Mies otti eksänsä takaisin

  • Viestiketjun aloittaja Rannalle jätetty
  • Ensimmäinen viesti
Rannalle jätetty
Miesystävä jätti vähän aikaa sitten, syynä se ettei oikein kai sovittu yhteen ja hän ei mielestään pysty olemaan parisuhteessa.

Aivan yhtäkkiä hän on nyt ottanut eksänsä takaisin. Eksä petti hänet muutama vuosi takaperin mutta se liitto hajosi juuri nyt tähän samaan rytäkkään.

Mietin vaan, miten tässä osaa suhtautua. Olo on yhä hajalla erosta ja luulin, että mieskin tahtoisi olla yksin jonkun aikaa. Kovin äkkiä se petturieksä kelpasi takaisin. Hän on siis superupea, tai minä olen superällö tai onko mies vain hölmö?

Tekisi mieli raivota niin että seinät kaatuu, vaikkei se mitään muuta. Raivoampa kuitenkin, koska muuten menee järki.

 
SuperPLO
Siis olit myös osallisena miehen edellisen suhteen loppumiseen? Sait siis, mitä tilasit, vai?
Minunkin exäni tuli takaisin ja elämme nyt onnellisena uutta yritystä. Jätettyä en osaa edes sääliä.

Toivon, että hän kokee saman tuskan, vihan ja raivon, kuin minäkin aikoinani.
 
Eronnut ja uudessa suhteessa
Eiväthän, SuperPLO, läheskään kaikki uudet suhteet synny niin, että joku pettää! Esim. minä tapasin nykyisen mieheni reilun vuoden hänen eronsa jälkeen ja muutaman kuukauden oman eroni jälkeen.

Sanot, ap, itsekin, ettette oikein sopineet yhteen, joten eikö ero sitten ollut parempi ratkaisu? Raivoa raivoamisesi, sillä sydänsuruihinhan auttaa vain aika.

 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja Rannalle jätetty:
Miesystävä jätti vähän aikaa sitten, syynä se ettei oikein kai sovittu yhteen ja hän ei mielestään pysty olemaan parisuhteessa.

Aivan yhtäkkiä hän on nyt ottanut eksänsä takaisin.
Mitäs se sinulle kuuluu, jos olette jo eronneet, ettekä miehen mielestä olleet yhteensopiva pari? Hän kai on vapaa seurustelemaan kenen kanssa tahtoo, aikuinen mies.



 
alkuper.
Alkuperäinen kirjoittaja SuperPLO:
Siis olit myös osallisena miehen edellisen suhteen loppumiseen? Sait siis, mitä tilasit, vai?

Mitä ihmettä?? Eksä oli pettänyt mieheni jo ajat sitten ennenkuin me kaksi tapasimme. Minä en liity siihen mitenkään.

Eksän takaisinluikertelu alkoi kyllä jo vaivihkaa viime vuoden aikan, en sitä edes niin tajunnut, kun luulin aikuisten ihmisten selvittäneen välinsä vuosien kuluessa.

Mies jätti minut ja otti eksän takaisin niin lyhyellä aikavälillä, että taisi olla suunniteltu juttu.
 
miesten perään ei kannata parkua
Alkuperäinen kirjoittaja alkuper.:
Alkuperäinen kirjoittaja SuperPLO:
Siis olit myös osallisena miehen edellisen suhteen loppumiseen? Sait siis, mitä tilasit, vai?

Mitä ihmettä?? Eksä oli pettänyt mieheni jo ajat sitten ennenkuin me kaksi tapasimme. Minä en liity siihen mitenkään.

Eksän takaisinluikertelu alkoi kyllä jo vaivihkaa viime vuoden aikan, en sitä edes niin tajunnut, kun luulin aikuisten ihmisten selvittäneen välinsä vuosien kuluessa.

Mies jätti minut ja otti eksän takaisin niin lyhyellä aikavälillä, että taisi olla suunniteltu juttu.
katse eteenpäin vaan, ja näiden kahden uusintaliitto tuskin kauan kestää, ne on nähty.
 
Odotuspakko!
Olit miehellesi varmaankin laastarisuhde. Mielestäni laastarisuhteet pitäisi kieltää lailla! Niin paljon pahaa mieltä ja tuskaa ne tuovat sille laastariosapuolelle.

Kun uskoo ja luottaa ja on valmis suhteeseen, on todella väärin, että toinen käyttääkin vain häikäilemättä hyväkseen. Heti eron jälkeen suhteeseen ryhtyvä yleensä vaan tarvitsee "jonkun" ja se on sitten ihan sama kenet.

Ilmeisesti miehesi tarvitsi aiemman eronsa jälkeen jonkun kohottamaan itsetuntoaan, ja se joku olit sitten sinä. Exä kuitenkin koko ajan mielessä, mutta kivahan se on, että on kotona joku, jolta saa hellyyttä ja pesää sillä välin, kun parempaa odotellaan.

Pitäisi säätää joku pakko, että parisuhteita ei saa solmia, ennen kuin erosta on kulunut joku tietty aika (tiedän joo ei käy ja ei kuulu muille jne. jne. mutta on se vaan niin s*nan väärin, että jotkut vaan porskuttaa tyytyväisenä menemään suhteesta toiseen ja jättää jälkeensä vain särkyneitä sydämiä).
 
alkuper.
Kuinka usein toden totta nuo uusintaliitot onnistuvat? Että useamman vuoden kuluttua palaa entisen luo?

Mies vasta kuukausi sitten sanoi,ettei ikinä tahtoisi eksää takaisin, sillä kyllä ne vanhat ongelmat pian nostaisivat päätään, vaikka ensin olis hetken hauskaa. Mutta miten sitten kävi: niin onnistui tuo nainen luikertelemaan takaisin! Ja vauhdilla, kun se toinen romanssi ei oikein pelannutkaan, vaan tuttu ja turvallinen vanha vaihtoehto alkoi houkuttaa. Halveksin häntä.
 
Ellivellikauravelli
Kuinkahan monta kertaa itelle on sattunut, että kun jollain exällä on mennyt huonosti tai ovat joutuneet sinkuksi, niin ollaa oltu mulle soittelemassa.

Saattaa se olla nimittäin niinkin, että kun teille tuli bänät, niin tää hänen exä on nyt vaan jonkunaikanen "laastari" tälle sun exälle, niin minä ainakin oon ajatellut kun omat exät on takasin yritelleet.

Ihmiset ei osaa yksin toipua, jollon kaikkein helpoin on alkaa suhteeseen entisen ja jo ennestään tutun kanssa. Kun niistä kolhuista sitten toivutaan, niin se juttu loppuu sitten siihen. Näin ajattelisin, en ole yhtään eksää takasin ottanut.
 
nisukku
Jotkut miehet ovat valitettavasti tossukoita. Eivät osaa olla yksin, vaan heti pitää olla joku nainen kuvioissa. Jos menee suhteessa huonosti, niin aletaan heti miettimään uutta suhdetta varalle. Sinä taisit olla se varasuhde. Kun miehen ex-vaimo totesikin, että tuli vaihdettua huonompaan, niin miehesi juoksee kuin pässi narussa takaisin ex-vaimonsa luokse. Vaikea sanoa, onko miehellä aivan järkyttävän huono itsetunto, elääkö hän elämäänsä naisen kautta vai missä oikein on vika, kun ei osaa olla jämäkkä ja tehdä päätöksiä, jotka pitävät.

Toisaalta on ihan hyvä, että ero tuli tässä vaiheessa eikä myöhemmin, kun teillä olisi ollut yhteiset asunnot, ehkä lapsia jne. Nyt tuntuu pahalta, mutta kun aika menee eteenpäin, niin olet tyytyväinen, että elämästäsi lähti moinen tuuliviiri.
 
elämäon.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuper.:
Kuinka usein toden totta nuo uusintaliitot onnistuvat? Että useamman vuoden kuluttua palaa entisen luo?

Mies vasta kuukausi sitten sanoi,ettei ikinä tahtoisi eksää takaisin, sillä kyllä ne vanhat ongelmat pian nostaisivat päätään, vaikka ensin olis hetken hauskaa. Mutta miten sitten kävi: niin onnistui tuo nainen luikertelemaan takaisin! Ja vauhdilla, kun se toinen romanssi ei oikein pelannutkaan, vaan tuttu ja turvallinen vanha vaihtoehto alkoi houkuttaa. Halveksin häntä.
Minä en ainakaan tiedä yhtään uusintaliittoa joka olisi onnistunut, 'onni' voi kestää vuoden-kaksi. totuus on se että samat ongelmat johon liitto aikoinaan kaatui tulee takaisin ja rytinällä, ihmiset ei noin vaan muutu.
jos (uusinta)liitto perustuu pelkkään seksiin ei tule onnistumaan sekään, mutta sitten voi käydä niin että taas erotessa ja uudet kumppanit jo kuvioissa ex-parit palaavat seksin merkeissä tapailemaan. se vasta on p*****stä.
ex-naiset vasta kamalia on, oikein luikertelun mestareita (ainakin kun tietävät että ex-miehellä on uusi nainen), ja miestä viedään kuin pässiä narussa. puhun kokemuksesta. ex-ystäväni tapaili exmuijaansa salaa minulta yli vuoden ennenkuin jäi kiinni. oikea käärme se akka. ei ymmärtänyt lopettaa vaikka tiesi minusta. mies oli lopulta niin sekaisin naisistaan kuin voi olla. mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. minulla on uusi, tällä ex-naisella on uusi ja mies on yksin. tosin ei ole taattu että tämä exnainen vielä olisi lopettanut miehen tapailemisen. ja molemmat yhtä piruja, ei pelkästään nainen, yhtä lailla mies.
 
alkuper .
Alkuperäinen kirjoittaja nisukku:
Toisaalta on ihan hyvä, että ero tuli tässä vaiheessa eikä myöhemmin, kun teillä olisi ollut yhteiset asunnot, ehkä lapsia jne. Nyt tuntuu pahalta, mutta kun aika menee eteenpäin, niin olet tyytyväinen, että elämästäsi lähti moinen tuuliviiri.
Ollaan jo niin aikuisia, ettei oltaisi enää yhteisiä lapsia ruvettu tekemään, se on selvä. Yhteisestä kodista kyllä jo vähän oli puhe jossain vaiheessa. Niin, onneksi ei menty tämän pitemmälle, kai pitää olla kiitollinen.

Mietin vaan tooooodella, miten se ex-nyx-pari nyt aikoo saada asiat rullaamaan, kun se kerran oli silloin aikoinaan niin toivotonta? Kuulemma ihan mahdotonta olis ollut jatkaa, ja nyt sitten lemmen liekit lepattaa jälleen, kun ollaan pari vuotta oltu erossa. Pakko sanoa, että toivon heille pelkkää epäonnea. Alan olla yhä varmempi, että mieheni jätti minut, koska tiesi eksän olevan jo odottamassa. Kummallista touhua. Olen todella raivona. Eläimellisen pillastunut olo.
 
tyhmää puhetta
Alkuperäinen kirjoittaja alkuper .:
Alkuperäinen kirjoittaja nisukku:
Toisaalta on ihan hyvä, että ero tuli tässä vaiheessa eikä myöhemmin, kun teillä olisi ollut yhteiset asunnot, ehkä lapsia jne. Nyt tuntuu pahalta, mutta kun aika menee eteenpäin, niin olet tyytyväinen, että elämästäsi lähti moinen tuuliviiri.
Ollaan jo niin aikuisia, ettei oltaisi enää yhteisiä lapsia ruvettu tekemään, se on selvä. Yhteisestä kodista kyllä jo vähän oli puhe jossain vaiheessa. Niin, onneksi ei menty tämän pitemmälle, kai pitää olla kiitollinen.

Mietin vaan tooooodella, miten se ex-nyx-pari nyt aikoo saada asiat rullaamaan, kun se kerran oli silloin aikoinaan niin toivotonta? Kuulemma ihan mahdotonta olis ollut jatkaa, ja nyt sitten lemmen liekit lepattaa jälleen, kun ollaan pari vuotta oltu erossa. Pakko sanoa, että toivon heille pelkkää epäonnea. Alan olla yhä varmempi, että mieheni jätti minut, koska tiesi eksän olevan jo odottamassa. Kummallista touhua. Olen todella raivona. Eläimellisen pillastunut olo.
Sinulle ei kuulu enää pätkääkään, mitä tilapäinen miehesi tekee nyt eronne jälkeen. Ei vaikka sekaantuisi eläimeen - exästä puhumattakaan.

Vai mitä miehen mielestäsi pitäisi? Tukehtua onnettomana sinkkumiehenä mehuihinsa? Kuka siitä hyötyisi? Et sinä, eikä mies, eikä edes kerran jätetty exä.
 
alkup .
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää puhetta:
Alkuperäinen kirjoittaja alkuper .:
Alkuperäinen kirjoittaja nisukku:
Sinulle ei kuulu enää pätkääkään, mitä tilapäinen miehesi tekee nyt eronne jälkeen. Ei vaikka sekaantuisi eläimeen - exästä puhumattakaan.

Vai mitä miehen mielestäsi pitäisi? Tukehtua onnettomana sinkkumiehenä mehuihinsa? Kuka siitä hyötyisi? Et sinä, eikä mies, eikä edes kerran jätetty exä.

Onko sitten muka hirveän aikuista hypätä kaksi viikkoa eron jälkeen muinaisen eksän sänkyyn? Onko se oikeasti fiksua käytöstä? Kyllä minä olen sitä mieltä, että eron jälkeen pitää rauhoittua, tutkiskella itseään ja vasta jonkun ajan kuluttua suunnistaa uusille apajille. JOs ei yhtään kestä olla yksin, on asiat huonosti.

Ja kuten sanottu, epäilen, että kyllä tuo oli etukäteen suunniteltu juttu.
 
valehteli sulle
Alkuperäinen kirjoittaja Rannalle jätetty:
Miesystävä jätti vähän aikaa sitten, syynä se ettei oikein kai sovittu yhteen ja hän ei mielestään pysty olemaan parisuhteessa.

Aivan yhtäkkiä hän on nyt ottanut eksänsä takaisin. Eksä petti hänet muutama vuosi takaperin mutta se liitto hajosi juuri nyt tähän samaan rytäkkään.

Mietin vaan, miten tässä osaa suhtautua. Olo on yhä hajalla erosta ja luulin, että mieskin tahtoisi olla yksin jonkun aikaa. Kovin äkkiä se petturieksä kelpasi takaisin. Hän on siis superupea, tai minä olen superällö tai onko mies vain hölmö?

Tekisi mieli raivota niin että seinät kaatuu, vaikkei se mitään muuta. Raivoampa kuitenkin, koska muuten menee järki.

tyyppi lopetti suhteen, koska se halui exänsä takaisin, se rakasti sitä vielä. hyvä syy on sanoa " ei sovita yhteen = en rakasta sua tarpeeksi.
ja sitä paitsi, kun heti oli taas sen entisen heilansa kanssa yhdessä niin tuo merkitsee, että he pitivät jo salaa yhteyttä, jo silloin kun mies seurusteli vielä sinun kanssa.
ei mies muuten HETI takaisin voi päästä naisen luokse.
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja alkup .:
Onko sitten muka hirveän aikuista hypätä kaksi viikkoa eron jälkeen muinaisen eksän sänkyyn? Onko se oikeasti fiksua käytöstä?
Oli tai ei, se ei ole sinun asiasi sitä vahtia.
Alkuperäinen kirjoittaja alkup .:
Kyllä minä olen sitä mieltä, että eron jälkeen pitää rauhoittua, tutkiskella itseään ja vasta jonkun ajan kuluttua suunnistaa uusille apajille. JOs ei yhtään kestä olla yksin, on asiat huonosti.
Voit päättää vain omista tekemisistäsi ja rauhoittua suhteen jälkeen vaikka hamaan hautaan asti, mutta et voi edellyttää sitä ex-kumppaneiltasi. He ovat suhteen jälkeen vapaita toimimaan niin typerästi tai viisaasti kuin parhaaksi katsovat.

Siinä olen samaa mieltä, että jos ei kestä omaa seuraansa, ovat suhteetkin yleensä tuhoon tuomittuja.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup .:
Ja kuten sanottu, epäilen, että kyllä tuo oli etukäteen suunniteltu juttu.
Sekin on mahdollista, mutta mitä sitten? Et olisi voinut asiaa kuitenkaan mitenkään estää, jos toinen on lähteäkseen, hän lähtee.
Toisaalta vihan tunteet ovat ymmärrettäviä eron jälkeen, niillä on tarkoituksensa; päästä irti suhteesta, mutta on hyödytöntä vaalia raivon ja loukkaantumisen tunteita vahtimalla entisen kumppanin tekemisiä, sillä katkeroittaa vain itsensä.


 
vielä...
ja ps: sinun kanssa se seurusteli vain paremman puutteessa, se paremman puute = ja oli se ex muija. sitä naista se tyyppi kaiket ajat odotti että, muijan ei tarvitsenut kuin naputella sormet yhteen ja mies ryömi heti exän luokse takaisin.

Olet vihainen, normaali reaktio, koska sinulla on hyväksikäytetty olo, olisin minäkin vihainen.
mitä tuolle vihalle voi tehdä? ei mitään, aika parantaa haavat. älä katso sinne päinkään enää, elä ole näkevinään jos tuut vastaan.
tsemppiä sulle!

 
yx vinkki vielä...
älä välitä ap, kyllä luonto kostaa, ei sun tarvitse tehdä yhtään mitään. mies saa joku päivä maistaa omaa kakkua, eli se nainen jonka kanssa nyt taas seurustelee " Eksä petti hänet muutama vuosi takaperin mutta se liitto hajosi juuri nyt tähän samaan rytäkkään"
tuo tapahtuu uudelleen. ja sitten............
mies muistaa sinut, tuntee olonsa niin home alone..siis yksinäiseksi, sitten taas kelpaat, seisoo joku päivä sun ovella, alkaa soittaa/viestittää, haluaa sut takaisin, mutta...muista pysyä kovana, pidä mielessä ettei se sua aidosti rakastanut, ei se muuten olisi heti alkanut seurustella taas sen exän kanssa.

Noin se menee aika monella joka soutaa edes takaisin.
 
Best revenge is living well
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee!:
' tuo tapahtuu uudelleen sitten kun se ex muija taas kyllästyy mieheen. usko pois,
niin sitten sinä taas kelpaat ;D
Niin totta, se on nahty sen seitseman kertaa. Huono ennuste etta tuosta uusintayrityksesta mitaan tulisi. Jos ovat viela kahden vuoden jalkeen kimpassa niin aikamoinen ihme on. Samoihin vanhoihin ongelmiin se uusi yritys kaatuu ennemmin tai myohemmin. Joten ala suotta raivoa, aika tekee tehtavansa ja "kostaa" puolestasi.
 
Alkup .
Moni teistä arvelee, että mies on tapaillut eksää jo ennen eroamme selkäni takana. Tapaillut on kyllä ,sen tiedän, sillä heillä on ollut yhteisiä työjuttuja, lapsen takia ja muutenkin he tahtoivat pysyä ystävinä, vaikka nainen lähti toisen matkaan. Mies antoi anteeksi niin paljon että kaveruuteen suostui, oli ollut tavattoman rakastunut ja ero järkytti häntä paljon. Ehkä nainen huomasi jo uuden suhteen alkumetreillä, että eipäs ollutkaan hyvä vaihto... Ja kun kuuli, että miehellä on uusi (minä) tuli kova hätä saada tämä eksä takaisin. Miehenhän piti pysytellä varalla häntä varten jollei uusi juttu toimikaan, nyyh nyyh! Näin minä sen nään.

Tietenkin mies ja eksä saavat tehdä mitä lystäävät, en minä voi sitä estää kai muuta kuin tappamalla molemmat... Mutta on kai minulla oikeus olla suuttunut ja loukkaantunut ja pettynyt, koska olisin itse halunnut jatkaa suhdettamme??

Tuntuu tosi pahalta kun täällä hyvin usein lyödään lyötyä. Kun joku kirjoittaa tuskastaan, tietyt tyypit tulevat ihan suoraan haukkumaan. En tietenkään kaipaa pelkkää sääliä ja pään silitystä, mutta tässä tilanteessa haukkuminen ei ole mitenkään rakentavaa. "Sinulle ei kuulu enää pätkääkään, mitä eksäsi tekee." No ihan varmasti vielä kuuluu, meillä jäi moni juttu ja suunnitelma kesken ja ne pitäisi selvittää. Ehkä noin puolen vuoden päästä kaikki on ihan selvää ja unohdettavissa.



 
no
En minä tiedä mikä tässä on oikein?
1. puoliso pettää ja katuu.
2. mies pettyy ja antaa anteeksi.
3. mies hankkii uuden suhteen ja lopettaa sen.
4. Nainen aloittaa suhteen juuri eroamassa olevan kanssa ja tulee jätetyksi.
5. Puolisot löytävät toisensa uudelleen.
6. lapsi saa kotinsa takaisin

Mutta jokaiseen tilanteeseen kai sisältyy hyviä ja huonoja ? asioita
 

Yhteistyössä