Mies nylkyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun miehellä on sellainen ällöttävä tapa" nylkyttää". Eli siis kun vaikka ollaan vierekkäin sängyssä ja tulee selkää vasten ja alkaa heilutella itseään mua vasten. En ole ihan varma tiedostaako mies tätä asiaa itse, mutta tuntuu tapahtuvan aina kun haluaa seksiä. Mulle tulee kylmät väreet välittömästi ja kaikki halut menee kun se samperin nylkytys alkaa.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyseessä ei oo semmonen koiranylkytys..vaan lähinnä sellaista hienovaraista lantioliikettä,mutta pirun ällöttävää silti.

Hih hih hii, seuraavaksi sä sanot, että mies on kyllä korkeakoulutettu... :laugh:

Ala sinä lipomaan huuliasi ja puristelemaan tissejä yhteen kun hän alkaa nylkyttelyn.

Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
Ja tästähän ei voi sanoa suoraan miehelle koska?

No ku en ole varma tekeekö mies sitä tahallaan vai tiedostamattaan kun kiihottuu. En haluaisi loukata töksäyttämällä "voitko lopettaa sen saakelin lykkimisen" kaippa se on sanottava.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehellä on sellainen ällöttävä tapa" nylkyttää". Eli siis kun vaikka ollaan vierekkäin sängyssä ja tulee selkää vasten ja alkaa heilutella itseään mua vasten. En ole ihan varma tiedostaako mies tätä asiaa itse, mutta tuntuu tapahtuvan aina kun haluaa seksiä. Mulle tulee kylmät väreet välittömästi ja kaikki halut menee kun se samperin nylkytys alkaa.. :x

Miten mies voi tiedostamatta haluta seksiä? :o No eikö niin kun saa suuta auki ja sanottua, että voisitko lopettaa ja pyytää ilmaisemaan suullisesti kun tekee mieli? Ihme uusavuttomia, kun ei osata enää puhuakaan... :snotty:

Mä en tiiä oonko jotenkin outo, mutta tykkään tuosta.

Muuten en oo kyllä mitenkään kauhean seksuaalinen tai vapautunut, eli en tosiaankaan mitään "mulle saa tehdä mitä tahansa" -tyyppiä, esim. siitä en tykkää yhtään että vaatteiden alta kouritaan milloin sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyseessä ei oo semmonen koiranylkytys..vaan lähinnä sellaista hienovaraista lantioliikettä,mutta pirun ällöttävää silti.

Hih hih hii, seuraavaksi sä sanot, että mies on kyllä korkeakoulutettu... :laugh:

Ala sinä lipomaan huuliasi ja puristelemaan tissejä yhteen kun hän alkaa nylkyttelyn.

:laugh: Mun pitää varmaan poistua palstalta, etten pissi housuuni :xmas:

Mun mies aloittaa ton kun mulla alkaa menkat. Muuten ei libido riitä edes yhteen kertaan viikossa, mutta menkkaviikolla sitten alkaa jokapaikan nylkytys. Mä olen ajatellut, että se on jotenkin hänen egolleen gutaa, kun saa näytellä viriiliä mutta ei tarvii sotkeentua aktiin asti. Kun on verikammoinen! :laugh: (vitsit kuulostaa hölmöltä, mutta näin on)

meillä mies tunkee kalunsa muhun kii,kun sillä sisoo, ikäänkuin ilmoittaaksen et hei ny stondaa! Musta se on ällöä,ja siin menee mun seksihalut! Oon sanonu,et jos et lopeta,lyön. Kerran olen nivusille läpsässy,eikä nyt oo pariin kuukautee tota tehny!

Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
Ja tästähän ei voi sanoa suoraan miehelle koska?

No ku en ole varma tekeekö mies sitä tahallaan vai tiedostamattaan kun kiihottuu. En haluaisi loukata töksäyttämällä "voitko lopettaa sen saakelin lykkimisen" kaippa se on sanottava.

reps ja kops!!!

Alkuperäinen kirjoittaja jeh:
No mun ukko saattaa tulla hankaan munaa mua vasten ja tekee just tuota nylkytystä kans... en koe sitä kauheen pahana asiana, mutta vois sen kyllä paremminkin ilmaista:/

no onneksi mä en oo ainoa..hitto menee oikeesti halut samantien kun tunnen sen stondiksen mun ihoa vasten..yäk

Siis oikeesti!
Oletteko te aikuisia vai hä? Mikä siinä on niin h.elvetin vaikeeta puhua näistä asioista sen kumppanin kanssa? Toiselle voi kyllä sanoa, mistä tykkää ja mistä ei ja miten asian vois ilmaista molempia tyydyttävällä tavalla, jos jomman kumman alkaa himot hyrräämään! S.eksiä tungetaan joka hemmetin tuutista, mutta sitten kotona siitä ei saa hiiskua toiselle sanallakaan... Ei voi ymmärtää! :o

Alkuperäinen kirjoittaja jeh:
No mun ukko saattaa tulla hankaan munaa mua vasten ja tekee just tuota nylkytystä kans... en koe sitä kauheen pahana asiana, mutta vois sen kyllä paremminkin ilmaista:/

no onneksi mä en oo ainoa..hitto menee oikeesti halut samantien kun tunnen sen stondiksen mun ihoa vasten..yäk

mä taas tykkään vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
meillä mies tunkee kalunsa muhun kii,kun sillä sisoo, ikäänkuin ilmoittaaksen et hei ny stondaa! Musta se on ällöä,ja siin menee mun seksihalut! Oon sanonu,et jos et lopeta,lyön. Kerran olen nivusille läpsässy,eikä nyt oo pariin kuukautee tota tehny!

:o

Yhteistyössä