Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehesi halusi sitte myöhemmin kuitenkin lapsia? Vai taipui ajatukseen, koska sinä halusit ja voit huonosti ilman lapsia?
Summa summaarum. Miehellä ei ole mitään sanan valtaa haluaako isäksi vai ei. Jos vaimo kertoo ehkäisyn olevan ok, ja mies uskoo tähä (miksi ei uskoisi ?)... ja hups keikkaa vaimo onkin raskaana... niin sitten on.
Ihan sama, vaikka miehellä olis ollut kortsu joka puhkeaa. Naishyeenat taas haukkumassa luuseri mieheksi jos ei vastuutaan kanna. Vaikka kuinka olisi kertonut ettei enää lasta halua.
Jos kortsu puhkeaa tms. ehkäisy pettää niin eikö nainen saisi silti haluta kantaa vastuutaan pitämällä lapsen? Riippumatta miehen halusta olla isä tai ei. Miksi ainoa tapa kantaa vastuuta on abortti?
Kiitos vinkistä. Soitin vielä neuvolaan ja sain keskusteluajan nyt keskiviikoksi.
Viikkoja on tänään 7+2. Mies tuskin haluaa kuulla mitään alkiokehityksen vaiheista... Kieltäisi vain minua ajattelemastakin moisia! Tosi piinaavaltä elämä tuntuu.
Eiköhän toi liitto ole loppusuoralla teki ap mitä vaan.
Olen kyllä sitä eroakin miettinyt. Mieluummin kuitenkin pitäisi perheen kasassa.
Itse asiassa eilen ehdotin puolitosissani, että emme eroaisi virallisesti mutta mies muuttaisi omilleen niin saisi sitä omaa rauhaa tarpeekseen. Ei ole kuulemma hyvä vaihtoehto.
Kyllä minä ymmärrän, että miestä ahdistaa suuresti ajatus kolmannesta. Ei se minullekaan ole ihan kevyt juttu. Sen vaihtoehto vain - abortti - on se kaikkein kamalin vaihtoehto, jota en halua. En minä todellakaan ole tahallani meitä tähän tilanteeseen saattanut. Mutta nyt kun olemme tässä tilanteessa, minusta voisimme oppia elämään uudessa tilanteessa.
Olen kyllä sitä eroakin miettinyt. Mieluummin kuitenkin pitäisi perheen kasassa.
Itse asiassa eilen ehdotin puolitosissani, että emme eroaisi virallisesti mutta mies muuttaisi omilleen niin saisi sitä omaa rauhaa tarpeekseen. Ei ole kuulemma hyvä vaihtoehto.
Kyllä minä ymmärrän, että miestä ahdistaa suuresti ajatus kolmannesta. Ei se minullekaan ole ihan kevyt juttu. Sen vaihtoehto vain - abortti - on se kaikkein kamalin vaihtoehto, jota en halua. En minä todellakaan ole tahallani meitä tähän tilanteeseen saattanut. Mutta nyt kun olemme tässä tilanteessa, minusta voisimme oppia elämään uudessa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja oletkoItsekäspaska;30769403:Tosi itsekäs tunnut olevan ja tuskin olen väärässä.
Ei abortti ole tappamista,naurattavaa väittää toisin.
Noh tuo tiibii on nyt tollanen vastarannan kiiski jolta ei koskaan asiallista vastausta saa,kuten ei nytkään.