Mies on yhtäkkiä alkanu kohteleen mua kun kasaa paskaa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen minäkin

Vieras
mikään ei kuitenkaan oo kuulema huonosti.
Välttelee mua, ei halua olla mun kanssa, ottaa itseensä kaikesta mitä mä sanon, ei kuulema ole toista naista, sanoo rakastavansa ja haluavansa olla mun kanssa, mutta ei pysty olemaan mun kanssa, poistuu tilanteista jos ei saa ns.viimeistä sanaa tai ei puhu mitään, kääntää asiat päälaelleen ja on yks kiukkunen perse.
Menee niin hermo.
Ja mä kun luulin et naiset on vaikeita.

Aika usein täällä on näitä vaihdevuotisia miehiä dokumentoitu, ja olisi kyllä kiva tietää miten niissä tarinoissa on sitten käyny. Monestihan nuo ajat iskee rakentamisen jälkeen.

[QUOTE="vieras";26280421]Jos sillä ei ole toista naista niin sitten sillä on joku 30v kriisi tai 40v kriisi tai 50v kriisi.[/QUOTE]

Sillä ei oo mitään muuta vaivaa, ku se, että on mies. Osa miehistä ei kestä minkäänlaisiä vaikeuksia/vastoinkäymisiä/ongelmia elämässä ja sitten känkkäränkkäillään puolisolle kuin pieni lapsi...

Meillä mies alkoi käyttäytyä kuvailemallasi tavalla puolisen vuotta sitten. Ensin ajattelin, että tosiaan rakentamisen aikainen kiire purkautuu muuton jälkeen, osa syynä varmasti valvottava ja epätyytyväinen vauva, 30 kriisikin kävi mielessä. Annoin aikaa ja tilaa tehdä omia juttuja, jotta hänellä olo helpottuisi. Itselläkin oli aika rankaa.

Ja sitten jäi kiinni suhteesta toiseen naiseen. Suht tuore asia vielä. Ajallisesti mun huonosti kohteleminen käy yksiin, kun mies sanoo ihastuneensa viime vuoden lopulla. Kuitenkin vasta kuukausi sitten kertoi naiselle ajatuksistaan. Suhde on kuulemma ollut vain viestittelyä ja soittelua.

Ainahan sitä toista naista veikataan syyksi, itsekään en olisi ikinä uskonut tälläistä. Nyt sen keskellä kuitenkin eletään :(

Alkuperäinen kirjoittaja kun tietäisi;26280233:
Aika usein täällä on näitä vaihdevuotisia miehiä dokumentoitu, ja olisi kyllä kiva tietää miten niissä tarinoissa on sitten käyny. Monestihan nuo ajat iskee rakentamisen jälkeen.

Olen itse joitakin kuukausia sitten raportoinut tällaisesta ja ihmetellyt kuinka jatketaan, mies tosin ilmoitti silloin haluavansa erota.
Asioista yritettiin keskustella, mutta miehestä en saanut oikein mitään syytä irti ja nyt kun tavallaan "annoimme olla" niin tilanne onkin tasaantunut entisenlaiselleen.
Mies on taas oma rakastava itsensä, jopa lämpimämpi kuin ennen kriisiä ja arki sujuu hyvin. Keskustelimme juuri, että vieläkö on eroajatuksia ja sanoi että ei ja ne tunteet on mennyt ohi. Meillä oli tavallista raskaampi talvi joka ilmeisesti purkaantui sitten näin, mutta yli päästiin kun lopetettiin asian vatvominen ja annettiin aikaa mennä omalla painollaan. Tästä opittuna ehkä ymmärrämme ajoissa seuraavalla kerralla reagoida, ennekuin tilanne äityy vaikeaksi.
Eli minä neuvoisin ap:ta antamaan miehelleen tilaa, jos mitään näkyvää syytä käytökseen ei ole. Kyllä se syy sieltä vielä tulee ilmi, jos sellainen on.

siis en puolusta miehiä, en puolusta naisia mitenkään erityisesti, mut on se vittu kumma, et perustetaan perhe, rakennetaan vaivalla se haluttu, usein miehen haluama talo ja sitten pam, onkin toinen nainen sivustalla ja sori vaan kulta, jäät pikkupetterin ja juniorijanican kanssa yksin, vituttaa, kun ei jakseta nähdä suhteen eteen vaivaa!!! |O

siis en puolusta miehiä, en puolusta naisia mitenkään erityisesti, mut on se vittu kumma, et perustetaan perhe, rakennetaan vaivalla se haluttu, usein miehen haluama talo ja sitten pam, onkin toinen nainen sivustalla ja sori vaan kulta, jäät pikkupetterin ja juniorijanican kanssa yksin, vituttaa, kun ei jakseta nähdä suhteen eteen vaivaa!!! |O

Mä niin peesaan sua.
Tää yhteiskunta on vaan rakennettu niin, että homma toimii niin.
Perheitä voi perustaa ja voi hajottaa, ihmisten hyvinvointi on ihan sama, samoin kuin talouydelliset asiat. Monesti se pikkulapsiperheen pettävä mies on duunissa ja äiti ei vaan kotona. Helppo se on lähteä lätkimään, erotessa asuntovelka voi helposti jäädä paremmin tienaavalle tai asunto myydään perheenalta. Yhteiskunta maksaa yh-korotukset ja lopulta lähtijälle ei parhaillaan jää kun parin sadan elari ja mahdollisesti kahenviikon -kolmen viikon välein viikonloppuvastuu lapsista. Jos kerkeää.

Erotessa petetylle ja sille, jonka elämä on ehkä hajoitettu ei korvata mitään, saatetaan käyttää jopa vuosia räikeästi hyväksi henkisesti ja fyysisesti ja taloudellisestikkin ja siitä ei mikään suomen lakipykälä mahdollista mitään korvausta.

Parhaissa tapauksissa pannaan toinen nainen paksuksi ja sitä rataa. Kyllä pitää pystyä lähtemään paskaasta, oikeasta paskasta elämästä, missä päihteet ja väkivalta jyllää, mutta ei oidä alkaa perheleikkeihin sellasten ihmisten kanssa, joihin vaan kyllätyy.

niin samaa mieltä. jottain tarttis tehrä.

Mä niin peesaan sua.
Tää yhteiskunta on vaan rakennettu niin, että homma toimii niin.
Perheitä voi perustaa ja voi hajottaa, ihmisten hyvinvointi on ihan sama, samoin kuin talouydelliset asiat. Monesti se pikkulapsiperheen pettävä mies on duunissa ja äiti ei vaan kotona. Helppo se on lähteä lätkimään, erotessa asuntovelka voi helposti jäädä paremmin tienaavalle tai asunto myydään perheenalta. Yhteiskunta maksaa yh-korotukset ja lopulta lähtijälle ei parhaillaan jää kun parin sadan elari ja mahdollisesti kahenviikon -kolmen viikon välein viikonloppuvastuu lapsista. Jos kerkeää.

Erotessa petetylle ja sille, jonka elämä on ehkä hajoitettu ei korvata mitään, saatetaan käyttää jopa vuosia räikeästi hyväksi henkisesti ja fyysisesti ja taloudellisestikkin ja siitä ei mikään suomen lakipykälä mahdollista mitään korvausta.

Parhaissa tapauksissa pannaan toinen nainen paksuksi ja sitä rataa. Kyllä pitää pystyä lähtemään paskaasta, oikeasta paskasta elämästä, missä päihteet ja väkivalta jyllää, mutta ei oidä alkaa perheleikkeihin sellasten ihmisten kanssa, joihin vaan kyllätyy.

Yhteistyössä