Auttaakohan cipralex muunsukupuolisuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon muusu ja alan olla jaksamisen äärirajoilla oikeastaan jo 3 vuotta ollu. Itsetuhoisuutta on ollu pitkään. Sain cipralexiä, en ole vielä aloittanut mut mietin kannattaako mun edes toivoa parannusta tähän. Rehellisesti sanottuna en usko oikein yhtään että se auttaa tähän skpl juttuun. En jaksa enää. En oikeasti vain jaksa enää pitkään.

Siis mietin että onko se edes mahdollista että cipralex auttaa nimenomaan tähän sukupuoli juttuun? En usko et auttaa. Se ei tuu vähentämään ahdistusta yhtään. Ja vaik vähentäiskin ihan vähän, se ei auta. Sen sukupuoli jutun pitää mennä kokonaan pois. Muuten mä en enää voi elää.

En edes tarkoita että mun pitää lopettaa olemasta muunsukupuolinen. Vaan tarkoitan käytännössä esimerkiksi sitä että mun pitää käydä suihkussa niin, ettei mulle tuu pientäkään ahdistusta enää siitä. Tai niin että jos joku sanoo sanan me***** niin, mulle ei tuu pientäkään ahdistusta enää siitä. Tai jos nään sanan ras***** niin sama juttu siitä. Se kaikki pitää lähteä pois. Muuten mä en enää rupea elämään vaan hyppään läheiseltä sillalta alas lähivuosina.

Yhteistyössä