Miksi sä teit tän aloituksen?Ehkä mä en vaan ymmärrä, miten yks kommentti liittyen ulkonäköön ois syynä erolle ja tekis mun rakkaudest väärää.
Enkä myöskään ymmärrä, miten yhdellä palstalla voikin pyöriä niin paljon psykologeja
Miksi sä teit tän aloituksen?Ehkä mä en vaan ymmärrä, miten yks kommentti liittyen ulkonäköön ois syynä erolle ja tekis mun rakkaudest väärää.
Enkä myöskään ymmärrä, miten yhdellä palstalla voikin pyöriä niin paljon psykologeja
Ehdottomasti siksi, että tarvitsin tarkan analyysin parisuhteeni laadusta ja lapsuuden traumoistani.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24278252:Miksi sä teit tän aloituksen?
Vastaa oikeasti, miksi sä teit tän aloituksen? Mitä sä halusit tällä saavuttaa?Ehdottomasti siksi, että tarvitsin tarkan analyysin parisuhteeni laadusta ja lapsuuden traumoistani.
Yleistä keskustelua aiheesta miehet on sikoja? Oikeasti, en tiedä. Koska tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan?Vastaa oikeasti, miksi sä teit tän aloituksen? Mitä sä halusit tällä saavuttaa?
Mä olen hakenut apua niin monta kertaa, että mä en enää vaan jaksa. Etenkään, kun sillä ei ole mitään pitkän tähtäimen vaikutusta. Aina tulee jotain, mikä suistaa pois raiteilta. Eikä elämää voi elää niin suojatusti, etten masentuisi uudelleeen.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24278266:Sulla on kamala tilanne :hug: Mutta masennuksesta voi parantua,oikealla hoidolla. Enkä tarkoita pelkästään lääkehoitoa. Itse masennuin pahasti kun olin 18-vuotias. Tuli synnytyksen jälkeinen masennus,mihin vaikutti myöskin lapsuusaikana sattunut veljeni kuolema. (olin tuolloin 12 vuotias, eikä silloin tarjottu mun ikäiselle mitään apua ) Tuli myöskin syömishäiriö. En pystynyt syömään. piilottelin masennustani pitkän aikaa koska en halunnut kenenkään tietävän. Pelkäsin.
Kunnes voimat loppuivat enkä jaksanut enää. Pääsin nuoriso psykiatriselle poliklinikalle ja sain apua sieltä. Jos joskus masennus uusisi en epäröisi hetkeäkään mennä hakemaan apua. Siihen helvettiin en enää halua joutua,missä olin masennuksen aikana.
Kieltämättä joo. Olin myös joskus sanonut, että mulle voi valehdella, kun kysyn, onko tukka tänään huonommin kuin eilenAika sika äijä onkin, kun tuollaista sanoo... rehellisen mielipiteensä voi vallan hyvin pitää omana tietonaan tällaisissa tapauksissa.
Sinun miehesi ei takuulla rakasta sinua, älä elä missään harhakuvitelmissa. Mies ei koskaan haluaisi loukata noin pahasti, jos todella välittäisi sinusta.Kieltämättä joo. Olin myös joskus sanonut, että mulle voi valehdella, kun kysyn, onko tukka tänään huonommin kuin eilen
Mun mies ei ole sika, en olisi sian kanssa. Yleistä keskustelua kun ongelma on sinussa ja sinun miehessäsi? Aika naiivia.Yleistä keskustelua aiheesta miehet on sikoja? Oikeasti, en tiedä. Koska tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan?
Sinä roikut miehessä, joka ei kunnioita ja arvosta sinua. Se on läheisriippuvuutta. Annat miehelle luvan käydä vieraissa, jotta ei jättäisi sinua.En ymmärrä, miten olisin läheisriippuvainen, kun olen antanut luvan tulla ja mennä miten tahtoo jos ei enää rakasta. Ennenhän avioliitto oli myös tahtokysymys, joten taidan olla vanhanaikainen.
Miten mun nimimerkki voi kertoa kaiken, jos sen tein 16-vuotiaana ja pääasiallisesti sen takana oli aatteet lihansyöntiä vastaaan? Nykyään kun syön lihaa ja nimimerkkikin olisi paremminkin joku tollero tai pallero.Mun mies ei ole sika, en olisi sian kanssa. Yleistä keskustelua kun ongelma on sinussa ja sinun miehessäsi? Aika naiivia.
Haluat hukuttaa oman pahan olosi haukkumalla yleisesti miehiä ns. tyttöporukassa, sitten illan tullen taas ryömit kotiin oman sikasi luo. Ei kauhean tervettä.
Täällä ei kukaan voi sua auttaa, sun nimimerkkisi kertoo kaiken. Itse olin samanlainen vuosia sitten, onneksi havahduin ja aloin kasvaa aikuiseksi, toivon vilpittömästi samaa sinulle.
Nimenomaan, olet antanut luvan jopa käydä vieraissa, mutta haluat kynsin ja hampain silti pitää sian. Puhut rakkaudesta, vaikka kaikki muut näkee tuossa pelkkää sairautta.En ymmärrä, miten olisin läheisriippuvainen, kun olen antanut luvan tulla ja mennä miten tahtoo jos ei enää rakasta. Ennenhän avioliitto oli myös tahtokysymys, joten taidan olla vanhanaikainen.
Seksi on seksiä, rakkaus on rakkautta. Jos mies rakastuisi ja olisi onnellinen toisen kanssa, niin ei muuta ku onnea vaan.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24278395:Nimenomaan, olet antanut luvan jopa käydä vieraissa, mutta haluat kynsin ja hampain silti pitää sian. Puhut rakkaudesta, vaikka kaikki muut näkee tuossa pelkkää sairautta.
tottakai, mmasennus ilmenee aina samalla tavalla. itseni takia en ole tänäänkään ylös noussut, vaan poikani.Huh huh mitä juttua... Jos sä olisit niin vakavasti masentunut kun väität (et ole kahteen päivään pystynyt syömään mitään joten miehen pitää sua syöttää) sä ET TODELLAKAAN istuis siinä koneella ja jaksais tänne kirjotella taukoomatta, sä makaisit sängyn pohjalla pimeessä huoneessa jaksamatta nousta ylös tai avata ees silmiä!!!!! Toi on pelkkää huomionhakuisuutta ja itsesäälissä vellomista, oksettavaa.
No eihän sen kannata rakastua, koska peset sen puolesta vaikka ne astiat. Ja sittenhän se joutuisi tulla ulos kaapista.Seksi on seksiä, rakkaus on rakkautta. Jos mies rakastuisi ja olisi onnellinen toisen kanssa, niin ei muuta ku onnea vaan.
Musta se oli hauska.Edit. Huono vitsi poikkeuksellisesti poistettu. Oli poikkeuksellisen huono, siksi.