L
liisi
Vieras
Minun työssäkäyvä mieheni oli eilen viettämässä kaverinsa syntymäpäiviä kaupungilla. Soitin hänelle klo 2.00 ja maanittelin tulemaan kotiin, että ehtisi nukkua edes muutaman tunnin. Hän otti ja suuttui moisesta ehdotuksesta ja sanoi, että minulla ei pitäisi olla mitään ongelmaa, koska hän aikoo viedä lapset aamulla tarhaan niin kuin hänen tehtävänsä on, ja lisäksi aikoo mennä töihin.
Hän todellakin vei lapset tarhaan ja meni töihin, mutta siitä päätellen, että oli klo 4.25 kännissä kuin käki, oli sitä varmaan vielä tarhaan ja töihin mennessä (4 tuntia myöhemmin). Viinan haju oli myös melkoinen.
Mies ei siis suostu myöntämään, että tuossa oli mitään ihmeellistä! Onko vika minun päässäni? Kertokaa!
Hän todellakin vei lapset tarhaan ja meni töihin, mutta siitä päätellen, että oli klo 4.25 kännissä kuin käki, oli sitä varmaan vielä tarhaan ja töihin mennessä (4 tuntia myöhemmin). Viinan haju oli myös melkoinen.
Mies ei siis suostu myöntämään, että tuossa oli mitään ihmeellistä! Onko vika minun päässäni? Kertokaa!