MIES PAHOINPITELEE LASTEN NÄHDEN!

• Viestiketjun aloittaja -ahdistunut-
  • Ensimmäinen viesti
-ahdistunut-
kertokaas mitä pitäis tehdä kun miehelläni on aika kiivas luonne silloin kun se suuttuu jostain,ei ajattele mitä sanoo, mitä tekee,missä tekee, ketkä näkee.ketkä kuulee...eli olen taas aivan mustelmilla ja pahinta tässä on se että lapsemme näkevät oman isän käytöksen.mieheni on kuitenkin normaalisti kaiken puolin mukava puoliso ja isä.

Alkuperäinen kirjoittaja -ahdistunut-:
kertokaas mitä pitäis tehdä kun miehelläni on aika kiivas luonne silloin kun se suuttuu jostain,ei ajattele mitä sanoo, mitä tekee,missä tekee, ketkä näkee.ketkä kuulee...eli olen taas aivan mustelmilla ja pahinta tässä on se että lapsemme näkevät oman isän käytöksen.mieheni on kuitenkin normaalisti kaiken puolin mukava puoliso ja isä.
Lähde lasten ja itsesi tähden. Vaikka mikä ois normaalisti niin se ei oikeuta hakkaamaan ikinä.

vierastaja
Mukava puoliso ja isä??? Hei nyt herää ja hommaa itsesi sekä lapset pois tuollaisen mukavan isän ulottuvilta. Vai odotatko että mukava isä vetelee lapsia turpaan samalla tavalla??

no
anteeksi, mutta en ymmärrä miksi tuommoisia pitää puolustaa, tyyliin, on mukava puoliso. Jos pahoinpitelee, niin mielestäni ei voi olla hyvä puoliso. Mulla tuo olisi varmasti ainoa syy erota.

Tuollaisten tekojen jälkeen mun on ainakin ulkopuolisena sanottava, että ei auttaisi vaikka hän ns. normaalisti olisikin kaikin puolin mukava kuten mainitset. Minusta tuollaisen käytöksen jälkeen olisi vaikea pitää häntä turvallisena isänä ja puolisona. Toki en ole kokenut moista..
:hug: Toivottavasti kaikki käy hyvin.

miten voit edes sanoa miehesi olevan normaali!!!??? ei todellakaan ole. etkö yhtään mieti, kuinka vihaisia ja katkeria lapsesi tulevat olemaan aikuisena, kun et älynnyt erota ajoissa? mietipä tahdotko, että lapsesi aikuistuessaan vihaavat sinua ja et näe lapsenlapsiasi ikinä? pahimmillaan he myös jatkavat samaa käytöstä omissa liitoissaan. nainen, hae apua heti.

minä
Mikäli tämä ei ole provo, niin sinun tulisi erota välittömästi. Sillä ei ole merkitystä kuinka paljon rakastat miestäsi vaan ero tulee ottaa lasten vuoksi. Lapset saavat kotoa parisuhdemallin, joten on erittäin suuri vaara, että pojastasi (?) tulee vaimonhakkaaja myös ja tytöstäsi (?) parisuhdeväkivallan uhri.

ap
siis mieheni ei todellakaan minua hakkaa joka päivä mustelmille vaan tätä tapahtuu aika harvakseltaan.. noin 2-3 kertaa vuodessa. eli tavallaan on helppo antaa anteeksi kun sitä tapahtuu niin harvoin..

Järki käteen
Älä vaan missään tapauksessa jätä miestäsi kun se on niin ihqu ja iiiik ihana nallekarhu mussukka ja täydellinen isä ja roolimalli.
Parempi vaan ottaa selkäsaunat harvase päivä vastaan kun muuten jää lapset vaille mallia,että on ok lyödä äitiä.

Jos olet oikein tyhmä niin pakkaat tavarat ja lapset ja lähdet vanhempiesi tai sukulaisesi tai ystäväsi luo ja hoidat elämäsi niin, että saat asua lastesi kanssa rauhallista elämää ilman pelkoa, mutta sitten jää tuo roolimalli ja isi lapsilta pois. Mikä ei ole reilua lapsia kohtaan, koska kukaan lapsi ei valitsisi rauhallista perheelämää jos kerran vaihtoehtona on isi ja väkivalta.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis mieheni ei todellakaan minua hakkaa joka päivä mustelmille vaan tätä tapahtuu aika harvakseltaan.. noin 2-3 kertaa vuodessa. eli tavallaan on helppo antaa anteeksi kun sitä tapahtuu niin harvoin..
Joka päiväistä tai ei, malli siirtynee lapsillesi.

Mikä on harvoin. Yhden kerran pitäisi riittää...

On ilmeisesti päässyt napauttamaan pari kertaa päähänkin :headwall:

Sorry, mun sympatiat ei riitä tuollaisille tossukoille, jotka eivät viitsi, jaksa tai uskalla (ehkä kaikkea?) suojella itseään ja lapsiaan, ja opettaa lapsille miten kanssaihmisiä tulee kohdella.
Älä ihmettele, kun lapset kävelee sun yli jossain vaiheessa. Ethän itsekään arvosta itseäsi, ja annat miehesi kohdella sua kuin kynnysmattoa, joten ei lapsetkaan voi oppia sinua arvostamaan & kunnioittamaan.
Onnea valitsemallasi tiellä - lapsiasi säälin, sinua en.

Alkuperäinen kirjoittaja Järki käteen:
Älä vaan missään tapauksessa jätä miestäsi kun se on niin ihqu ja iiiik ihana nallekarhu mussukka ja täydellinen isä ja roolimalli.
Parempi vaan ottaa selkäsaunat harvase päivä vastaan kun muuten jää lapset vaille mallia,että on ok lyödä äitiä.

Jos olet oikein tyhmä niin pakkaat tavarat ja lapset ja lähdet vanhempiesi tai sukulaisesi tai ystäväsi luo ja hoidat elämäsi niin, että saat asua lastesi kanssa rauhallista elämää ilman pelkoa, mutta sitten jää tuo roolimalli ja isi lapsilta pois. Mikä ei ole reilua lapsia kohtaan, koska kukaan lapsi ei valitsisi rauhallista perheelämää jos kerran vaihtoehtona on isi ja väkivalta.
Mut voihan lapset vierailla sitten viikonloppuisin iskän luona ja nähdä kuinka iskä hakkaa uutta naistaan.

Ja siusta on ookoo ottaa turpaan pari kertaa vuodessa??
Siun pitää ajatella nyt kyllä lapsiasikin :headwall:

niinkuin olisit minun isästäni puhunut. Lasten ja itsesi tähden kerää voimia ja lähde. Kukaan ei voi pelastaa toista ihmistä eikä hoitaa pääkoppaa kuntoon. Kilttejäkin miehiä on olemassa jotka oikeasti on hyviä isiä ja puolisoja. Nyt ole hyvä äiti ja suojele lapsiasi jos et itseäsi.

mie
Mutta eikös yksikin kerta on jo ihan liika? Miksi kestätä tätä?

Ja minusta toi "kiivas luonne" ei oikeuttaa hakkamaan ketään. Itselläni on kovin äkkipikainen ja kiivasluonteinen mies, mutta ei hän minua ole ikinä hakannut tai edes haukkunut! Kyllä aikuinen ihminen pitää "lounteensa" kurissa!

Yhteistyössä