Mies nylkyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
meillä mies tunkee kalunsa muhun kii,kun sillä sisoo, ikäänkuin ilmoittaaksen et hei ny stondaa! Musta se on ällöä,ja siin menee mun seksihalut! Oon sanonu,et jos et lopeta,lyön. Kerran olen nivusille läpsässy,eikä nyt oo pariin kuukautee tota tehny!

:o

kauhistuitko,kun läpsäsin :D ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyseessä ei oo semmonen koiranylkytys..vaan lähinnä sellaista hienovaraista lantioliikettä,mutta pirun ällöttävää silti.

Hih hih hii, seuraavaksi sä sanot, että mies on kyllä korkeakoulutettu... :laugh:

Ala sinä lipomaan huuliasi ja puristelemaan tissejä yhteen kun hän alkaa nylkyttelyn.

apuaa... :laugh: :laugh: :laugh:

meillä mies tunkee kalunsa muhun kii,kun sillä sisoo, ikäänkuin ilmoittaaksen et hei ny stondaa! Musta se on ällöä,ja siin menee mun seksihalut! Oon sanonu,et jos et lopeta,lyön. Kerran olen nivusille läpsässy,eikä nyt oo pariin kuukautee tota tehny!

Joo, mun mies ei varmaan uskaltais enää ikinä ehdottaa mitään seksiä ton jälkeen, seisoiskohan sillä ees enää koskaan :D

Joo, mun mies ei varmaan uskaltais enää ikinä ehdottaa mitään seksiä ton jälkeen, seisoiskohan sillä ees enää koskaan :D

En mä sitä kovaa läppässy :D sillee hellästi(uhkasin kyllä läppästä kovempaajos ei usko,ja uskoshan se).

Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:
Mitä inhottavaa on siinä että tuntee jos omalla miehellä seisoo :o

Just tuota mäki rupesin ihmettelemään. :D Onkohan sitä sitten väärän miehen kanssa jos sen stondis ällöttää. :whistle:

Jos mä makaan sängyssä ja mies aivan mun takana ja tunnen munan seisovan, niin mä ainakin lykkään takapuoltani enemmän miestä vasten. :whistle: Vähän pientä kiusaamista. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:
Mitä inhottavaa on siinä että tuntee jos omalla miehellä seisoo :o

Just tuota mäki rupesin ihmettelemään. :D Onkohan sitä sitten väärän miehen kanssa jos sen stondis ällöttää. :whistle:

Jos mä makaan sängyssä ja mies aivan mun takana ja tunnen munan seisovan, niin mä ainakin lykkään takapuoltani enemmän miestä vasten. :whistle: Vähän pientä kiusaamista. :saint:

Mä teen ihan saman :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Kuvitteleehan jotkin miehet, että pelkkä tissistä puristaminen saa naisen kuumaksi himosta.

ja monet miehet kuvittelee että eläimellinen huuto tarkottaa sitä että nainen sai orgasmin :whistle:

No jos on ihan pakko mainita, niin mulla korkeasti koulutettu mies ja saattaa tulla nylkyttään ihan ykskaks selän taakse. Tai just sängyssä tunkee seisokkisen kalunsa minun reittä/pakaraa vasten. :x
Mullekin turn off,mutta yritän olla ajattelematta niin ja yleensä päädymme seksiin.

Tämä on varmaan mulle ollut joku tabu, taidanpa seur. kerralla ottaa asian puheeksi, jos se vaikka loppuisi. ;)

No mä oon vissiin sitten todella kummallinen nainen, kun tykkään kyllä kun mies koskee mua seisovalla kalullaan tai läiskii sen kanssa mua tai vaikka pöytää, samapa tuo, kyllä sitä kelpaa kattella/tuntea :D Eikä tissistä puristaminenkaan haittaa... No, ehkä tää johtuu vaan siitä että saan seksiä liian harvoin, ni mulle kyllä kelpaa minkälainen seksiehdotus vaan, niin paljon haluan omaa miestäni. ;)

sehän on ylpeä siitä, että housussa on elämää. Meillä se menee niin päin, että kun menen miehen kainaloon, niin miehellä on niin tukalaa kun mun peffa on kriittisessä kohdassa... kohta siellä sit jöpöttää.

Kyllä se on junttiuden huippu kun ukko nylkyttää persettä vasten kuin kiimainen rakki.

Oli sitten korkeasti koulutettu vai ei, niin mies on aina eläin!!! Jos tekee seksiä mieli, niin laittakoon ehdotuksen lapulle sivistyneesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Kuvitteleehan jotkin miehet, että pelkkä tissistä puristaminen saa naisen kuumaksi himosta.

ja monet miehet kuvittelee että eläimellinen huuto tarkottaa sitä että nainen sai orgasmin :whistle:

Ja eläimellinen huuto tarkoittaa siis mitä?

sori, miulta jäi tuosta välistä sana "vain" pois. eli kuvittelevat että VAIN eläimellinen huuto tarkottaa että nainen saa orgasmin :D

muttasiis, kysymykseesi: eläimellinen huuto ei aina tarkota orgasmia vaan esim. sitä että tuntuu hyvälle. esim. mie en koskaan huuda hekuman huipulla vaan oon pikemminkin aivan ääneti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
No mä oon vissiin sitten todella kummallinen nainen, kun tykkään kyllä kun mies koskee mua seisovalla kalullaan tai läiskii sen kanssa mua tai vaikka pöytää, samapa tuo, kyllä sitä kelpaa kattella/tuntea :D Eikä tissistä puristaminenkaan haittaa... No, ehkä tää johtuu vaan siitä että saan seksiä liian harvoin, ni mulle kyllä kelpaa minkälainen seksiehdotus vaan, niin paljon haluan omaa miestäni. ;)

läiskii!!?? :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja apua :D:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:

läiskii!!?? :D :D

Joo, voin kuvitella miten tämä mies metsostelee muna ojossa ja läiskii pöytiä ja ovenkarmeja kalulla siinä samalla. Ja nainen on hurmoksissaan, "Oih, oih Jarmo, tuu nylkyttää tänne äkkiä!!!" :laugh:

Yhteistyössä