen korviani myöten täynnä miehen kavereita ja harrastuksia. Hän haluaa elää perheellisen poikamiehen elämää ja kun mun mielestä se ei ihan ole mahdollista!?Meillä on 3kk vauva ja itse ollaan kohta 4-kymppisiä, että elää on ehditty ja saatu. Mutta mies jatkaa hirmuisen työnteon lisäksi juoksua metsällä ja kalalla ja mökillä ja ties missä talkoissa. Kun pinna sitten palaa, olen kuulemma hirvein nainen sen elämässä ja kun mulla kerta on niin vaikeata olla kotona, niin hänen pitää jäädä pojan kanssa kotiin, mä voin mennä töihin.Että silleen..en mä siitä työstä, vaan niistä harrastuksista :/ Tuntuu että puhutaan nykyisin eri kieltä, mikään ei mene perille eikä ymmärretä toisiamme.Kai se ei tuosta muutu, mutta mun pitäisi oppia hyväksymään se sellaisenaan...Miten tästä piristyisi??Onneksi vauva kasvaa ja siitä alkaa olla seuraa, mutta silti yksinhuoltajanakin tuntuisi olevan joskus helpompaa. Kertokaa fiiliksiä jos on ollut samanlaista?Kun ei erokaan ole mikään ratkaisu...