Mies paljasti

[QUOTE="vieras";24271337]Miten tämä paljastus tapahtui?

Aloitit 150 000. kerran saman valituksen *mä oooon siteen ruma* ja mies unohti sanoa, että et ole?
Tai ei edes kuullut mitä sanoit ja mutisi *aha*?[/QUOTE]

Harjasin hiuksia peilin edessä.
 
[QUOTE="vieras";24271415]Onneksi rumuutta voi kaunistaa meikeillä ja piilottaa vaatteisiin.
Miten sen sijaan korjataan ihmisen ilkeä luonne?
Laitetaan johonkin käytöskouluun....?[/QUOTE]

Se oiski eri juttu, jos joku jonka kanssa en asu, ois asiasta ilmottanu. Mutta en mä kotona meikkaa, enkä mä kyllä ole pahemmin jatellut, jos olen ilman pyyhettä viuhahtanut makkariin pukemaan.
 
Mieluummin se vihjailu, kun että sanoo suoraan. Vihjailusta voi sentään yrittää syyttää omaa vainoharhaisuuttaan..

Nyt sitten mietin, vedänkö pakkelit naamaan ja ajelenko sääret, vai laitanko suosiolla verkkarit, kun ei tästä vittuakaan tule kuitenkaan.
On kyllä ihanaa, kun edes kotona ei saa olla oma itsensä.
 
"mä"
Mun mies haukkui mua rumaksi, läskiksi ämmäksi.... arvatakaas mitä tein???
Hyppäsin vieraan lihaksikkaan komean ja varakkaan unelmamieheni matkaan ja sekös nyt v....aa ex:ää kun tajus etten ehkä olekaan ruma, läski.... ja vaikka mitä :D
 
Joo no, mielelläni ottaisin läskit, kun niille voisi sentään tehdäkkin jotain, kuntaas naaamalleen ei oikein voi. Eikä ole varaa korjauttaa riipputissejäkään. Jotenkin meni vielä viimeisetkin halut -.- Jos niitä nyt yhtään oli, kun mies paripäivää sitten ilmoitti haluavansa kokeilla miestä, kun eroamme.
 
Joo no, mielelläni ottaisin läskit, kun niille voisi sentään tehdäkkin jotain, kuntaas naaamalleen ei oikein voi. Eikä ole varaa korjauttaa riipputissejäkään. Jotenkin meni vielä viimeisetkin halut -.- Jos niitä nyt yhtään oli, kun mies paripäivää sitten ilmoitti haluavansa kokeilla miestä, kun eroamme.
Hei nainen! Mitä sä tollasen moukan sanoista välität? Se vaan yrittää lytätä sun itsetunnon kokonaan. Parempia miehiä on olemassa, sinuakin varten. Anna ukkos mennä homostelemaan vaan jos niin mieli tekee!
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"vieras"
Joo no, mielelläni ottaisin läskit, kun niille voisi sentään tehdäkkin jotain, kuntaas naaamalleen ei oikein voi. Eikä ole varaa korjauttaa riipputissejäkään. Jotenkin meni vielä viimeisetkin halut -.- Jos niitä nyt yhtään oli, kun mies paripäivää sitten ilmoitti haluavansa kokeilla miestä, kun eroamme.
arvosteleppa ens kerran sänkypuuhisa miehen pikkinakkia.osuu ja uppoo.
 
runkkaava karhu
Vaimo jaksaa jankuttaa ja valittaa ulkonäöstänsä ja ylipäänsä kaikesta niin paljon että hyvin pian uskon häntä. Nykyään minulla menee käytännössä kaikki vähäinen oma aikani vaimon itsetunnon ylläpitoon.
Kun yrittää ehdottaa että menisi lenkille, jumppailemaan, muuten vain ulos piristymään tms. niin aina on lapset esteenä. Jotenkin kuitenki ehtii hakea pitsaa ja löhötä sohvalla sinkkuelämien ja frasierin parissa päivittäin. Noh, saanpa olla rauhassa lasten kanssa sillä välin.
Erossa lapset tietenkin meidänkin tapausessa jäisivät äidille. Luultavasti vielä kostaisi lähtöni rajoittamalla lasten tapaamisia kaikilla mahdollisilla tavoilla.
 
Joo no, mielelläni ottaisin läskit, kun niille voisi sentään tehdäkkin jotain, kuntaas naaamalleen ei oikein voi. Eikä ole varaa korjauttaa riipputissejäkään. Jotenkin meni vielä viimeisetkin halut -.- Jos niitä nyt yhtään oli, kun mies paripäivää sitten ilmoitti haluavansa kokeilla miestä, kun eroamme.
Ja sinä siis olet kiinni tässä miehessä, rakastat häntä ja toivot, että suhteenne jatkuu ikuisesti?
 

Yhteistyössä