Mies nukuttaa vauvan "väkisin" aamulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
'

Munkin kaikki kokemukset (muiden lapsista) ennen omaa oli just sitä, että vauvat ne nukkuu ja äidit kahvittelee sillä välin. Mutta tuopa ei nukkunutkaan. Ei autossa, pitkilläkään matkoilla,ei vaunuissa vaikka olisin kävellyt pallon ympäri, ei sängyssä, ei kainalossa. Liinassa pieniä pätkiä. Vesitti myös aika hyvin sen ohjeen, että "nuku samalla kun vauvakin"...

Kaikki piti mennä pilkulleen, ruoka-aikataulut, ulkoilut, kaikki rutiinit just millilleen. Muuten ei saatu nukuttua edes tuntia putkeen.

Rankalta kuulostaa. Tuollaiset kokemukset menevät mielestäni eri kategoriaan kuin sellaiset "perheen toimeentulon kanssa kamppaileva yrittäjämies nukutti väkisin lapsen viereensä, enkä mä olisi päässyt kahvittelemaan kavereiden kanssa klo 14 jos olisin sattunut sellaista sopimaan" -tarinat.

Alkuperäinen kirjoittaja Entinen täydellinen äiti;28041777:
Rankalta kuulostaa. Tuollaiset kokemukset menevät mielestäni eri kategoriaan kuin sellaiset "perheen toimeentulon kanssa kamppaileva yrittäjämies nukutti väkisin lapsen viereensä, enkä mä olisi päässyt kahvittelemaan kavereiden kanssa klo 14 jos olisin sattunut sellaista sopimaan" -tarinat.

No jaa. Yhtälailla se vituttaa, jos hyvä rutiini menee vituiks sen takia, et toinen perustelee, et "kun mul on tänään vapaapäivä" :kieh:

No jaa. Yhtälailla se vituttaa, jos hyvä rutiini menee vituiks sen takia, et toinen perustelee, et "kun mul on tänään vapaapäivä" :kieh:

Kiitos ymmärryksestä! Kyllä meinaan rankalta kuulostaa tuo teidän silloinen vauva-arki.

Niin ja mä nään kavereitani ehkä pari kertaa kuussa joten kyllä se harmittaa jos ne peruuntuu/poika kiukkuaa väsymystään sen takia että miestä laiskotti...

[QUOTE="kissa";28041769]Mun päähän ei mahdu ajatus siitä että joku lapsi vaatii tarkan rytmin jo heti syntyessä. Eikähön kyse ole siitä mihin lapsen totuttaa?[/QUOTE]

Ihmetyttää kyllä ettei mahdu, mutta kai sellaisiakin persoonia on. Onko sulle vieras ajatus, että lapset on syntyessään erilaisia, jokainen oma persoonansa? Joilla on oma temperamenttinsa? Mutta kyllä, näinkin voi olla. Toiset lapset ei ikinä totu, vaikka kuinka totuttaisi.

Yhteistyössä