mies, naiset ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä kotona, mies haki seksiä muualta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä kotona, mies haki seksiä muualta

Vieras
Mies jätti minut. Minä olin kotona ja minusta piti tulla kodinhoitaja ja äiti hänen lapsilleen, (äitiydestä mies puhui koko ajan) mies teki sen hyvin selväksi....kapinoin ja mies otti eron ja lähti ja nyt hänellä on uusi nainen. Huomasin, kaikkien näiden neljän vuoden jälkeen että hän oli pettänyt minua koko ajan. Hän sanoikin että en ole seksikäs enkä hänen unelmansa. (siis olin sopiva äidiksi?)..Siis kuinka nyt näenkään miten sokea rakkaudessani olin, uskoin ne kaikki selvääkin selvemmät valheet..ja kauhulla ajattelen kuinka mies on paneskellut ympäri kaupunkia ja vielä naiset soittivat perään- jotka mies selitti työasioilla. Miksi miehet tekevät näin? miehet, vastat kaa....en tiedä miten pääsen tästä yli. Miten voin koskaan enää luottaa kehenkään???? apua.

Samoja kokemuksia on minulla ollut, pari valehtelevaa miestä jotka melkein saivat minut vihaamaan miehiä kokonaan. Oli todella vaikea kohdata totuus, kun toinen suoraan silmiin katsoen väittää ettei ole totta ja todisteet on 100% varmat pettämisestä. Ja kotona sai varmasti paljon seksiä, mutta riippuvaiselle ei riitä mikään.
Ja mies etsi kanssani taloa, halusi lasta etc. Huh, onneksi uskoin itseäni enemmän, vaikka vasta sitten kun väkivalta astui kuvioon. Onnittelen itseäni ja säälin sitä joka hänen kanssaan joskus elää.

Mutta... Oikeitakin miehiä löytyy! Älä menetä toivoasi.

Minulla on sinulle kysymys, ap,

Miksi sinä toimit noin? Miksi sinulle riitti se, että olet joku munimis- ja hautomiskone? Miksi et ole hankkinut jotain asiaa tässä elämässä, joka antaisi sinulle jotain omaa ja tekisi sinusta kiinnostavan?

En kyllä ihmettele, jos mies kyllästyy naiseen, jonka mielestä pelkkä ÄITIYS riittää elämisen päämääräksi. Lapset näet kasvavat, ja kun he elävät omaa elämäänsä, mitä ajattelit tehdä?

Puhua siitä, että olet äiti ja isoäiti?

en ymmärrä naisia jotka alistuvat tuollaiseen, enkä myöskään miehiä jotka kohtelevat naisiaan tuolla tavalla. miten ihmeessä te onnistutte kohtaamaan?? siis alistuvat naiset ja dominoivat miehet? kunnollisiakin miehiä on, joten älä ala äärifemakoiden lailla yleistämään! olen pahoillani puolestasi, mutta itsepähän olet antanut periksi.

Yhteistyössä