H
helkutti
Vieras
Meillä mennään miehen rahoilla tällä hetkellä, käytännössä minulla ei omaa pankkikorttia ole. Mies kuitenkin antaa rahaa kun pyydän ja välistä pyytämättäkin kun tietää että olen johonkin menossa. Ainoa vaan että ottaa välistä sen antamansa käteisen itselleen takaisin sanomatta minulle mitään. Syynä että tarvi käteistä ja hänellä itsellään ei ollut. Kerran olin kaupan kassalla kun huomasin ettei minulla rahaa olekaan. Pyysi tätä anteeksi, mutta taas eilen oli ottanut sanomatta. No huomasin tämän kassalla, mutta sen verran oli että pystyin maksamaan. Tänään ihmettelin että mihinköhän rahani on taas kadonnut niin sitten kertoi. Meinasi että kyllä hän olisi kertonut tänään myöhemmin kun kaupungille ostoksille lähden.
Ongelma tässä että hän muka mielestään aina tietää koska minä rahaa käytän, en tykkää tuollaisesta kontrollista. Toinen että uskon että kuvittelee rahan olevan hänen eikä yhteistä, joten katsoo oikeudekseen käydä sen koska vain ilmoittamatta hakemassa takaisinkin. Sanoin kyllä asiasta ja riita siitä saatiin aikaiseksi, se asenne minua harmittaa. Enkä todellakaan rahaa mihinkään turhaan laita ja tämän on myöntänyt.
Ongelma tässä että hän muka mielestään aina tietää koska minä rahaa käytän, en tykkää tuollaisesta kontrollista. Toinen että uskon että kuvittelee rahan olevan hänen eikä yhteistä, joten katsoo oikeudekseen käydä sen koska vain ilmoittamatta hakemassa takaisinkin. Sanoin kyllä asiasta ja riita siitä saatiin aikaiseksi, se asenne minua harmittaa. Enkä todellakaan rahaa mihinkään turhaan laita ja tämän on myöntänyt.