Mies otti nokkiinsa, turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen monesti miettinyt et on varmaan tosi raskasta seurustella sellaisen henkilön kanssa, joka ei ole lasten isä ja vielä asuu eri osoitteessa. Ja jos miehellä ei olis omia lapsia, niin hän ei varmaan koskaan ymmärtäisi sitä asiaa, ettei nainen yksinkertaisesti ehdi antamaan huomiota miehelle. En varmaan itse jaksaisi edes seurustella tällaisessa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti x:
Olen monesti miettinyt et on varmaan tosi raskasta seurustella sellaisen henkilön kanssa, joka ei ole lasten isä ja vielä asuu eri osoitteessa. Ja jos miehellä ei olis omia lapsia, niin hän ei varmaan koskaan ymmärtäisi sitä asiaa, ettei nainen yksinkertaisesti ehdi antamaan huomiota miehelle. En varmaan itse jaksaisi edes seurustella tällaisessa tilanteessa.

Tässäpä tämä. Yritän kuitenkin myös omalta puolelta ymmärtää miestä.sillä ei siis ole omia lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:

Tässäpä tämä. Yritän kuitenkin myös omalta puolelta ymmärtää miestä.sillä ei siis ole omia lapsia.

mutta yrittäkö mies ymmärtää sua ja sun elämää lasten kanssa ja millasta se on.. tajuaako et lapset ja niiden tarpeet menee edelle puhelinsoittoja ja viestejä..

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:

mutta yrittäkö mies ymmärtää sua ja sun elämää lasten kanssa ja millasta se on.. tajuaako et lapset ja niiden tarpeet menee edelle puhelinsoittoja ja viestejä..

Toivottavasti yrittää. Ja onhan se selvää ettei se millään vielä tiedä minkälaista elämä on 3 lapsen kanssa.Pikkuhiljaa sitten alkaa ymmärtää,mutta kun ei se niitten kanssa ole niin paljoa että kerkeis viettää päivä niitten kanssa.

Ymmärrän teitä molempia, mutta pakko myöntää että jos olisin miehesi paikalla tulisi todella sellainen olo ettet välitä tai etten olisi kovin tärkeä, varsinkin jos itse ajattelee toista taukoamatta... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja näipp:
Aikas monesti unohdit soittaa . . . itse olisin huolissani että onko jotain muistiongelmia kenties...ymmärrän miestäsi.

no kyllä oon itekin välillä miettinyt onko kyse vakavammastakin asiasta..
lasten neuvolassa kun käynyt niin sanovat siel vaan että varmaan ihan perus lapsiperheen arkea kun paljon on touhua niin helposti unohtaa..

Minä ymmärrän kyllä täysin ap.n tilanteen. Mullakin meinaa unohtua asioita jos on paljon tekemistä. Varsinki puhelin on niin kamalan helppo unohtaa. Sen muistaa sitte vaan silloin ku se soi. :D

Pitäisihän tuollaisen ongelman hoitua anteeksipyynnöllä. Jos ei mies sitä ymmärrä niin hällä itsellä on ongelma. Eipä kyllä lapsettomalla nuorella miehellä voi olla mitään käsitystä millaista on olla 3 lapsen yh...

Yhteistyössä