Mies ottaa rahoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helkutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helkutti

Vieras
Meillä mennään miehen rahoilla tällä hetkellä, käytännössä minulla ei omaa pankkikorttia ole. Mies kuitenkin antaa rahaa kun pyydän ja välistä pyytämättäkin kun tietää että olen johonkin menossa. Ainoa vaan että ottaa välistä sen antamansa käteisen itselleen takaisin sanomatta minulle mitään. Syynä että tarvi käteistä ja hänellä itsellään ei ollut. Kerran olin kaupan kassalla kun huomasin ettei minulla rahaa olekaan. Pyysi tätä anteeksi, mutta taas eilen oli ottanut sanomatta. No huomasin tämän kassalla, mutta sen verran oli että pystyin maksamaan. Tänään ihmettelin että mihinköhän rahani on taas kadonnut niin sitten kertoi. Meinasi että kyllä hän olisi kertonut tänään myöhemmin kun kaupungille ostoksille lähden.

Ongelma tässä että hän muka mielestään aina tietää koska minä rahaa käytän, en tykkää tuollaisesta kontrollista. Toinen että uskon että kuvittelee rahan olevan hänen eikä yhteistä, joten katsoo oikeudekseen käydä sen koska vain ilmoittamatta hakemassa takaisinkin. Sanoin kyllä asiasta ja riita siitä saatiin aikaiseksi, se asenne minua harmittaa. Enkä todellakaan rahaa mihinkään turhaan laita ja tämän on myöntänyt.

No ei tämä tilanne aina tällainen ole ollut, on mulla tili mutta sieltä menee sitten tiettyihin laskuihin rahat. Kun ei sinne tällä hetkellä paljoa tule niin en ole voinut oikein ottaakaan. Täytyy tuota rinnakkaiskorttia ehdottaa, olen jotenkin ajatellut etten sitä tarvi. Tällaista en kuitenkaan uskonut että alkaa tekemään. Vähättelee itse asiaa ja aina antaa kun pyydän, tosin en tykkää tuosta pyytämisestäkään.

Mä en tuollaista voi ikinä ymmärtää. Ymmärrän kyllä yhteiset rahat, mutta silloin molemmilla on oikeus käyttää rahoja, maksella laskuja, nostaa rahaa tililtä ja pitää korttia.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mä en tuollaista voi ikinä ymmärtää. Ymmärrän kyllä yhteiset rahat, mutta silloin molemmilla on oikeus käyttää rahoja, maksella laskuja, nostaa rahaa tililtä ja pitää korttia.

En ole pyytänyt saada rinnakkaiskorttia miehen tilille, riittänyt kun antaa käteisenä. Täytyy ehdottaa ja katsoa mitä sanoo. Kummatkin makselevat tietyt laskut omilta tileiltään, minulle ei vaan jää sinne tällä hetkellä mitään käytettävää.