Mies nylkyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se on junttiuden huippu kun ukko nylkyttää persettä vasten kuin kiimainen rakki.

Oli sitten korkeasti koulutettu vai ei, niin mies on aina eläin!!! Jos tekee seksiä mieli, niin laittakoon ehdotuksen lapulle sivistyneesti.

:laugh: Post it oven pieleen kiinni, tai vaikka jääkaapin oveen.

Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tiiä oonko jotenkin outo, mutta tykkään tuosta.

mä tykkään kans :D tulee haluttu olo ja mua ainakin rupee kiihottamaan tuommonen

Tosin vois mies olla kyllä tekemättä tuota ihmisten ilmoilla, kuten kauppakeskuksen liukuportaissa, se on mun mielestä jo asiatonta muita ihmisiä kohtaan...mut kotona ei haittaa.

Enkä oo puutteessa, ehkä siksi toi ei haittaa, koska tiedän ettei sen oo mikään pakko kuitenkaan johtaa mihinkään. Sitä nyt panettaa aina ja sillä alkaa seisoa suunnilleen siitä kun astun huoneeseen, mut ei se tarkoita sitä että mun tarttis haluta yhtään useammin kuin oikeasti haluan (tällä hetkellä ehkä kerta viikkoon). Tai vaikka puskisin vastaankin, niin ei tarkoita että pitäis panemaan olla valmis kuitenkaan, se nyt vaan on semmoista helppoa hetken hupia, missä ei tartte ottaa vaatteita pois, "likaantua", miettiä pystyykö itse kiihottumaan just nyt niin että hommasta ylipäänsä tulee mitään tai nähdä oikein mitään vaivaakaan. Jos vaikka käsin koskettelisin, niin siinä olis vähän ahdistavasti paineet, että pitäis tehdä loppuun asti kerta aloitti, ei voisi lopettaa kesken jos kyllästyisi kesken kaiken miehen munan räpläämiseen ja alkais vaikka tv-ohjelma kiinnostaa enemmän tai kotityöt. Mut puskea voin antaa vaikka hetken ja sit perääntyä eikä se oo mikään ongelma. Saatan mäkin joskus "hinkata" miestä vasten, jos oikein kovasti tekee mieli, tai oikein tahallani pyllistellä sen etumusta vasten.

Aina puhutaan siitä, että mehillä on aivot "siellä" pelkästään, mutta tuntuu tässä keskustelussa siltä, että joiltakin naarailta puuttuu ne kokonaan.
Eikö se asia olisi helpompi puhua sen miehen kanssa, kun valittaa täällä, että ei kestä äijän sitä tai tota tapaa.
Kai se ukko sitten samalla lailla valittaa kavereille, että ei kestä vaimossaan, kun se tekee sitä tai tätä rakastellessa???
En ihan usko kumminkaan. Mikä teitä vaivaa? Puhukaa toistenne kanssa ja kertokaa mikä tuntuu hyvältä ja mikä pahalta. Ei se sen vaikeampaa ole! Useimmilla pariskunnilla tuo seksi on yhteinen juttu ja ihan keskinäinenkin, joten kai siitä nyt voi puhuakin keskenään!

Mun mies tulee hieromaan housun etumusta miun naamaan aina kun haluaa.. vatkaa lannetta farkut päällä miun naamaa vasten. Jopa muien aikana, vissiin näyttääkseen et on miun ukko.

funny-gif-Steve-Carell-laughing.gif

Jaa-a. Ei mun mielestä nylkyttämisessä oo sillee mitään väärää. Tietenkin jos sä nylkytät muijaas ja ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä sillä hetkellä, niin ei varmaan oo kivaa, mut silläkin mies laukeaa, sehän on varmaa, mut nylkyttäminen esim. Dakimakuralle on aina sallittua, se ei voi huutaa sulle et Lopeta ja jos sulla on esim. Kortsu päällä, niin se nylkyttäminen vie vähemmän sotkua ja pyykinpesua. Mutta älkää HELVETISSÄ ostako Dakimakuraa sen takia, että sitä saa VAIN JA AINOASTAAN nylkyttää yöt ja päivät! Mä ostin sen sen takia, koska mun waifu on siinä tyynyssä ja se on kaunis neito, ja sitä saa halata yöt ja ehkä pikku nylkytysseksin, niin se on kivaa, mutta oikean tytön otan huomioon, sillä jos se ei halua seksiä, vastaus on kaikilta kantilta ei.

Yhteistyössä