Mies paljasti

kysymys
Olisin, koska mä en kestäis pettymyksiä missään muualla yhään paremmin.
Et tainnut ymmärtää kysymystä. Mutta olkoon. Jotkut ihmiset jäävät niin mielellään siihen uhrin rooliin, etteivät yksinkertaisesti suostu koskaan voimaan paremminkaan, torpedoivat jokaisen paranemisyrityksen itse, koska toipuminen tarkoittaa myös sitä, että pitää ottaa vastuu omasta elämästä ja omasta onnesta. On paljon helpompaa pyöriä itsesäälissä (sekin on ihan täyttä narsismia, ei kaikki narsismi ole ns. positiivista narsismia, vaan tuollainen itsesääli ja surkuttelu on myös narsismia) ja olla uhri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24278596:
Kestäthän sä hienosti senkin pettymyksen, että miehesi ei ole naisista kiinnostunut, pettää sinua ja nimittää rumaksi. taitaa olla niin, ettet kestäisi sitä, että kaikki muuttuisi ja sinusta tulisi oikeasti onnellinen ja itsenäinen.
ehken ole heti itseäni tappamassa, mutta kyllä olen reagoinut huomattavasti voimakkaammin, kuin on tervettä.
 
"vieras"
Ja masentunut ihminen tuskin jaksaisi täällä väittää ihmisille kuin kovin masentunut olenkaan... Ihan oikeesti, lopeta, oot naurettava. Ja selväähän se on et miehes on sun kanssa tottumuksesta taikka säälistä, tuskin sua rakastaa niinku tyttöystävää/vaimoa kuuluis rakastaa, siskona/kaverina ehkä ennemminkin...
Näin luulen myös. Ja lisäksi, koska miehesi on kiinnostunut miehistä, voi hänelle olla helpompi elää kulissisuhteessa kanssasi (ympäristö ei ainakaan tuomitse), annathan hänen pettää sinua vaikka muiden miesten kanssa.
 
[QUOTE="vieras";24278633]Näin luulen myös. Ja lisäksi, koska miehesi on kiinnostunut miehistä, voi hänelle olla helpompi elää kulissisuhteessa kanssasi (ympäristö ei ainakaan tuomitse), annathan hänen pettää sinua vaikka muiden miesten kanssa.[/QUOTE]

Seksi on miehille tärkeämpää kuin naisille,enkä itse pysty sitä miehelle tarjoamaan. mieluummin annan panna muita, kuin pettää salassa.
 
Olen reagoinut, vaikken olekkaan niistä jaksanut täällä tehdä numeroa. Elän myös palstan ulkopuolella.
Sanoit, että olet reagoinut vahvemmin, kuin on ehkä tervettä. Mutta eihän. sinähän olet antanut pettämisen jatkua, olet itsekin mielestäsi ruma ja jatkat elämää miehen kanssa, joka ei ole naisista kiinnostunut. Mielestäni hyvin pieni reaktio. Ja omituinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24278689:
Sanoit, että olet reagoinut vahvemmin, kuin on ehkä tervettä. Mutta eihän. sinähän olet antanut pettämisen jatkua, olet itsekin mielestäsi ruma ja jatkat elämää miehen kanssa, joka ei ole naisista kiinnostunut. Mielestäni hyvin pieni reaktio. Ja omituinen.
Olen maannut sängyn pohjalla itkemässä, mitä vielä? kirjoita lista. Sanon sitten, että palstalla käskettiin erota, joten erotaan nyt sitten.
 
JONSERED Karhunkantaja
Parempi, kun en paljoa mieti, miksi elän. Ei tule kovin terve ajatusketju siitä.
Nyt otat puhelimen käteen ja hommaat itsellesi ammattiapua. :hug:

Olet itsellesi vastuussa! Haluatko kasvattaa lapsesi tuolllaisessa henkisessä ympäristössä?

Ei takuulla ole helppoa seistä omilla jaloillaan, jos ei ole sitä ikinä harjoitellut (siis jos 12-vuotiaasta olet samassa talutushihnassa ollut...), mutta ei se mahdotontakaan ole. Ja apua saa, jos sitä osaa pyytää. Järkyttävää piittaamattomuutta antaa elämänsä tuollaiseen, montako elämää sinulla oikein on, kun on varaa tuhlata? Lapsi on lahja, rikkaus - ja ihminen, josta olet itsesi lisäksi vastuussa. Mies on aikuinen, tai pitäisi olla, häntä sinun ei tarvitse paapoa tai sietää alentavaa käytöstä.

Katso peiliin. Katso huolella. Kenet näet siellä? Millaisen elämän haluat hänelle antaa? Älä edes yritä väittää, että hän/sinä ansaitsisi vain kurjuutta.

Mieti.
 
  • Tykkää
Reactions: PölyEsteri
"Mam"
Sairasta. :)

Sun miehesi tykkää miehistä, pitää sinua rumana ja sä tiskaat sen astiat ja olet valmis tekemään melkein mitä vaan sen miehen puolesta? Ei se ole tervettä, oikeasti. Ei taida sun mieheskään olla terve, tai sitten vaan hyödyntää sua tiskaajana, oot sille joku joka on aina siinä. Voi tehdä mitä vaan, mutta tietää että joku aina odottaa.
Et uskalla kokeilla miltä elämä tuntuu ilman tota miestä, et rakasta itseäsi, joten et voi kyllä rakastaa tota miestäsikään. Tuo ei ole rakkautta, vaan sairautta meinaan :>
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24278710:
Mutta sinä haluat elää elämää, jossa olet masentunut, läheisriippuvainen, ja jossa sinua nimitellään ja petetään ja jossa et halua miestäsi. Ei kai kaikki ole sun mielestä nyt muka parhain päin?
En HALUA, olen yrittänyt parantua, mutta en ole onnistunut 3 vuoden terapialla. Ilman masennusta kyllä varmasti haluaisin miestäni, mutta tässä tilanteessa, en.
 

Yhteistyössä