Rukoilijasirkka
Jos välitätte lapsista, ette asu yhdessä kun tälläistä kerran tapahtuu. tai rupeatte aktiivistesti toimimaan sen eteen, ettei näin enää tapahdu.Alkuperäinen kirjoittaja joskus voi olla toisinkin...:Niin, teitä arvostelijoita taas täällä riittää! Adiat eivät ole noin yksinkertaisia. Oli tämä provo tai ei, niin si sitä välttämättä heti tule pakattua tavaroita ja lähdettyä. Ja se nyt vain kylmä tosiasia!!
Meillä tapellaan rajustikin välillä, ollut mustelmilla minäkin, enkä silti ole hakemassa miehestäni eroa! Syytä on ollut minussakin ja joskus joku riita on päättynyt meillä turhan kovin ottein. Mutta kuka antaa minulle oikeuden erota ja ottaa lapset -tuosta noin vain, kun ihan itsekin olen ollut syyllinen samaan käytökseen. Tiedän ettemmme anna oikeaa mallia lapsille, mutta huostaanko heidät pitäisi ottaa? Niin juu, teidän mielestä kyllä!! MInä ene juo, en polta, en kiroile ja olen loistava äiti lapsilleni. Mieheni ei myöskään juo, ei polta, elää muuteoinkin kunnollisesti ja on ihana ja huolehtiva isä ja mies kaikin tavoin. Joskus vain riita menee "yli" ja tulee otettua osumaa.