R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:meillä mies tunkee kalunsa muhun kii,kun sillä sisoo, ikäänkuin ilmoittaaksen et hei ny stondaa! Musta se on ällöä,ja siin menee mun seksihalut! Oon sanonu,et jos et lopeta,lyön. Kerran olen nivusille läpsässy,eikä nyt oo pariin kuukautee tota tehny!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyseessä ei oo semmonen koiranylkytys..vaan lähinnä sellaista hienovaraista lantioliikettä,mutta pirun ällöttävää silti.
Hih hih hii, seuraavaksi sä sanot, että mies on kyllä korkeakoulutettu...
Ala sinä lipomaan huuliasi ja puristelemaan tissejä yhteen kun hän alkaa nylkyttelyn.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:kuka se olikaan jonka mies ilmaisi seksihalunsa paukuttamalla puolikovaa munaa pöytää vasten?
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:meillä mies tunkee kalunsa muhun kii,kun sillä sisoo, ikäänkuin ilmoittaaksen et hei ny stondaa! Musta se on ällöä,ja siin menee mun seksihalut! Oon sanonu,et jos et lopeta,lyön. Kerran olen nivusille läpsässy,eikä nyt oo pariin kuukautee tota tehny!
![]()
kauhistuitko,kun läpsäsin?
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:meillä mies tunkee kalunsa muhun kii,kun sillä sisoo, ikäänkuin ilmoittaaksen et hei ny stondaa! Musta se on ällöä,ja siin menee mun seksihalut! Oon sanonu,et jos et lopeta,lyön. Kerran olen nivusille läpsässy,eikä nyt oo pariin kuukautee tota tehny!
![]()
kauhistuitko,kun läpsäsin?
Joo, mun mies ei varmaan uskaltais enää ikinä ehdottaa mitään seksiä ton jälkeen, seisoiskohan sillä ees enää koskaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:Mitä inhottavaa on siinä että tuntee jos omalla miehellä seisoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:Mitä inhottavaa on siinä että tuntee jos omalla miehellä seisoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:Mitä inhottavaa on siinä että tuntee jos omalla miehellä seisoo![]()
Just tuota mäki rupesin ihmettelemään.Onkohan sitä sitten väärän miehen kanssa jos sen stondis ällöttää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:Mitä inhottavaa on siinä että tuntee jos omalla miehellä seisoo![]()
Just tuota mäki rupesin ihmettelemään.Onkohan sitä sitten väärän miehen kanssa jos sen stondis ällöttää.
![]()
Jos mä makaan sängyssä ja mies aivan mun takana ja tunnen munan seisovan, niin mä ainakin lykkään takapuoltani enemmän miestä vasten.Vähän pientä kiusaamista. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:Kuvitteleehan jotkin miehet, että pelkkä tissistä puristaminen saa naisen kuumaksi himosta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tiiä oonko jotenkin outo, mutta tykkään tuosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:Kuvitteleehan jotkin miehet, että pelkkä tissistä puristaminen saa naisen kuumaksi himosta.
ja monet miehet kuvittelee että eläimellinen huuto tarkottaa sitä että nainen sai orgasmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:Kuvitteleehan jotkin miehet, että pelkkä tissistä puristaminen saa naisen kuumaksi himosta.
ja monet miehet kuvittelee että eläimellinen huuto tarkottaa sitä että nainen sai orgasmin![]()
Ja eläimellinen huuto tarkoittaa siis mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:No mä oon vissiin sitten todella kummallinen nainen, kun tykkään kyllä kun mies koskee mua seisovalla kalullaan tai läiskii sen kanssa mua tai vaikka pöytää, samapa tuo, kyllä sitä kelpaa kattella/tunteaEikä tissistä puristaminenkaan haittaa... No, ehkä tää johtuu vaan siitä että saan seksiä liian harvoin, ni mulle kyllä kelpaa minkälainen seksiehdotus vaan, niin paljon haluan omaa miestäni.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apua :D:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:No mä oon vissiin sitten todella kummallinen nainen, kun tykkään kyllä kun mies koskee mua seisovalla kalullaan tai läiskii sen kanssa mua tai vaikka pöytää, samapa tuo, kyllä sitä kelpaa kattella/tunteaEikä tissistä puristaminenkaan haittaa... No, ehkä tää johtuu vaan siitä että saan seksiä liian harvoin, ni mulle kyllä kelpaa minkälainen seksiehdotus vaan, niin paljon haluan omaa miestäni.
![]()
läiskii!!??![]()
![]()