"iiii"
Miksi valitat täällä olostasi, jos kerta olet niiin onnellinen miehen kanssa joka arvostelee sua ?Olenko missään vaiheessa sanonut, että etsisin heti seuraavaa?
Miksi valitat täällä olostasi, jos kerta olet niiin onnellinen miehen kanssa joka arvostelee sua ?Olenko missään vaiheessa sanonut, että etsisin heti seuraavaa?
Ainut vaan, että se terapeutti sua osais auttaa paremmin.Kyllä, koska tää on keskustelu-palsta.
Terapeutille puhuminen ei auta, ei ole kolmessa vuodessa auttanutAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24278897:Ainut vaan, että se terapeutti sua osais auttaa paremmin.
vai oliko se nyt niin, että teillä on siellä kotona kaikki ihan hyvin.
Olisiko vika terapeutissa... vai geeneissä? :saint: (Sori, en voinut vastustaa...) Harkitse edes uutta hoitosuhdetta.Terapeutille puhuminen ei auta, ei ole kolmessa vuodessa auttanut
meillä on kotona kaikki hyvin, mutta mulla ei ole.
Joo, auttaisko sua sit vaikka meikkaaminen, niin oisko sulla sit asiat paremmin, jos se rumaksi kutsuminen oli se ainoa ongelma, eikä paha sekään.Terapeutille puhuminen ei auta, ei ole kolmessa vuodessa auttanut
meillä on kotona kaikki hyvin, mutta mulla ei ole.
Viskaat miehen pihalle. Onko edes pyytänyt anteeksi, selittänyt mitenkään?Mieluummin se vihjailu, kun että sanoo suoraan. Vihjailusta voi sentään yrittää syyttää omaa vainoharhaisuuttaan..
Nyt sitten mietin, vedänkö pakkelit naamaan ja ajelenko sääret, vai laitanko suosiolla verkkarit, kun ei tästä vittuakaan tule kuitenkaan.
On kyllä ihanaa, kun edes kotona ei saa olla oma itsensä.
Ei ap:n miehessä ole hänen mukaansa mitään vikaa. Taitaa olla vaan parempi kun ap pyytää mieheltä anteeksi rumuuttaan, niin pääsee asiat jatkumaan entisellä painollaan tuossakin parisuhteessa.Viskaat miehen pihalle. Onko edes pyytänyt anteeksi, selittänyt mitenkään?
Joo mä luinkin just... En ymmärrä, no jokaisella omat valintansa.Ei ap:n miehessä ole hänen mukaansa mitään vikaa. Taitaa olla vaan parempi kun ap pyytää mieheltä anteeksi rumuuttaan, niin pääsee asiat jatkumaan entisellä painollaan tuossakin parisuhteessa.
Selviän kyllä lapsen kanssa kahden, mutta miksi tekisin niin, kun olen nyt niin onnellinen, kuin vain voin olla?
Jäi nyt ähän vepäselväksi, että oletko sinä onnellinen vai et? :saint:Olisin onnellinen, mutta en pysty. Joka päivä koen pettymyksiä: parempina päivinä tuntuu, etten olisi koskaan ollutkaan masentunut, mutta aina tulee eteen jotain, vaikka ihan pientäkin, josta taas masennun.
Peesi.Ei ap:n miehessä ole hänen mukaansa mitään vikaa. Taitaa olla vaan parempi kun ap pyytää mieheltä anteeksi rumuuttaan, niin pääsee asiat jatkumaan entisellä painollaan tuossakin parisuhteessa.
En vain enää itse nauranut, kun muistelin eilen lueskelemaani scifikirjaa, joka ajoittuu osittain keskiajalle. Nälänhädän aikoihin "lapset eivät olleet turvassa vanhemmiltaan". Lainaus saattoi vieläpä olla tosi.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24278428:Musta se oli hauska.
Hyi. Mutta oli se kumminkin ihan pikkuisen hauska.En vain enää itse nauranut, kun muistelin eilen lueskelemaani scifikirjaa, joka ajoittuu osittain keskiajalle. Nälänhädän aikoihin "lapset eivät olleet turvassa vanhemmiltaan". Lainaus saattoi vieläpä olla tosi.
Ei, sinä olet läheisriippuvainen, ei toista voi rakastaa pyyteettömästi ainakaan kovin kauaa. Joskus sinulle tulee olo, että 'mites minä itse?'Mä pystyn rakastamaan pyyteettömästi, en mä TARVITSE mitään vastalahjaksi. Kyllähän mies muuten osoittaa rakastavansa, tai ainakin jollain tapaa välittävänsä, kun heikkoina hetkinä koittaa lohduttaa. Minkäs sille sitten voi, että niitä heikkoja hetkiä on niin usein, ettei aina hätiin ehdi.
Ei tää oo lynkkaysta, ihmiset yrittivät ensin auttaa ja sitten menee vähän hermot kun ap ei näe tilannettaan.Tääl on nyt vähän lynkkaus-meininki! Ihmiset eivät vaan käsitä ehkä sitä, että mies haukkuu rumaksi ja silti rakastaa. Pyysikö anteeksi? Millalailla asian sanoi? Noilla sanoillaki? Mitä siihen sanoit?
Voimia sulle paljon! Masentuneena on kauheaa olla.. Jos haluat jutella niin voin antaa yksityisviestillä s-postin tjms..